Ik andersom, denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik 90% hetero ben en 10% homo. Ik vind vrouwen wel vaak heel mooi, (en sexy, )maar ben er nog nooit verliefd op geweest.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Doen we de volgende keer: Kutten Kanen!
Qua procenten kan ik me hier wel blij aansluiten jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik 90% hetero ben en 10% homo. Ik vind vrouwen wel vaak heel mooi, (en sexy, )maar ben er nog nooit verliefd op geweest.
Ik vind het wel leuk dat mijn dinges verwijfder is dan ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik val ook op verwijfde mannen.
Ruwe bolster is niet aan mij besteed
Oh, ik doel op karakter.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Ik heb het ook niet echt over uiterlijk, maar meer persoonlijkheid en uitstraling. Ik wil een manly man
Dat zou dus niks voor mij zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat mijn dinges verwijfder is dan ik
met z'n crémetjes, lok/haar dat altijd goed moet zitten, zonnebankjes, wenkbrauwen bijwerken etc
Soms gaat het me wel iets te vermaar meestal is het wel schattig
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat mijn dinges verwijfder is dan ik
met z'n crémetjes, lok/haar dat altijd goed moet zitten, zonnebankjes, wenkbrauwen bijwerken etc
Soms gaat het me wel iets te vermaar meestal is het wel schattig
Dat zei ik ook altijdquote:
Jouw dinges is sws gorgeous, godomme het is dat ik ±15 jaar te oud ben voor hem, maar anders had ik hem van je afgetroggeld.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind altijd meisjes met groene ogen en bruin haar mooi, dus misschien heb je wel een punt!
Oh, maar mijn dinges heeft wel grote handen, en is ook lang, en wel gevormd maar niet echt gespierd.
Hij is geen 15 hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw dinges is sws gorgeous, godomme het is dat ik ±15 jaar te oud ben voor hem, maar anders had ik hem van je afgetroggeld.
(grapje hoor, zou ik echt nooit doen, een vriendje afpakken van een meisje wat ik lief vind...)
Nee, maar hij is 20 toch of zoiets?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij is geen 15 hoor(Of ben jij 40
)
Bijna 23! Als je dan even oud wil zijn ben jij 38. Ik dacht dat je 30 was!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar hij is 20 toch of zoiets?
Dit!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Ik heb het ook niet echt over uiterlijk, maar meer persoonlijkheid en uitstraling. Ik wil een manly man
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben de dertig allang gepasseerd!! Ik ga in rap tempo naar de veertig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bijna 23! Als je dan even oud wil zijn ben jij 38. Ik dacht dat je 30 was!
Ik dacht gewoon dat je 30-32 wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben de dertig allang gepasseerd!! Ik ga in rap tempo naar de veertig!
Hoewel ik erover denk om nu maar eens een paar jaar eraf te liegen. Dus bij deze: ik ben 32.
Ik heb er weleens 1 gehad, zo'n valse nicht, maar die ging op den duur toch vervelen, mijn god wat een gemenigheid!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit!
Ik zou trouwens wel graag een homo willen..als ultieme assecoire.
Maar vrouwen blijven eindeloos doorpraten, dezelfde ruzie/wrijving steeds weer ophalend tot er geen eind aan komt. Nee, geef mij maar een man. 1x je ei kwijt (wat ie er bij mij altijd uit moet trekken) en uitpraten, en klaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:17 schreef mspoez het volgende:
Vrouwen praten tenminste als er wat is en als ze niet praten weet je als vrouw dat er echt wat is haha en moet je juist praten! Ik housexueel meer van vrouwen dan van mannen maar relationeel meer van mannen dan van vrouwen. Ook uit gemakzucht denk ik.
Ik ben het tegenovergestelde; ik begin als een idioot te tetteren en vraag na een incoherent monoloog van 30 minuten waarom HIJ dan niks zegt!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:35 schreef vamperotica het volgende:
Nou... Ik praat ook niet hoor, als me iets echt dwars zit... Ga lopen mokken, geef vage hints, loop te zeuren, zanikken en janken, maar práten...![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
Meiden, ik ga nog ff de puntjes op de bagage i zetten en dan naar zie pleen!
Tot volgende week en gedraagt jullie.
Oh dat komt nog wel bij mij,quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:57 schreef vamperotica het volgende:
Ja haha... gevoldg door een hoop gechaggerijn en Nihiks en kwaad worden en uiteindelijk ruzie ...
En dan komt het verhaal er alsnog uit en dan vindt ie me niet zielig want hij is boos....
o naar zie pleeen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:
Meiden, ik ga nog ff de puntjes op de bagage i zetten en dan naar zie pleen!
Tot volgende week en gedraagt jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |