O, heb hem al in de OP gezet voor jequote:Op maandag 8 september 2008 22:45 schreef Fha het volgende:
Ik kan nog steeds niet op de wiki... wil iemand of even de OP voor me maken of die zooi even neer plempen dat ik vanuit hier kan copy-pasten?
Nog een laatste kop thee hierquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog een laatste kop thee hierdan lekker mn bed in.
Tjah.. mag morgen om half 9 weer genieten van de ergste docent die ik heb..quote:
Gezellig, zeker zo vroeg op de morgenquote:Op maandag 8 september 2008 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah.. mag morgen om half 9 weer genieten van de ergste docent die ik heb..
[klaagmode]
dat is zo'n wijf wat je compleet voor schut zet als je ergens het antwoord niet op weet, dus dan moet ik wel een beetje wakker zijn anders kan ik daar al helemaal niet tegen..
[/klaagmode]
Mja echt heel prettig.. we hebben haar dus elke keer van half 9 tot 10. En echt.. ik word zo onzeker/pissig/boos van haar. Niet heel prettig als je dan nog verder moet tot 4 uur haha. Als ik dit jaar nog ruzie ga krijgen met een docent dan zal het met haar zijnquote:Op maandag 8 september 2008 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig, zeker zo vroeg op de morgen
Geen eten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 06:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat waren de noodzakelijke boodschappen; flesjes ijsthee, melk en bier. Zodadelijk de rest halen, eerst even alles in de koelkast flikkeren, anders heb ik geen koud bier na de volgende rit.
Nee, bij de Makro haal ik alleen grootverpakkingen drinken. De rest van de boodschappen gaar bij de Superindo (normale dingen) en Carrefour (kaas en lekker vlees)quote:
Eens, maar laten wij nu net in Nederland wonen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben het OV al zat voordat ik er in zit. Tenminste, hier in nederland. In de rest van de wereld rijdt het wel op tijd.
Verdammt!quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Eens, maar laten wij nu net in Nederland wonen...
is ook... weet je wel hoe hard het werken is om twee kleintjes op tijd klaar te hebben voor school?quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo. Stelletje langharig werkschuw tuig!
Oracle ofwat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Er komt een DB film. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Je zou maar niet kunnen zwemmen, dan verzuip je gewoon. Fijne begeleidingquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Ontbijten
En gisteravond was geweldig, ik werd in het diepe gegooid door de begeleiding, het enige wat ze van te voren zei was dat ze zou waarschuwen voor degene die snel sloegen en de rest kwam vanzelf naar me toe
Conclusie: ik luister liever naar Jan Smit gezongen door een koor van verstandelijk gehandicapten dan naar Jan Smit zelf
DragonBall. Live.quote:
De rest juist niet.quote:
Ik heb geen begeleiding nodig om daar achter te komen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
Conclusie: ik luister liever naar Jan Smit gezongen door een koor van verstandelijk gehandicapten dan naar Jan Smit zelf
Húú. Waarom?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Dat is je straf. Je bent zelf die heidense dquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Koffie voor het slapen geeft een slapeloze Kuuk.
Het ziet er niet uit, slechte casting etcquote:
het was op een toffe manierquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je zou maar niet kunnen zwemmen, dan verzuip je gewoon. Fijne begeleiding
Je hebt het over DBZ neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, slechte casting etc
Niet dat de serie zo super was, mijn god, hoe traag ging dat. Je koin rustig 3 afleveringen kijken waarin een energiebal werd opgewekt. Dus een uur lang naar niets of zo
Die zijn er al hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik drink al jaren 's morgens 2 kopjes hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
Dat is je straf. Je bent zelf die heidense dank gaan d
inken
Heel erg in het begin was het nog leuk. Maar op een gegeven moment was er echt niks meer aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Niet dat de serie zo super was, mijn god, hoe traag ging dat. Je koin rustig 3 afleveringen kijken waarin een energiebal werd opgewekt. Dus een uur lang naar niets of zo
Ja smorgensquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik drink al jaren 's morgens 2 kopjes hoor..
Nee, DB. Z kwam later. En daarna GT geloof ik. Ik ben al vrij vroeg afgehaakt, het was echt dodelijk saai.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt het over DBZ neem ik dan aan?
Mja, dat ben ik laatst afgeleerd. Ik lag om 2 uur nog naar het plafond te staren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja smorgensNiet voor het slapen
Malle Kuukske
dat was / is midden in de nacht altijd op de Duitse televisiequote:Op dinsdag 9 september 2008 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn er al hoorDe cabineritten van de Deutsche Bahn zijn er tegenwoordig als Podcast
Heerlijke kijktv. Beter dan dat astrotijd op NLquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was / is midden in de nacht altijd op de Duitse televisie
Ja, en nu 24/7 op internetquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef Klonk het volgende:
dat was / is midden in de nacht altijd op de Duitse televisie
Mwoa, ik ben er een beetje op tegen dat ik 4 of 5 verschillende mediaplayers moet gebruiken om eindelijk eens overal bij te kunnen. Daar zou echt eens wat aan gedaan moeten worden. Eerst had je dat gezeik met duuzend-en-twaalf codecs, nou weer allerhande verschillende streaming protocollen, schiet toch opquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Niks mis met iTunes hoor.
Oh ja? Even de gordijntjes open doen danquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Het is trouwens wel verrekkes mooi weer buiten zeg.
Doe eens rustigquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is je straf. Je bent zelf die heidense dank gaan d
inken
Zeker, maar rond 6.15 uur was het vrij fris op de fiets! P-quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Dan wordt het zeker een hit als ze dat hier uitzendenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel. Bagger ftlquote:
Hier is het ook niet slecht vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Dat doe ik, ik ga even rustig schijten.quote:
Ja dat wel ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
Zeker, maar rond 6.15 uur was het vrij fris op de fiets! P-
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hier doetie het gewoon. Ik vind het een belachelijke smiley trouwens, maar okee.
zonet gedaan, was een opluchting waar het breken van het vasten niet tegenop kanquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik ga even rustig schijten.
hier doetie het gewoon. Ik vind het een belachelijke smiley trouwens, maar okee.
Zo, die kamer kan ook weer eerst chemisch gereinigd worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonet gedaan, was een opluchting waar het breken van het vasten niet tegenop kan
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:57 schreef Pheno het volgende:
Of was dat Way TMI?
Hier ook, maar niet in elke post...quote:
Omdat niemand dat ding gebruikt, zie je 'm niet in elke post.quote:
Had dan niet gelezen!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat niemand dat ding gebruikt, zie je 'm niet in elke post.
Valt wel mee. Ik ruik het toch niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:57 schreef Pheno het volgende:
Of was dat Way TMI?
sodeju, krijg ineens rare visioenenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, die kamer kan ook weer eerst chemisch gereinigd worden.
Daar misschienquote:
Helemaal mee eens, moet nog tot 5quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
hopelijk een drukke en dus snelle dag vandaag
Smorgensquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
niet misschien, zeker al middag hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daar misschien
HIer ist nogal vroeg, veel te vroeg!
Ik hoop dat ik dat ook heb!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Vervelendquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over anderhalf uur maar weer naar huis.
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over anderhalf uur maar weer naar huis.
Ligt jouw vader ook onder het mes?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.
ik ben ook al thuisquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.
Werkschuw tuig.quote:
Ook een gevalletje "kastje - muur" en aandoening onbekend?quote:
Nee, echt onder het mes.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een gevalletje "kastje - muur" en aandoening onbekend?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef murp het volgende:
* murp gaat morgen trouwen en is een beetje zenuwachtig
Je neemt je ava mee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef murp het volgende:
* murp gaat morgen trouwen en is een beetje zenuwachtig
Heb jij ook al ervaring?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
whiiiiiiiieeeeeeee
niet doen, het is leuk!!
ben jij getrouwd? Wanneer?quote:
why the fuck ben je dan zenuwachtig?quote:
niet trouwen bedoel jequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
whiiiiiiiieeeeeeee
niet doen, het is leuk!!
Je hebt niets gezegdquote:
De ontmaagding hequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
why the fuck ben je dan zenuwachtig?
Alsnog gefeliquote:
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.quote:
Tweede visioen vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.
Papier z'n wereld stort in...quote:
Wat heeft ie dan?quote:
quote:Top 100 van maandag 8 september 2008
02. 186 Pheno
12. 108 Fha
41. 065 Houniet
42. 064 JortK
43. 062 OA
47. 061 Papierversnipperaar
58. 055 marcb1974
76. 046 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:43. 062 Ladylike
quote:<\/scr"+"ipt>"); //]]>-->
quote:
dat stukje van de procedure om mod te worden heb ik (gelukkigquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.
uiteraard..quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat stukje van de procedure om mod te worden heb ik (gelukkig) niet hoeven ondergaan
Zou best kunnen, zie maar het abo topicquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent gehax0rd door Danny.
welk topicquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Zou best kunnen, zie maar het abo topic
Ik ben vrij vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo. Stelletje langharig werkschuw tuig!
oh, die!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Overzicht Abonnementen #4 Met gratis Xbox voor Vuurvreter
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wil je me helpen? Ik moet nog 5 paketten inpakken
maar niet in de file, dus da's al wat beterquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb teveel te doen. Maar krijg geen terugkoppeling, dus sta stil ook weer
dat begrijp ik, dan zoek ik verder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
die vlucht is zo lang, dat trek ik niet
lekker voor julliequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
geluk zit in kleine dingen, mijn vriendin heeft 2 weken vakantie en dan is het vandaag dit zalige weer, lekker fietsen
Liever in een file als zo als nu eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar niet in de file, dus da's al wat beter
Nou, straks lekker file-rijden danquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever in een file als zo als nu eigenlijk
Rare jongens die Thaiquote:Premier Thailand moet aftreden
Uitgegeven: 9 september 2008 11:43
Laatst gewijzigd: 9 september 2008 11:44
BANGKOK - Premier Samak Sundaravej van Thailand moet aftreden. Dat is het gevolg van een uitspraak dinsdag van het Constitutioneel Hof.
Volgens de rechters heeft Samak de grondwet overtreden doordat hij als presentator van een kookprogramma op een Thaise televisiezender optrad.
Dat is wegens mogelijke belangenverstrengeling niet toegestaan
Weinig file op de fietsquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, straks lekker file-rijden dan
Rare grondwet ook, dat je dit soort dingen ermee kanquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spijkers op laag water wellicht, toevallig wilden ze ook al van hem af.. he he dat is gek.
als je maar lang genoeg zoekt is zoiets lijkt me overal wel te vinden. Het gaat er alleen om dat het gevonden wordt als je toch een legale manier wil hebben om je president te wippen. En dat lukt dus in dit geval.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare grondwet ook, dat je dit soort dingen ermee kan
Als het hiermee weer rustig wordt in het land dan is het wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je maar lang genoeg zoekt is zoiets lijkt me overal wel te vinden. Het gaat er alleen om dat het gevonden wordt als je toch een legale manier wil hebben om je president te wippen. En dat lukt dus in dit geval.
Tja, er gaat toch al snel veel geld verloren in de toeristenindustrie door dit soort gezeik. Gelukkig is het in Indonesie eigenlijk rustig wat dat betreft..al een aantal jaren ook.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het hiermee weer rustig wordt in het land dan is het wel prima eigenlijk
Bedankt voor de mededelingquote:
Teer pissenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Tering, moet pissen.
ik hou het topic levend terwijl de ambtenaren aan het lunchen gaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
Nou. spanning.
Ach, daar ploffen straks weer wat bommen door moslimextremiten en dan zit dat weer in de shit. En zo golft het wat rondquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, er gaat toch al snel veel geld verloren in de toeristenindustrie door dit soort gezeik. Gelukkig is het in Indonesie eigenlijk rustig wat dat betreft..al een aantal jaren ook.
Goed bezig hoor knul.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou het topic levend terwijl de ambtenaren aan het lunchen gaan
Ik heb niet gelunched en ben geen amtenaar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou het topic levend terwijl de ambtenaren aan het lunchen gaan
tja, die kans is er.. maar da's overal ter wereld tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, daar ploffen straks weer wat bommen door moslimextremiten en dan zit dat weer in de shit. En zo golft het wat rond
Ja, helaas wel. Maar goed, we gaan toch morgen allemaal dood, dus het maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, die kans is er.. maar da's overal ter wereld tegenwoordig
Dat is een proefpisstraal, niet eens het echte werk.quote:
quote:
Dat is voor doemdenkers hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een proefpisstraal, niet eens het echte werk.
Ik zei niet dat ik het voor jou deed, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet gelunched en ben geen amtenaar.
Die zijn dan goed dom.quote:
Morgen al? Owh, dan heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar goed, we gaan toch morgen allemaal dood, dus het maakt niet uit
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:40 schreef Pheno het volgende:
21 oktober toch pas?
lekker duidelijk weer allemaal, dat einde ter tijdenquote:
Ja he?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
lekker duidelijk weer allemaal, dat einde ter tijden
Ach, als men al denkt dat door 1 straal de wereld vergaat... Dat ding gaat pas 21 oktober vol aan de bakquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Kan zo'n datum niet gewoon in goed overleg afgesproken worden zodat de hele wereld het weet?
Ga er gemakshalve maar vanuit dat je ooit doodgaat...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
owh, dat cirkel-ding van het CERN? Daar heb ik wel eens over gelezen ja..quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als men al denkt dat door 1 straal de wereld vergaat... Dat ding gaat pas 21 oktober vol aan de bak
Non-analfabeet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dat cirkel-ding van het CERN? Daar heb ik wel eens over gelezen ja..
Hoe dan ook, een snelheid van 1.000.000.000 km/u haal ik niet iedere dagquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een proefpisstraal, niet eens het echte werk.
Meer trainen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een snelheid van 1.000.000.000 km/u haal ik niet iedere dag
Zou niet best zijn als dat niet zo was eigenlijk. Dat iedereen door zou leven ineensquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ga er gemakshalve maar vanuit dat je ooit doodgaat...
Dat is juist het mooie: They did not know, that tommorrow would never come...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
It's the end of the world as we know it,quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie: They did not know, that tommorrow would never come...
Wat een toeval, ik heb ook een broodje met vers gehaalde rosbief gehaaldquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
It's the end of the world as we know it,
and i feel fine
koe?quote:
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik heb ook een broodje met vers gehaalde rosbief gehaald
MPGquote:
en dat in meerdere talenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een snelheid van 1.000.000.000 km/u haal ik niet iedere dag
Oeh, dat lijkt me maar het beste ook, dat niemand dat weet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie: They did not know, that tommorrow would never come...
kut?quote:
totaal niet voorspelbaar gelukkig..quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
Ik begon er alleen eerst aan te likken.
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ben te lui
Bleef steken op 321mquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:57 schreef OA het volgende:
Ik heb vandaag m'n dag niet hoor... 283.3 meter... verder kom ik niet
Succes.quote:
Oh, dan hoef ik ook geen verjaardagskadootje voor mijn dochter te kopenquote:
He, ik ook niet. Maar ik kan wel naar de kledingkast lopenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:26 schreef OA het volgende:
Ik heb geen korte broek bij me...
Het is net lekker weer man. Kuthollander. Airco ftl.quote:
Ik ook, maar daar liggen alleen shirts, truien en lange broeken in...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ook niet. Maar ik kan wel naar de kledingkast lopen
Ja, buiten is het lekker, maar binnen achter de pc niet...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is net lekker weer man. Kuthollander. Airco ftl.
Watje. Ik zit ook binnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, buiten is het lekker, maar binnen achter de pc niet...
Warmte binnen ftl
Vast in een goed geïsoleerd huis.quote:
Ben ik met je eens!quote:
Ik las "een volgespoten bammetje"...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:39 schreef Ladylike het volgende:
Krijg ik gewoon een volgesproken bandje
Dat betekent dat ik de rest van de middag aant typen ben
Waar het hart vol van is..quote:
Huttekase maar dan anders?quote:
loopt jouw mond van over...quote:
Kaasquote:
quote:
was jij daarbij?quote:
quote:
Dan werk ik ook thuis.quote:
Heeft LL uiersquote:
thanxquote:
Geen idee. Fruts?quote:
quote:
quote:
Hoi, HWquote:
beter dan flutsiequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou willen dat ik thuis werkte
[..]
futsie?
heb geen fut
Je noemt (waarom wil ik neemt typen?quote:
Nja prut is in het maastrichts kut dus weet niet welk doel je wilt bereiken.. hoeft dus niet negatief te zijnquote:
en dan verwacht je dat ik nog normaal kan werken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel brabbelt iets van *nemen* *deur* *muur*
doe je mee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:08 schreef Pheno het volgende:
Mense, ga allemaal gewoon neuken!
prut is in noordholland modder en bij ons een scheetquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja prut is in het maastrichts kut dus weet niet welk doel je wilt bereiken.. hoeft dus niet negatief te zijn
ow sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan verwacht je dat ik nog normaal kan werken?
wat een verschil hequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe je mee?
[..]
prut is in noordholland modder en bij ons een scheet
ik doe alsof.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow sorry
wist nie dat je aan het werk was
Welnee. Ik vind het af en toe leuk omquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je noemt (waarom wil ik neemt typen?) me toch koe?
[fokmodus]quote:
Ik ben al druk bezig geweest.quote:
Nou pr0n downloaden dan maar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
JaaaMijn laptop werkt weer, whoehoe!! Zelf weten op te lossen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |