O, heb hem al in de OP gezet voor jequote:Op maandag 8 september 2008 22:45 schreef Fha het volgende:
Ik kan nog steeds niet op de wiki... wil iemand of even de OP voor me maken of die zooi even neer plempen dat ik vanuit hier kan copy-pasten?
Nog een laatste kop thee hierquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog een laatste kop thee hierdan lekker mn bed in.
Tjah.. mag morgen om half 9 weer genieten van de ergste docent die ik heb..quote:
Gezellig, zeker zo vroeg op de morgenquote:Op maandag 8 september 2008 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah.. mag morgen om half 9 weer genieten van de ergste docent die ik heb..
[klaagmode]
dat is zo'n wijf wat je compleet voor schut zet als je ergens het antwoord niet op weet, dus dan moet ik wel een beetje wakker zijn anders kan ik daar al helemaal niet tegen..
[/klaagmode]
Mja echt heel prettig.. we hebben haar dus elke keer van half 9 tot 10. En echt.. ik word zo onzeker/pissig/boos van haar. Niet heel prettig als je dan nog verder moet tot 4 uur haha. Als ik dit jaar nog ruzie ga krijgen met een docent dan zal het met haar zijnquote:Op maandag 8 september 2008 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig, zeker zo vroeg op de morgen
Geen eten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 06:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat waren de noodzakelijke boodschappen; flesjes ijsthee, melk en bier. Zodadelijk de rest halen, eerst even alles in de koelkast flikkeren, anders heb ik geen koud bier na de volgende rit.
Nee, bij de Makro haal ik alleen grootverpakkingen drinken. De rest van de boodschappen gaar bij de Superindo (normale dingen) en Carrefour (kaas en lekker vlees)quote:
Eens, maar laten wij nu net in Nederland wonen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben het OV al zat voordat ik er in zit. Tenminste, hier in nederland. In de rest van de wereld rijdt het wel op tijd.
Verdammt!quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Eens, maar laten wij nu net in Nederland wonen...
is ook... weet je wel hoe hard het werken is om twee kleintjes op tijd klaar te hebben voor school?quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo. Stelletje langharig werkschuw tuig!
Oracle ofwat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Er komt een DB film. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Je zou maar niet kunnen zwemmen, dan verzuip je gewoon. Fijne begeleidingquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Ontbijten
En gisteravond was geweldig, ik werd in het diepe gegooid door de begeleiding, het enige wat ze van te voren zei was dat ze zou waarschuwen voor degene die snel sloegen en de rest kwam vanzelf naar me toe
Conclusie: ik luister liever naar Jan Smit gezongen door een koor van verstandelijk gehandicapten dan naar Jan Smit zelf
DragonBall. Live.quote:
De rest juist niet.quote:
Ik heb geen begeleiding nodig om daar achter te komen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
Conclusie: ik luister liever naar Jan Smit gezongen door een koor van verstandelijk gehandicapten dan naar Jan Smit zelf
Húú. Waarom?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Dat is je straf. Je bent zelf die heidense dquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Koffie voor het slapen geeft een slapeloze Kuuk.
Het ziet er niet uit, slechte casting etcquote:
het was op een toffe manierquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je zou maar niet kunnen zwemmen, dan verzuip je gewoon. Fijne begeleiding
Je hebt het over DBZ neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, slechte casting etc
Niet dat de serie zo super was, mijn god, hoe traag ging dat. Je koin rustig 3 afleveringen kijken waarin een energiebal werd opgewekt. Dus een uur lang naar niets of zo
Die zijn er al hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik drink al jaren 's morgens 2 kopjes hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
Dat is je straf. Je bent zelf die heidense dank gaan d
inken
Heel erg in het begin was het nog leuk. Maar op een gegeven moment was er echt niks meer aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Niet dat de serie zo super was, mijn god, hoe traag ging dat. Je koin rustig 3 afleveringen kijken waarin een energiebal werd opgewekt. Dus een uur lang naar niets of zo
Ja smorgensquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik drink al jaren 's morgens 2 kopjes hoor..
Nee, DB. Z kwam later. En daarna GT geloof ik. Ik ben al vrij vroeg afgehaakt, het was echt dodelijk saai.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt het over DBZ neem ik dan aan?
Mja, dat ben ik laatst afgeleerd. Ik lag om 2 uur nog naar het plafond te staren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja smorgensNiet voor het slapen
Malle Kuukske
dat was / is midden in de nacht altijd op de Duitse televisiequote:Op dinsdag 9 september 2008 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn er al hoorDe cabineritten van de Deutsche Bahn zijn er tegenwoordig als Podcast
Heerlijke kijktv. Beter dan dat astrotijd op NLquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was / is midden in de nacht altijd op de Duitse televisie
Ja, en nu 24/7 op internetquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef Klonk het volgende:
dat was / is midden in de nacht altijd op de Duitse televisie
Mwoa, ik ben er een beetje op tegen dat ik 4 of 5 verschillende mediaplayers moet gebruiken om eindelijk eens overal bij te kunnen. Daar zou echt eens wat aan gedaan moeten worden. Eerst had je dat gezeik met duuzend-en-twaalf codecs, nou weer allerhande verschillende streaming protocollen, schiet toch opquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Niks mis met iTunes hoor.
Oh ja? Even de gordijntjes open doen danquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Het is trouwens wel verrekkes mooi weer buiten zeg.
Doe eens rustigquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is je straf. Je bent zelf die heidense dank gaan d
inken
Zeker, maar rond 6.15 uur was het vrij fris op de fiets! P-quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Dan wordt het zeker een hit als ze dat hier uitzendenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel. Bagger ftlquote:
Hier is het ook niet slecht vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Dat doe ik, ik ga even rustig schijten.quote:
Ja dat wel ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:47 schreef OA het volgende:
Zeker, maar rond 6.15 uur was het vrij fris op de fiets! P-
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hier doetie het gewoon. Ik vind het een belachelijke smiley trouwens, maar okee.
zonet gedaan, was een opluchting waar het breken van het vasten niet tegenop kanquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik ga even rustig schijten.
hier doetie het gewoon. Ik vind het een belachelijke smiley trouwens, maar okee.
Zo, die kamer kan ook weer eerst chemisch gereinigd worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonet gedaan, was een opluchting waar het breken van het vasten niet tegenop kan
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:57 schreef Pheno het volgende:
Of was dat Way TMI?
Hier ook, maar niet in elke post...quote:
Omdat niemand dat ding gebruikt, zie je 'm niet in elke post.quote:
Had dan niet gelezen!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat niemand dat ding gebruikt, zie je 'm niet in elke post.
Valt wel mee. Ik ruik het toch niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:57 schreef Pheno het volgende:
Of was dat Way TMI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |