Valt wel mee. Ik ruik het toch niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:57 schreef Pheno het volgende:
Of was dat Way TMI?
sodeju, krijg ineens rare visioenenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, die kamer kan ook weer eerst chemisch gereinigd worden.
Daar misschienquote:
Helemaal mee eens, moet nog tot 5quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
hopelijk een drukke en dus snelle dag vandaag
Smorgensquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
niet misschien, zeker al middag hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daar misschien
HIer ist nogal vroeg, veel te vroeg!
Ik hoop dat ik dat ook heb!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Vervelendquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over anderhalf uur maar weer naar huis.
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over anderhalf uur maar weer naar huis.
Ligt jouw vader ook onder het mes?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.
ik ben ook al thuisquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.
Werkschuw tuig.quote:
Ook een gevalletje "kastje - muur" en aandoening onbekend?quote:
Nee, echt onder het mes.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een gevalletje "kastje - muur" en aandoening onbekend?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef murp het volgende:
* murp gaat morgen trouwen en is een beetje zenuwachtig
Je neemt je ava mee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef murp het volgende:
* murp gaat morgen trouwen en is een beetje zenuwachtig
Heb jij ook al ervaring?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
whiiiiiiiieeeeeeee
niet doen, het is leuk!!
ben jij getrouwd? Wanneer?quote:
why the fuck ben je dan zenuwachtig?quote:
niet trouwen bedoel jequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
whiiiiiiiieeeeeeee
niet doen, het is leuk!!
Je hebt niets gezegdquote:
De ontmaagding hequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
why the fuck ben je dan zenuwachtig?
Alsnog gefeliquote:
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.quote:
Tweede visioen vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.
Papier z'n wereld stort in...quote:
Wat heeft ie dan?quote:
quote:Top 100 van maandag 8 september 2008
02. 186 Pheno
12. 108 Fha
41. 065 Houniet
42. 064 JortK
43. 062 OA
47. 061 Papierversnipperaar
58. 055 marcb1974
76. 046 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:43. 062 Ladylike
Je staat er weer in OAquote:
quote:<\/scr"+"ipt>"); //]]>-->
quote:
dat stukje van de procedure om mod te worden heb ik (gelukkigquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.
uiteraard..quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat stukje van de procedure om mod te worden heb ik (gelukkig) niet hoeven ondergaan
Zou best kunnen, zie maar het abo topicquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent gehax0rd door Danny.
welk topicquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Zou best kunnen, zie maar het abo topic
Ik ben vrij vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo. Stelletje langharig werkschuw tuig!
oh, die!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Overzicht Abonnementen #4 Met gratis Xbox voor Vuurvreter
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wil je me helpen? Ik moet nog 5 paketten inpakken
maar niet in de file, dus da's al wat beterquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb teveel te doen. Maar krijg geen terugkoppeling, dus sta stil ook weer
dat begrijp ik, dan zoek ik verder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
die vlucht is zo lang, dat trek ik niet
lekker voor julliequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
geluk zit in kleine dingen, mijn vriendin heeft 2 weken vakantie en dan is het vandaag dit zalige weer, lekker fietsen
Liever in een file als zo als nu eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar niet in de file, dus da's al wat beter
Nou, straks lekker file-rijden danquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever in een file als zo als nu eigenlijk
Rare jongens die Thaiquote:Premier Thailand moet aftreden
Uitgegeven: 9 september 2008 11:43
Laatst gewijzigd: 9 september 2008 11:44
BANGKOK - Premier Samak Sundaravej van Thailand moet aftreden. Dat is het gevolg van een uitspraak dinsdag van het Constitutioneel Hof.
Volgens de rechters heeft Samak de grondwet overtreden doordat hij als presentator van een kookprogramma op een Thaise televisiezender optrad.
Dat is wegens mogelijke belangenverstrengeling niet toegestaan
Weinig file op de fietsquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, straks lekker file-rijden dan
Rare grondwet ook, dat je dit soort dingen ermee kanquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spijkers op laag water wellicht, toevallig wilden ze ook al van hem af.. he he dat is gek.
Oeh, foodquote:
als je maar lang genoeg zoekt is zoiets lijkt me overal wel te vinden. Het gaat er alleen om dat het gevonden wordt als je toch een legale manier wil hebben om je president te wippen. En dat lukt dus in dit geval.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare grondwet ook, dat je dit soort dingen ermee kan
Nu, helemaal pauzequote:
Als het hiermee weer rustig wordt in het land dan is het wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je maar lang genoeg zoekt is zoiets lijkt me overal wel te vinden. Het gaat er alleen om dat het gevonden wordt als je toch een legale manier wil hebben om je president te wippen. En dat lukt dus in dit geval.
Tja, er gaat toch al snel veel geld verloren in de toeristenindustrie door dit soort gezeik. Gelukkig is het in Indonesie eigenlijk rustig wat dat betreft..al een aantal jaren ook.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het hiermee weer rustig wordt in het land dan is het wel prima eigenlijk
Bedankt voor de mededelingquote:
Teer pissenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Tering, moet pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |