Valt wel mee. Ik ruik het toch niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:57 schreef Pheno het volgende:
Of was dat Way TMI?
sodeju, krijg ineens rare visioenenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, die kamer kan ook weer eerst chemisch gereinigd worden.
Daar misschienquote:
Helemaal mee eens, moet nog tot 5quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
hopelijk een drukke en dus snelle dag vandaag
Smorgensquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
niet misschien, zeker al middag hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daar misschien
HIer ist nogal vroeg, veel te vroeg!
Ik hoop dat ik dat ook heb!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Vervelendquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over anderhalf uur maar weer naar huis.
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga over anderhalf uur maar weer naar huis.
Ligt jouw vader ook onder het mes?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.
ik ben ook al thuisquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sigh. Jaloers. Ik zeg het heel eerlijk.
Werkschuw tuig.quote:
Ook een gevalletje "kastje - muur" en aandoening onbekend?quote:
Nee, echt onder het mes.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ook een gevalletje "kastje - muur" en aandoening onbekend?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef murp het volgende:
* murp gaat morgen trouwen en is een beetje zenuwachtig
Je neemt je ava mee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef murp het volgende:
* murp gaat morgen trouwen en is een beetje zenuwachtig
Heb jij ook al ervaring?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
whiiiiiiiieeeeeeee
niet doen, het is leuk!!
ben jij getrouwd? Wanneer?quote:
why the fuck ben je dan zenuwachtig?quote:
niet trouwen bedoel jequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
whiiiiiiiieeeeeeee
niet doen, het is leuk!!
Je hebt niets gezegdquote:
De ontmaagding hequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
why the fuck ben je dan zenuwachtig?
Alsnog gefeliquote:
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.quote:
Tweede visioen vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al achter de rug? Hij moet al met Yvonne geneukt hebben, anders word je geen mod.
Papier z'n wereld stort in...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |