ik hou het topic levend terwijl de ambtenaren aan het lunchen gaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
Nou. spanning.
Ach, daar ploffen straks weer wat bommen door moslimextremiten en dan zit dat weer in de shit. En zo golft het wat rondquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, er gaat toch al snel veel geld verloren in de toeristenindustrie door dit soort gezeik. Gelukkig is het in Indonesie eigenlijk rustig wat dat betreft..al een aantal jaren ook.
Goed bezig hoor knul.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou het topic levend terwijl de ambtenaren aan het lunchen gaan
Ik heb niet gelunched en ben geen amtenaar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou het topic levend terwijl de ambtenaren aan het lunchen gaan
tja, die kans is er.. maar da's overal ter wereld tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, daar ploffen straks weer wat bommen door moslimextremiten en dan zit dat weer in de shit. En zo golft het wat rond
Ja, helaas wel. Maar goed, we gaan toch morgen allemaal dood, dus het maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, die kans is er.. maar da's overal ter wereld tegenwoordig
Dat is een proefpisstraal, niet eens het echte werk.quote:
quote:
Dat is voor doemdenkers hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een proefpisstraal, niet eens het echte werk.
Ik zei niet dat ik het voor jou deed, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet gelunched en ben geen amtenaar.
Die zijn dan goed dom.quote:
Morgen al? Owh, dan heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar goed, we gaan toch morgen allemaal dood, dus het maakt niet uit
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:40 schreef Pheno het volgende:
21 oktober toch pas?
lekker duidelijk weer allemaal, dat einde ter tijdenquote:
Ja he?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
lekker duidelijk weer allemaal, dat einde ter tijden
Ach, als men al denkt dat door 1 straal de wereld vergaat... Dat ding gaat pas 21 oktober vol aan de bakquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Kan zo'n datum niet gewoon in goed overleg afgesproken worden zodat de hele wereld het weet?
Ga er gemakshalve maar vanuit dat je ooit doodgaat...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
lekker duidelijk weer allemaal, dat einde ter tijden
owh, dat cirkel-ding van het CERN? Daar heb ik wel eens over gelezen ja..quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als men al denkt dat door 1 straal de wereld vergaat... Dat ding gaat pas 21 oktober vol aan de bak
Non-analfabeet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dat cirkel-ding van het CERN? Daar heb ik wel eens over gelezen ja..
Hoe dan ook, een snelheid van 1.000.000.000 km/u haal ik niet iedere dagquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een proefpisstraal, niet eens het echte werk.
Meer trainen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een snelheid van 1.000.000.000 km/u haal ik niet iedere dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |