quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:19 schreef PeRi het volgende:
favo's hier FreekBaer
Remko en Amir.
.
Ja, Roy was ook goed..quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef evert het volgende:
adriaan was de minste (maar ook een K-nummer). die allereerste, was dat ROY? vond ik ook wel goed.
Eeensch. Ik vind trouwens wel dat de jury wel wat harder mag zijn hoor. Ik heb gewoon geen negatief commentaar gehoord van zequote:
M'n moeder sms'te "'t Is de tweelingbroer van Lee Mead!"quote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef PeRi het volgende:
Jahaaaa de wereld is Freek gezind lalalalala Freek for the win.
quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder sms'te "'t Is de tweelingbroer van Lee Mead!"
Na John sms't ze "Seamus heeft ook een tweelingbroer!"
Dezelfde Hein yes.quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Helaas door vakantie 1e deeltje gemist en dit weekend lukt het ook niet, maar die Hein waar jullie het over hebben, is dat dezelfde Hein uit Fame?Kan het natuurlijk ook even op de site van het programma opzoeken, bedenk ik me nu
Lee en freek kunne gewoon broers zijn ja... en het is ook nie ergquote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder sms'te "'t Is de tweelingbroer van Lee Mead!"
Na John sms't ze "Seamus heeft ook een tweelingbroer!"
Ja uit Fame dat is die Hein..quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Helaas door vakantie 1e deeltje gemist en dit weekend lukt het ook niet, maar die Hein waar jullie het over hebben, is dat dezelfde Hein uit Fame?Kan het natuurlijk ook even op de site van het programma opzoeken, bedenk ik me nu
Ja, dat heb ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PeRi het volgende:
Freek is ook niet mijn type CDP, maar je gaat gewoon door zn talent + de body spontaan fappen.
Ik word er totaal niet nat van. Dat arrogante nare blikje, gelijk z'n shirt open enzo... nee bah.quote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PeRi het volgende:
Freek is ook niet mijn type CDP, maar je gaat gewoon door zn talent + de body spontaan fappen.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(voor de SYTYCD kijkers: Dimitri anyone?)
Hahaquote:Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik word er totaal niet nat van. Dat arrogante nare blikje, gelijk z'n shirt open enzo... nee bah.
Heeft inderdaad een mooi koppiequote:Amir: Kan iemand ervoor zorgen dat die jongen niet meer zo ondergeploft wordt door de make-up? Want voor de rest mag hij best wel ver komen! Mooi gezongen en lief snoetje.
Ga je erheen?quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:39 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd hoe het over twee weken in de studio te horen zal zijn.
Freek is een verlegen stil Braoibaants menneke! Dat open shirt moest gewoon door de geweldige styliste die ze daar hebben!quote:Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik word er totaal niet nat van. Dat arrogante nare blikje, gelijk z'n shirt open enzo... nee bah.
Nee, ik vond dat hij het nummer slecht deed. Toen ik hoorde dat hij "Go the Distance" ging zingen zat ik er echt op te wachten, maar toen hij begon kon het niet snel genoeg weer voorbij zijn. Die uithaal aan het eind deed hij daarentegen wel erg goed.quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mathijs: ook nog net niet maar wel tof gedaan! Disney is altijd pluspuntje.
Iddquote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PeRi het volgende:
Damn ik word oud. Al die knullen op tv worden zelfs jonger dan ikquote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
Haha
Freek is uhm.. 24-10-1986 geboren.. hoe oud is dan eigenlijk .. 23 jaar toch... toch ?
freek heeft echt een sjieke stem om naar te luisteren
Het deed me toch weinig.quote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef Cee het volgende:
En Pasha. En Artem. En dan nog kunnen zingen ook he.![]()
Ik wel. Ik wil gewoon die jongens goed zien en horen. Niet ziek worden omdat de AVRO ook eens een steadycam mag gebruiken en hem dus maar 6 rondjes laat draaien om een kandidaat heen.quote:Viel me trouwens ook op, dat weer een of andere Tourette-patient de camera bediende. En minder reactie-shots van de jury had ook gemogen. Maar, een kut-uitzending zou ik het daardoor niet noemen.
Lucky you!quote:Ben benieuwd hoe het over twee weken in de studio te horen zal zijn.
Snel, er zijn nog 6 kaarten voor de 21e en 5 voor de 28e beschikbaar op de site! RENNEN!quote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ga je erheen?!!!!!! Jaloers! Ik wil mee!!
Mijn reactie toen ik hoorde dat ie getrouwd was: Nou, volgens mij hangt z'n leuter niet alleen in jou hoor meiske. Dat straalt ie gewoon uit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef Cee het volgende:
Kijk, zo'n John, die zat aan het begin steeds z'n jas open te gooien alsof ie aan het potloodventen was. Dat was z'n eigen keus.
Mathijs viel me erg tegen. Verbaasde me over het positieve commentaar van de jury. ZIjn Engelse uitspraak was erg slecht, maar daar zaten er nog wel 2 meer van tussen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat hij het nummer slecht deed. Toen ik hoorde dat hij "Go the Distance" ging zingen zat ik er echt op te wachten, maar toen hij begon kon het niet snel genoeg weer voorbij zijn. Die uithaal aan het eind deed hij daarentegen wel erg goed.
Ga je alleen? en de 28e?quote:Op zondag 7 september 2008 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Snel, er zijn nog 6 kaarten voor de 21e en 5 voor de 28e beschikbaar op de site! RENNEN!
(je moet wel eerst lid worden van de Avro maar dat had ik ervoor over)
True, true. Het stoorde me nog niet heel erg maar, kan verandering in komen. Volgens mij hadden ze de zelfde cameraman/vrouw als de BBC geleend want die draaide zich ook steeds een ongeluk om de kandidaten heen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wel. Ik wil gewoon die jongens goed zien en horen. Niet ziek worden omdat de AVRO ook eens een steadycam mag gebruiken en hem dus maar 6 rondjes laat draaien om een kandidaat heen.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:44 schreef PeRi het volgende:
Joseph meet?
Nee, ik ga de 21e met 3 vriendinnen. Ik vraag me af of we ons in kunnen houden. Vrijdag bij Les Mis zaten we nog net niet te klappen iedere keer dat Remko mocht zingen.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn reactie toen ik hoorde dat ie getrouwd was: Nou, volgens mij hangt z'n leuter niet alleen in jou hoor meiske. Dat straalt ie gewoon uit.
Je mag me gewoon aanraken als jullie er de 21e zijn hoor!quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef PeRi het volgende:
Oh dan kunnen we je niet aanraken enzo dus de 21e. Kan je de 28e?.
Doe mij dan Roy of Robbert maar. Volgens mij komt Freek in falsetto klaar.quote:
Ik twijfel een beetje. Waar is het?? Hilversum gewoon? Tot hoe laat is het?quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
peer, er zijn nog kaarten voor de 21e?
Mediapark en het is live dus tot 23.30 gok ik?quote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje. Waar is het?? Hilversum gewoon? Tot hoe laat is het?
Ja potver dan kom ik dus niet meer thuis hequote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mediapark en het is live dus tot 23.30 gok ik?
Wie is Falsetto? Hoerrrrr!quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe mij dan Roy of Robbert maar. Volgens mij komt Freek in falsetto klaar.
quote:
Bagger. Cee, mag ik me dan bij jouw entourage aansluiten? I'll be quiet (when it comes to Freek insults)quote:Op zondag 7 september 2008 21:53 schreef PeRi het volgende:
Nee dat gaat echt niet. Ik zou echt op zn laatst kwart 11 weg moeten, wil ik midden in de nacht thuiskomen. En de uitzending is tot 11uur volgens tvgids.
Je mag naast ons komen zitten hoor, als je geen winden laat, je insults botviert op de zweetlip van Frits en niet van je stoel af glijdt als Roy weer zo'n lekker backflip uit z'n hoed haalt.quote:Op zondag 7 september 2008 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bagger. Cee, mag ik me dan bij jouw entourage aansluiten? I'll be quiet (when it comes to Freek insults)
Neh dat vind ik dan weer zo nutteloos. Ik ben van het alles of nietsquote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mag naast ons komen zitten hoor, als je geen winden laat, je insults botviert op de zweetlip van Frits en niet van je stoel af glijdt als Roy weer zo'n lekker backflip uit z'n hoed haalt.PeRi, je kan het zeker niet over je hart verkrijgen om wel te gaan maar dan gewoon de uitslagshow te missen?
Roy is leuk maar niet ge-wel-dig. Frits is tof. En ik laat geen winden.quote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef Cee het volgende:
Je mag naast ons komen zitten hoor, als je geen winden laat, je insults botviert op de zweetlip van Frits en niet van je stoel af glijdt als Roy weer zo'n lekker backflip uit z'n hoed haalt.PeRi, je kan het zeker niet over je hart verkrijgen om wel te gaan maar dan gewoon de uitslagshow te missen?
Ik ben eigenlijk een 67-jarige loodgieter met hangbuik uit Schubbekutteveen!quote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef PeRi het volgende:
Ja toch wel jammer. Ik wil Cee echt een keer zien mên.
Awesome.quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben eigenlijk een 67-jarige loodgieter met hangbuik uit Schubbekutteveen!
dan delen we onze voorliefde voor jonge jongens nog!!quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een 67-jarige loodgieter met hangbuik uit Schubbekutteveen!
quote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
dan delen we onze voorliefde voor jonge jongens nog!!
Hein zat bij de laatste 18 maar ging uiteindelijk niet door. Een jongen genaamd Tommie was wel door maar Tommie heeft de hoofdrol in de musical High School Musical en heeft daardoor besloten niet meer deel te nemen aan Joseph. Ze hebben daarom Hein terug gehaald, mede omdat hij tijdens de showcase die de laatste 18 hield, hoog eindigde bij de stemming onder het aanwezige publiek die daarna werd gehouden. En natuurlijk ook omdat hij gewoon goed is.quote:Op zondag 7 september 2008 22:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hein is 'n oud klasgenoot van me op de middelbare school, maar ik dacht dat ie eruit was?Kan iemand me bijpraten hierover of staat 't ergens overduidelijk "geschreven"?
Dan halen ze toch gene ene cent binnen zo? Uuuiiitsmeren die handel!quote:Op zondag 7 september 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb kaartjes voor 11 december geloof ik.
Waarom beginnen ze niet gewoon met de laatste 3, dat weten ze bij Van den Ende natuurlijk allang.
Die heb ik vorig jaar in Londen gezien, een keertje was leuk maar ik hoef niet echt per se naar de NL versie.quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dan gaan jullie met z'n allen toch eens naar de echte musical?
Is toch 10 x leuker dan tv-opnames.quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef PeRi het volgende:
ik weet ook niet of ik naar de musical wil.
Ja vond het sneu voor Roy dat ie in de Sing-off moest..quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zal ik volgende week maar niet smsen? Want nu keilde ik ze allebei de sing-off in.
Too. Damn. Funny. No way in hell dat hij dat doet, aankan en wil.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Cee het volgende:
Hé, CDP:
Zac Effron opvolger Lee Mead in Joseph. Lijkt me sterk maar toch...
Volgende keer maar voor Mathijs en Adriaan smsen?quote:
Ik doneer wel voor je beltegoed.quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende keer maar voor Mathijs en Adriaan smsen?
Dat is toch mooi van de jongens dat ze understudy van Joseph zijn of bedoel je een van de rollen in Joseph?quote:Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
Hein en Robin zitten trouwens sowieso in Joseph straks, ookal krijgen ze de hoofdrol niet. Aldus de persmap van de musical.
[ afbeelding ]
Die zoeken ze op maandag pas uit en krijg je via de nieuwsbrief toch?quote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik doneer wel voor je beltegoed.
Zit trouwens de Avro site af te struinen, zoekend naar de liedjes voor volgende week maar ik vind nog niks terug.
Weet ik niet, misschien zitten ze in het ensemble, misschien zijn ze understudy.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch mooi van de jongens dat ze understudy van Joseph zijn of bedoel je een van de rollen in Joseph?
Hm, ik moet me toch eens inschrijven op dat ding.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die zoeken ze op maandag pas uit en krijg je via de nieuwsbrief toch?
Ja, zo gaat het ook met Legally Blonde the musical op Broadway op dit moment. Al die meiskes worden gejongleerd tussen de tour en BWquote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien zitten ze in het ensemble, misschien zijn ze understudy.
De engelse Josephs hadden het helemaal mooi: toen de winnaar op vakantie was, speelde degene die 3e werd Joseph. Ze hebben ook een tourende Joseph het leven in geblazen, degene die 5e werd speelde daarin de hoofdrol. Degene die 2e werd, mocht de rol van Verteller (jawel, dit keer hadden ze die rol aan een man toegewezen) spelen, een van de gasten die als eerste afvielen speelde Benjamin en verder hadden nog 4 knullen een waardeloze boyband gevormd. Ik smul van dit soort dingen.
Is die Bailey al begonnen? Heb verder die Zoektocht niet echt gevolgd. Heeft ze goede recencies?quote:Op zondag 7 september 2008 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het ook met Legally Blonde the musical op Broadway op dit moment. Al die meiskes worden gejongleerd tussen de tour en BW
Bailey is allang bezig. Gelijk na afloop v/d show. De recensies zijn matig, vooral omdat ze Laura Bell Bundy heel erg nadoet. Godzijndank schijnt LBB volgend jaar op West End de musical te openen dus dan ga ik gewoon die live zien ipv de DVD grijsdraaien.quote:Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef Cee het volgende:
Is die Bailey al begonnen? Heb verder die Zoektocht niet echt gevolgd. Heeft ze goede recencies?
Ik zou alleen naar de musical gaan als Andy Karl er weer in zit en in z'n UPS pakje op komt draven.quote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bailey is allang bezig. Gelijk na afloop v/d show. De recensies zijn matig, vooral omdat ze Laura Bell Bundy heel erg nadoet. Godzijndank schijnt LBB volgend jaar op West End de musical te openen dus dan ga ik gewoon die live zien ipv de DVD grijsdraaien.
Inderdaad, van die twee kwam Roy van het verst en heeft de meeste progressie gemaakt, maar hij gaat geen Joseph wordenquote:Op zondag 7 september 2008 22:52 schreef 7eVeNL het volgende:
Goeie keuze, ook mooi verwoord waarom roy WEL door moest
ik denk dat je de enige was..... ik vond het voor een eerste live show met alle zenuwen meer dan primaquote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef kwakveense het volgende:
ben ik dan echt degene die bijna iedereen tegen vond vallen? t geluid was sowieso slecht, maar ze zongen bijna allemaal vals...echt vreselijk...en er werd niks van gezegd. robin was aan t begin van zn nummer gewoon echt bijna een kwarttoon te hoog de hele tijd... en dat slechte engels van de meesten. bah.
de enige die ik goed vond zingen waren john en remko, en freek was wel redelijk zuiver maar ik vind zijn stem erg irritant...
k blijf wel kijken hoor, maar t niveau valt me vies tegen...
heeft nu nog het voordeel van de 'underdog' bij het publiek. wordt nog wel anders.quote:Op zondag 7 september 2008 23:58 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk. Adriaan![]()
![]()
Wie stemt in godsnaam op hem?! Hij is niet eens goed ofzo. Gewoon bagger. Ik irriteer me echt kapot aan zijn overdreven vrouwelijke trekjes in het gezicht...
ja voor het programma is het natuurlijk beter dat de amateurs er niet direct allemaal in het begin uitvliegenquote:Op maandag 8 september 2008 00:11 schreef evert het volgende:
[..]
heeft nu nog het voordeel van de 'underdog' bij het publiek. wordt nog wel anders.
Volgens die persmap zitten ze in het Ensemble toch? Tenminste, hun namen staan onder dat kopje...quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien zitten ze in het ensemble, misschien zijn ze understudy.
De engelse Josephs hadden het helemaal mooi: toen de winnaar op vakantie was, speelde degene die 3e werd Joseph. Ze hebben ook een tourende Joseph het leven in geblazen, degene die 5e werd speelde daarin de hoofdrol. Degene die 2e werd, mocht de rol van Verteller (jawel, dit keer hadden ze die rol aan een man toegewezen) spelen, een van de gasten die als eerste afvielen speelde Benjamin en verder hadden nog 4 knullen een waardeloze boyband gevormd. Ik smul van dit soort dingen.
Ik moet naar bed.
[..]
Hm, ik moet me toch eens inschrijven op dat ding.![]()
Ik mis hartstocht bij Freek, en die heb ik wel bij hem gezien in Les Misquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zat Adriaan niet bij de bottom two. Veruit de slechtste. Waarom was Mathys volgens de jury Joseph
.
FreekBaer
Amir (verrassend goed, klonk alsof hij er niks voor hoefde te doen
) Hein
(al vind ik 'm geen joseph, hij zingt tenminste wel goed.
ik zag al wel de strenge hand van de styliste die zijn eigenwijze kapsel al aan het "fatsoeneren" zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind Amir absoluut geen Joseph, maar ik ben wel ernstig gecharmeerd.
Weet je wel Baer is van de cafe als barman geplukt door Willem Nijholt. Dus hij was niet echt slecht.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik mis hartstocht bij Freek, en die heb ik wel bij hem gezien in Les Mis
Amir is echt te jong om Joseph te kunnen zijn.
Baer moet nog heel veel doen maar heeft wel de potentie om het te kunnen worden
Ja dat is bekend, en ja met het nodige schaaf en bijspijker werk sta ik er dus niet van te kijken als hij straks met de hoofdrol aan de haal gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je wel Baer is van de cafe als barman geplukt door Willem Nijholt. Dus hij was niet echt slecht.
Hij heeft al de hoofdrol in High School Musicalquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
En ik was fan van tommie, maar die is nu wegik had het begin gemist, waarom is hij eigenlijk weg?
thanks!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Tommie heeft de hoofdrol in High School Musical, en wilde/kon(?) dat niet mixen met Joseph.
Maar o.a. Hugo en nog een paar andere kandidaten hebben toch al een contract op zak dat ze sowieso deel gaan uitmaken van het ensemblequote:
Heb ik gezien je PM maar krijg het niet open als je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:04 schreef BVO het volgende:
Ze zijn je vergeten.
En ik heb je een PM gestuurd.
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
Baer straalt veeeel te weinig uit, hoe goed hij ook zingt. Die dooie ogen van hem, vreselijk.
van de avro site.quote:liveshow 2
De nummers voor de komende liveshow zijn bekend! Maar wie zingt welk lied...?Mack the knife Fever Alsof je bij me bent Misschien vannacht On the street where you live Papa Lang is de nacht Ik leef niet meer voor jou Working my way back to you It's not unusual
Roy en Robbert deden de sing-off (ze zongen "You'll never walk alone"), Robbert ligt eruit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef SCH het volgende:
Welke twee deden de singoff en wie ligt er uit?
www.joseph.avro.nl heeft alle infoquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef SCH het volgende:
Welke twee deden de singoff en wie ligt er uit?
Het lijkt me dan juist eerlijker dat hij dit nummer juist niet gaat zingen. Het gaat toch ook om de eigen interpretatie die ze aan een nummer kunnen geven. Als je dit al maanden hebt kunnen instuderen en bijschaven is er van eigen interpretatie niet zoveel meer over.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
Ik gok trouwens dat Robin 'Lang is de nacht' gaat zingen. Komt uit de Lion King en hij heeft in die musical zelf dat liedje al gezongen.
ja voorstellingen van seizoen 2008/2009 zijn dit voorjaar al gewoon in de verkoop gegaanquote:Op woensdag 10 september 2008 17:53 schreef DaviniaHR het volgende:
kan je al kaartjes kopen dan?
De mijne ook.quote:
In Ossquote:Op woensdag 10 september 2008 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja voorstellingen van seizoen 2008/2009 zijn dit voorjaar al gewoon in de verkoop gegaan
ik heb ook kaarten voor 30 november de try out
Ja, inderdaad. Zou wel erg makkelijk zijn om je 'eigen' nummer te doenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:04 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
Het lijkt me dan juist eerlijker dat hij dit nummer juist niet gaat zingen. Het gaat toch ook om de eigen interpretatie die ze aan een nummer kunnen geven. Als je dit al maanden hebt kunnen instuderen en bijschaven is er van eigen interpretatie niet zoveel meer over.
Komt die ook alweer naar Oss, paar maanden geleden ook naar Evita geweest daarquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In OssIk de 28sté november..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron:You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Oss is in mijn ogen altijd nog relatief klein dus blijft verbaasd als musicals deze kant op komenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja is dat raar dat Joseph naar Oss komt? Evita was er destijds ook geweest..
Hoorn en Oss zijn favoriet voor try outsquote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oss is in mijn ogen altijd nog relatief klein dus blijft verbaasd als musicals deze kant op komen
Ik ben blij dat het in Oss komt ...mooi dichtbij voor mij ongeveer 8 kilometer van mijn woonplaats.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oss is in mijn ogen altijd nog relatief klein dus blijft verbaasd als musicals deze kant op komen
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is bekend gemaakt wie wat zingt!
Achter een spoiler voor de mensen die het niet willen weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kregen de nummers toegewezen deze weekquote:
Ik heb gisteren voor het eerst JosephMail ontvangen..quote:Op donderdag 11 september 2008 23:56 schreef Naamah het volgende:
Okeeeee.. als je dat filmpje wil zien moet je zijn aangemeld voor Josephmail, dus ik me toch maar aanmelden (heb een hekel aan dat soort dingen), maar kan ik dus alsnog dat filmpje niet zien omdat ik pas vanaf nu Josephmail ontvang... Argh!!
Thanks! Helemaal gemist dat het blijkbaar hier ergens in het topic stond! Ga nu kijken!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:55 schreef kwakveense het volgende:
hierzo:
http://www.avro.nl/pages/player.aspx?movie=http://avrostream/joseph_ls1_verdeling.wmv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron met beelden v/d repetitiesYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
ja,.. dat vinden ze wel leuk.. volgens mij...quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:27 schreef Naamah het volgende:
Haha, leuk filmpje!
"En we mogen ALLES bij haar doen wat we willen"
Hij zei het ook een beetje als een klein jochie dat net gehoord had dat ie met een speelgoedtrein mocht spelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:08 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja,.. dat vinden ze wel leuk.. volgens mij.....
Ik ook! Ik weet niet waarom!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:38 schreef Cee het volgende:
Tsja, het is niet het meest nuchtere programma en je moet er van houden he. Maar, bedankt voor je input.
Ik zit de herhaling weer te kijken.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Openingsnummer:Lucky girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron met beelden v/d repetities
Niet dat het gevozel aan die dame de meeste jongens ook enigszins kan bekoren, maar ach. Still a lucky beeyotch.
ik ook ..quote:
En ik heb net nog een paar stukjes opnieuw bekeken op youtube.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:17 schreef VegaKip het volgende:
Ik heb ook het laatste stuk van de herhaling gezien![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef Cee het volgende:
[..]
En ik heb net nog een paar stukjes opnieuw bekeken op youtube.
Ik denk dat ik m'n dv-r maar weer eens aanzwengel, kan ik het tenminste in betere kwaliteit nog een keer bekijken. Tsja, je moet toch wat he, nog 27 uur voordat we weer nieuwe liedjes krijgen!quote:
Denk 't niet, denk dat relatief maar een klein deel van de kijkers/stemmers uberhaupt die filmpjes kijkt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
Zou Remko uit (de buurt van) Rotterdam komen?
Wel apart dat ze maar twee man aan het woord laten... Ben benieuwd of dat invloed gaat hebben op het stemgedrag straks.
Ow jah joh!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
Zou Remko uit (de buurt van) Rotterdam komen?
Robbert was vanavond bij Paul de Leeuw ..overigens gisteren ook. Geen Remko shit dom van mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ow jah joh!
(hij woont in Schiedam, om precies te zijn)
Even praten met Paul..kan goed zijn dat Paul elke week een afvaller in zijn uitzending heeft..Niet dat ie daar iets van zei..En je kan het terug kijken .quote:Op zondag 14 september 2008 00:53 schreef Cee het volgende:
Shit, gemist! Wat deed ie daar?
Klopt, ik ben op zich eigenlijk geen echt grote fan van het Nederlandse lied (vooral omdat ik eigenlijk alleen denk aan die walgelijke smartlappen enzo), maar toch is het bij dit programma zo dat de Nederlandse nummers op mij veel meer indruk maken en ook veel oprechter overkomen.quote:Op zondag 14 september 2008 10:21 schreef Naamah het volgende:
Cee, terugkijken kan op uitzendinggemist.nl he
Wat ik me nog zat te bedenken is dat ik het toch wel heel jammer vind dat er veel Engelse liedjes worden gezongen. Weet niet precies waarom, maar heb toch het idee dat Nederlandse liedjes anders beoordeeld worden dan Engelse liedjes. Een Nederlands liedje raakt mensen aan de ene kant misschien sneller, maar aan de andere kant is het ook moeilijker om te zingen, juist omdat iedereen elk woord zonder nadenken begrijpt.
Heel stom, maar ondanks dat er niks mis is met mijn Engels luister ik bij het gros van de Engelse liedjes niet echt naar de tekst, maar misschien ben ik daar ook wel weer de enige in
Naja, ik vind het jammer in elk geval, had het leuk gevonden als iedereen gewoon altijd Nederlands zoun zingen! Tenslotte moeten ze dat straks ook, dus wil je ze daar het liefst op beoordelen, lijkt mij.
Die Erik tochquote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
3 uur en een kwartiertje.. Ik hoop wel dat het decolletee van Pia wat beschaafder is, voor de meeste mannen die meedoen hoeft ze het niet te doen
.
Nee denk het ook niet. Herken de homo:quote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
3 uur en een kwartiertje.. Ik hoop wel dat het decolletee van Pia wat beschaafder is, voor de meeste mannen die meedoen hoeft ze het niet te doen
.
John is getrouwd, met een vrouw...quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef patty het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet. Herken de homo:
Freek
Amir
Remko
Roy
John
Robin
Hein
Baer
Matthijs
Adriaan
Wie is hetero wie is homo?
Verschrikkelijkquote:Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Oooh ze hadden geen shirts onder de dreamcoats aan zagen jullie dat?
ze heeft je gehoord Erik, nu zonder mega decolleteequote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Adriaan was die valse nicht ja.quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Naamah het volgende:
Volgens mij was het Adriaan die best wel vals ging of Roy, kan ze niet zo goed uit elkaar houden
Pfew.. zou het echt niet meer weten!quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef Merel het volgende:
Ik heb het idee dat de Evita's in het begin beter waren, of niet?
Hij klinkt inderdaad als Jim!quote:Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef marky het volgende:
pfffff nou geweldig Amir.... jeetje de gemiddelde idolskandidaat kan dit beter.
Wel dus. Ik snap dat ze het niet al te Idols-achtig willen maken, maar ze moeten wel gewoon eerlijk zijn!quote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
Hopelijk gaat de jury nou niet zo mild om met de kritieken. Vals is vals, punt.
Nee.. ik vind het geen leuk nummer voor hem.. Jammer!quote:Op zondag 14 september 2008 20:45 schreef marky het volgende:
Baer heeft een plastic uitstraling. Totaal geen expressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |