Ik mis hartstocht bij Freek, en die heb ik wel bij hem gezien in Les Misquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zat Adriaan niet bij de bottom two. Veruit de slechtste. Waarom was Mathys volgens de jury Joseph
.
FreekBaer
Amir (verrassend goed, klonk alsof hij er niks voor hoefde te doen
) Hein
(al vind ik 'm geen joseph, hij zingt tenminste wel goed.
ik zag al wel de strenge hand van de styliste die zijn eigenwijze kapsel al aan het "fatsoeneren" zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind Amir absoluut geen Joseph, maar ik ben wel ernstig gecharmeerd.
Weet je wel Baer is van de cafe als barman geplukt door Willem Nijholt. Dus hij was niet echt slecht.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik mis hartstocht bij Freek, en die heb ik wel bij hem gezien in Les Mis
Amir is echt te jong om Joseph te kunnen zijn.
Baer moet nog heel veel doen maar heeft wel de potentie om het te kunnen worden
Ja dat is bekend, en ja met het nodige schaaf en bijspijker werk sta ik er dus niet van te kijken als hij straks met de hoofdrol aan de haal gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je wel Baer is van de cafe als barman geplukt door Willem Nijholt. Dus hij was niet echt slecht.
Hij heeft al de hoofdrol in High School Musicalquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
En ik was fan van tommie, maar die is nu wegik had het begin gemist, waarom is hij eigenlijk weg?
thanks!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Tommie heeft de hoofdrol in High School Musical, en wilde/kon(?) dat niet mixen met Joseph.
Maar o.a. Hugo en nog een paar andere kandidaten hebben toch al een contract op zak dat ze sowieso deel gaan uitmaken van het ensemblequote:
Heb ik gezien je PM maar krijg het niet open als je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:04 schreef BVO het volgende:
Ze zijn je vergeten.
En ik heb je een PM gestuurd.
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
Baer straalt veeeel te weinig uit, hoe goed hij ook zingt. Die dooie ogen van hem, vreselijk.
van de avro site.quote:liveshow 2
De nummers voor de komende liveshow zijn bekend! Maar wie zingt welk lied...?Mack the knife Fever Alsof je bij me bent Misschien vannacht On the street where you live Papa Lang is de nacht Ik leef niet meer voor jou Working my way back to you It's not unusual
Roy en Robbert deden de sing-off (ze zongen "You'll never walk alone"), Robbert ligt eruit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef SCH het volgende:
Welke twee deden de singoff en wie ligt er uit?
www.joseph.avro.nl heeft alle infoquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef SCH het volgende:
Welke twee deden de singoff en wie ligt er uit?
Het lijkt me dan juist eerlijker dat hij dit nummer juist niet gaat zingen. Het gaat toch ook om de eigen interpretatie die ze aan een nummer kunnen geven. Als je dit al maanden hebt kunnen instuderen en bijschaven is er van eigen interpretatie niet zoveel meer over.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
Ik gok trouwens dat Robin 'Lang is de nacht' gaat zingen. Komt uit de Lion King en hij heeft in die musical zelf dat liedje al gezongen.
ja voorstellingen van seizoen 2008/2009 zijn dit voorjaar al gewoon in de verkoop gegaanquote:Op woensdag 10 september 2008 17:53 schreef DaviniaHR het volgende:
kan je al kaartjes kopen dan?
De mijne ook.quote:
In Ossquote:Op woensdag 10 september 2008 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja voorstellingen van seizoen 2008/2009 zijn dit voorjaar al gewoon in de verkoop gegaan
ik heb ook kaarten voor 30 november de try out
Ja, inderdaad. Zou wel erg makkelijk zijn om je 'eigen' nummer te doenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:04 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
Het lijkt me dan juist eerlijker dat hij dit nummer juist niet gaat zingen. Het gaat toch ook om de eigen interpretatie die ze aan een nummer kunnen geven. Als je dit al maanden hebt kunnen instuderen en bijschaven is er van eigen interpretatie niet zoveel meer over.
Komt die ook alweer naar Oss, paar maanden geleden ook naar Evita geweest daarquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In OssIk de 28sté november..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron:You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Oss is in mijn ogen altijd nog relatief klein dus blijft verbaasd als musicals deze kant op komenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja is dat raar dat Joseph naar Oss komt? Evita was er destijds ook geweest..
Hoorn en Oss zijn favoriet voor try outsquote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oss is in mijn ogen altijd nog relatief klein dus blijft verbaasd als musicals deze kant op komen
Ik ben blij dat het in Oss komt ...mooi dichtbij voor mij ongeveer 8 kilometer van mijn woonplaats.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oss is in mijn ogen altijd nog relatief klein dus blijft verbaasd als musicals deze kant op komen
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is bekend gemaakt wie wat zingt!
Achter een spoiler voor de mensen die het niet willen weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kregen de nummers toegewezen deze weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |