Ik mis hartstocht bij Freek, en die heb ik wel bij hem gezien in Les Misquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zat Adriaan niet bij de bottom two. Veruit de slechtste. Waarom was Mathys volgens de jury Joseph
.
FreekBaer
Amir (verrassend goed, klonk alsof hij er niks voor hoefde te doen
) Hein
(al vind ik 'm geen joseph, hij zingt tenminste wel goed.
ik zag al wel de strenge hand van de styliste die zijn eigenwijze kapsel al aan het "fatsoeneren" zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind Amir absoluut geen Joseph, maar ik ben wel ernstig gecharmeerd.
Weet je wel Baer is van de cafe als barman geplukt door Willem Nijholt. Dus hij was niet echt slecht.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik mis hartstocht bij Freek, en die heb ik wel bij hem gezien in Les Mis
Amir is echt te jong om Joseph te kunnen zijn.
Baer moet nog heel veel doen maar heeft wel de potentie om het te kunnen worden
Ja dat is bekend, en ja met het nodige schaaf en bijspijker werk sta ik er dus niet van te kijken als hij straks met de hoofdrol aan de haal gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je wel Baer is van de cafe als barman geplukt door Willem Nijholt. Dus hij was niet echt slecht.
Hij heeft al de hoofdrol in High School Musicalquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
En ik was fan van tommie, maar die is nu wegik had het begin gemist, waarom is hij eigenlijk weg?
thanks!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Tommie heeft de hoofdrol in High School Musical, en wilde/kon(?) dat niet mixen met Joseph.
Maar o.a. Hugo en nog een paar andere kandidaten hebben toch al een contract op zak dat ze sowieso deel gaan uitmaken van het ensemblequote:
Heb ik gezien je PM maar krijg het niet open als je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:04 schreef BVO het volgende:
Ze zijn je vergeten.
En ik heb je een PM gestuurd.
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
Baer straalt veeeel te weinig uit, hoe goed hij ook zingt. Die dooie ogen van hem, vreselijk.
van de avro site.quote:liveshow 2
De nummers voor de komende liveshow zijn bekend! Maar wie zingt welk lied...?Mack the knife Fever Alsof je bij me bent Misschien vannacht On the street where you live Papa Lang is de nacht Ik leef niet meer voor jou Working my way back to you It's not unusual
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |