ik ook ..quote:
En ik heb net nog een paar stukjes opnieuw bekeken op youtube.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:17 schreef VegaKip het volgende:
Ik heb ook het laatste stuk van de herhaling gezien![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef Cee het volgende:
[..]
En ik heb net nog een paar stukjes opnieuw bekeken op youtube.
Ik denk dat ik m'n dv-r maar weer eens aanzwengel, kan ik het tenminste in betere kwaliteit nog een keer bekijken. Tsja, je moet toch wat he, nog 27 uur voordat we weer nieuwe liedjes krijgen!quote:
Denk 't niet, denk dat relatief maar een klein deel van de kijkers/stemmers uberhaupt die filmpjes kijkt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
Zou Remko uit (de buurt van) Rotterdam komen?
Wel apart dat ze maar twee man aan het woord laten... Ben benieuwd of dat invloed gaat hebben op het stemgedrag straks.
Ow jah joh!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
Zou Remko uit (de buurt van) Rotterdam komen?
Robbert was vanavond bij Paul de Leeuw ..overigens gisteren ook. Geen Remko shit dom van mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ow jah joh!
(hij woont in Schiedam, om precies te zijn)
Even praten met Paul..kan goed zijn dat Paul elke week een afvaller in zijn uitzending heeft..Niet dat ie daar iets van zei..En je kan het terug kijken .quote:Op zondag 14 september 2008 00:53 schreef Cee het volgende:
Shit, gemist! Wat deed ie daar?
Klopt, ik ben op zich eigenlijk geen echt grote fan van het Nederlandse lied (vooral omdat ik eigenlijk alleen denk aan die walgelijke smartlappen enzo), maar toch is het bij dit programma zo dat de Nederlandse nummers op mij veel meer indruk maken en ook veel oprechter overkomen.quote:Op zondag 14 september 2008 10:21 schreef Naamah het volgende:
Cee, terugkijken kan op uitzendinggemist.nl he
Wat ik me nog zat te bedenken is dat ik het toch wel heel jammer vind dat er veel Engelse liedjes worden gezongen. Weet niet precies waarom, maar heb toch het idee dat Nederlandse liedjes anders beoordeeld worden dan Engelse liedjes. Een Nederlands liedje raakt mensen aan de ene kant misschien sneller, maar aan de andere kant is het ook moeilijker om te zingen, juist omdat iedereen elk woord zonder nadenken begrijpt.
Heel stom, maar ondanks dat er niks mis is met mijn Engels luister ik bij het gros van de Engelse liedjes niet echt naar de tekst, maar misschien ben ik daar ook wel weer de enige in
Naja, ik vind het jammer in elk geval, had het leuk gevonden als iedereen gewoon altijd Nederlands zoun zingen! Tenslotte moeten ze dat straks ook, dus wil je ze daar het liefst op beoordelen, lijkt mij.
Die Erik tochquote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
3 uur en een kwartiertje.. Ik hoop wel dat het decolletee van Pia wat beschaafder is, voor de meeste mannen die meedoen hoeft ze het niet te doen
.
Nee denk het ook niet. Herken de homo:quote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
3 uur en een kwartiertje.. Ik hoop wel dat het decolletee van Pia wat beschaafder is, voor de meeste mannen die meedoen hoeft ze het niet te doen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |