True, true. Het stoorde me nog niet heel erg maar, kan verandering in komen. Volgens mij hadden ze de zelfde cameraman/vrouw als de BBC geleend want die draaide zich ook steeds een ongeluk om de kandidaten heen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wel. Ik wil gewoon die jongens goed zien en horen. Niet ziek worden omdat de AVRO ook eens een steadycam mag gebruiken en hem dus maar 6 rondjes laat draaien om een kandidaat heen.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:44 schreef PeRi het volgende:
Joseph meet?
Nee, ik ga de 21e met 3 vriendinnen. Ik vraag me af of we ons in kunnen houden. Vrijdag bij Les Mis zaten we nog net niet te klappen iedere keer dat Remko mocht zingen.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn reactie toen ik hoorde dat ie getrouwd was: Nou, volgens mij hangt z'n leuter niet alleen in jou hoor meiske. Dat straalt ie gewoon uit.
Je mag me gewoon aanraken als jullie er de 21e zijn hoor!quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef PeRi het volgende:
Oh dan kunnen we je niet aanraken enzo dus de 21e. Kan je de 28e?.
Doe mij dan Roy of Robbert maar. Volgens mij komt Freek in falsetto klaar.quote:
Ik twijfel een beetje. Waar is het?? Hilversum gewoon? Tot hoe laat is het?quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
peer, er zijn nog kaarten voor de 21e?
Mediapark en het is live dus tot 23.30 gok ik?quote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje. Waar is het?? Hilversum gewoon? Tot hoe laat is het?
Ja potver dan kom ik dus niet meer thuis hequote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mediapark en het is live dus tot 23.30 gok ik?
Wie is Falsetto? Hoerrrrr!quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe mij dan Roy of Robbert maar. Volgens mij komt Freek in falsetto klaar.
quote:
Bagger. Cee, mag ik me dan bij jouw entourage aansluiten? I'll be quiet (when it comes to Freek insults)quote:Op zondag 7 september 2008 21:53 schreef PeRi het volgende:
Nee dat gaat echt niet. Ik zou echt op zn laatst kwart 11 weg moeten, wil ik midden in de nacht thuiskomen. En de uitzending is tot 11uur volgens tvgids.
Je mag naast ons komen zitten hoor, als je geen winden laat, je insults botviert op de zweetlip van Frits en niet van je stoel af glijdt als Roy weer zo'n lekker backflip uit z'n hoed haalt.quote:Op zondag 7 september 2008 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bagger. Cee, mag ik me dan bij jouw entourage aansluiten? I'll be quiet (when it comes to Freek insults)
Neh dat vind ik dan weer zo nutteloos. Ik ben van het alles of nietsquote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mag naast ons komen zitten hoor, als je geen winden laat, je insults botviert op de zweetlip van Frits en niet van je stoel af glijdt als Roy weer zo'n lekker backflip uit z'n hoed haalt.PeRi, je kan het zeker niet over je hart verkrijgen om wel te gaan maar dan gewoon de uitslagshow te missen?
Roy is leuk maar niet ge-wel-dig. Frits is tof. En ik laat geen winden.quote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef Cee het volgende:
Je mag naast ons komen zitten hoor, als je geen winden laat, je insults botviert op de zweetlip van Frits en niet van je stoel af glijdt als Roy weer zo'n lekker backflip uit z'n hoed haalt.PeRi, je kan het zeker niet over je hart verkrijgen om wel te gaan maar dan gewoon de uitslagshow te missen?
Ik ben eigenlijk een 67-jarige loodgieter met hangbuik uit Schubbekutteveen!quote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef PeRi het volgende:
Ja toch wel jammer. Ik wil Cee echt een keer zien mên.
Awesome.quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben eigenlijk een 67-jarige loodgieter met hangbuik uit Schubbekutteveen!
dan delen we onze voorliefde voor jonge jongens nog!!quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een 67-jarige loodgieter met hangbuik uit Schubbekutteveen!
quote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
dan delen we onze voorliefde voor jonge jongens nog!!
Hein zat bij de laatste 18 maar ging uiteindelijk niet door. Een jongen genaamd Tommie was wel door maar Tommie heeft de hoofdrol in de musical High School Musical en heeft daardoor besloten niet meer deel te nemen aan Joseph. Ze hebben daarom Hein terug gehaald, mede omdat hij tijdens de showcase die de laatste 18 hield, hoog eindigde bij de stemming onder het aanwezige publiek die daarna werd gehouden. En natuurlijk ook omdat hij gewoon goed is.quote:Op zondag 7 september 2008 22:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hein is 'n oud klasgenoot van me op de middelbare school, maar ik dacht dat ie eruit was?Kan iemand me bijpraten hierover of staat 't ergens overduidelijk "geschreven"?
Dan halen ze toch gene ene cent binnen zo? Uuuiiitsmeren die handel!quote:Op zondag 7 september 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb kaartjes voor 11 december geloof ik.
Waarom beginnen ze niet gewoon met de laatste 3, dat weten ze bij Van den Ende natuurlijk allang.
Die heb ik vorig jaar in Londen gezien, een keertje was leuk maar ik hoef niet echt per se naar de NL versie.quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dan gaan jullie met z'n allen toch eens naar de echte musical?
Is toch 10 x leuker dan tv-opnames.quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef PeRi het volgende:
ik weet ook niet of ik naar de musical wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |