dan delen we onze voorliefde voor jonge jongens nog!!quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een 67-jarige loodgieter met hangbuik uit Schubbekutteveen!
quote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
dan delen we onze voorliefde voor jonge jongens nog!!
Hein zat bij de laatste 18 maar ging uiteindelijk niet door. Een jongen genaamd Tommie was wel door maar Tommie heeft de hoofdrol in de musical High School Musical en heeft daardoor besloten niet meer deel te nemen aan Joseph. Ze hebben daarom Hein terug gehaald, mede omdat hij tijdens de showcase die de laatste 18 hield, hoog eindigde bij de stemming onder het aanwezige publiek die daarna werd gehouden. En natuurlijk ook omdat hij gewoon goed is.quote:Op zondag 7 september 2008 22:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hein is 'n oud klasgenoot van me op de middelbare school, maar ik dacht dat ie eruit was?Kan iemand me bijpraten hierover of staat 't ergens overduidelijk "geschreven"?
Dan halen ze toch gene ene cent binnen zo? Uuuiiitsmeren die handel!quote:Op zondag 7 september 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb kaartjes voor 11 december geloof ik.
Waarom beginnen ze niet gewoon met de laatste 3, dat weten ze bij Van den Ende natuurlijk allang.
Die heb ik vorig jaar in Londen gezien, een keertje was leuk maar ik hoef niet echt per se naar de NL versie.quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dan gaan jullie met z'n allen toch eens naar de echte musical?
Is toch 10 x leuker dan tv-opnames.quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef PeRi het volgende:
ik weet ook niet of ik naar de musical wil.
Ja vond het sneu voor Roy dat ie in de Sing-off moest..quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zal ik volgende week maar niet smsen? Want nu keilde ik ze allebei de sing-off in.
Too. Damn. Funny. No way in hell dat hij dat doet, aankan en wil.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Cee het volgende:
Hé, CDP:
Zac Effron opvolger Lee Mead in Joseph. Lijkt me sterk maar toch...
Volgende keer maar voor Mathijs en Adriaan smsen?quote:
Ik doneer wel voor je beltegoed.quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende keer maar voor Mathijs en Adriaan smsen?
Dat is toch mooi van de jongens dat ze understudy van Joseph zijn of bedoel je een van de rollen in Joseph?quote:Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
Hein en Robin zitten trouwens sowieso in Joseph straks, ookal krijgen ze de hoofdrol niet. Aldus de persmap van de musical.
[ afbeelding ]
Die zoeken ze op maandag pas uit en krijg je via de nieuwsbrief toch?quote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik doneer wel voor je beltegoed.
Zit trouwens de Avro site af te struinen, zoekend naar de liedjes voor volgende week maar ik vind nog niks terug.
Weet ik niet, misschien zitten ze in het ensemble, misschien zijn ze understudy.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch mooi van de jongens dat ze understudy van Joseph zijn of bedoel je een van de rollen in Joseph?
Hm, ik moet me toch eens inschrijven op dat ding.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die zoeken ze op maandag pas uit en krijg je via de nieuwsbrief toch?
Ja, zo gaat het ook met Legally Blonde the musical op Broadway op dit moment. Al die meiskes worden gejongleerd tussen de tour en BWquote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien zitten ze in het ensemble, misschien zijn ze understudy.
De engelse Josephs hadden het helemaal mooi: toen de winnaar op vakantie was, speelde degene die 3e werd Joseph. Ze hebben ook een tourende Joseph het leven in geblazen, degene die 5e werd speelde daarin de hoofdrol. Degene die 2e werd, mocht de rol van Verteller (jawel, dit keer hadden ze die rol aan een man toegewezen) spelen, een van de gasten die als eerste afvielen speelde Benjamin en verder hadden nog 4 knullen een waardeloze boyband gevormd. Ik smul van dit soort dingen.
Is die Bailey al begonnen? Heb verder die Zoektocht niet echt gevolgd. Heeft ze goede recencies?quote:Op zondag 7 september 2008 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het ook met Legally Blonde the musical op Broadway op dit moment. Al die meiskes worden gejongleerd tussen de tour en BW
Bailey is allang bezig. Gelijk na afloop v/d show. De recensies zijn matig, vooral omdat ze Laura Bell Bundy heel erg nadoet. Godzijndank schijnt LBB volgend jaar op West End de musical te openen dus dan ga ik gewoon die live zien ipv de DVD grijsdraaien.quote:Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef Cee het volgende:
Is die Bailey al begonnen? Heb verder die Zoektocht niet echt gevolgd. Heeft ze goede recencies?
Ik zou alleen naar de musical gaan als Andy Karl er weer in zit en in z'n UPS pakje op komt draven.quote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bailey is allang bezig. Gelijk na afloop v/d show. De recensies zijn matig, vooral omdat ze Laura Bell Bundy heel erg nadoet. Godzijndank schijnt LBB volgend jaar op West End de musical te openen dus dan ga ik gewoon die live zien ipv de DVD grijsdraaien.
Inderdaad, van die twee kwam Roy van het verst en heeft de meeste progressie gemaakt, maar hij gaat geen Joseph wordenquote:Op zondag 7 september 2008 22:52 schreef 7eVeNL het volgende:
Goeie keuze, ook mooi verwoord waarom roy WEL door moest
ik denk dat je de enige was..... ik vond het voor een eerste live show met alle zenuwen meer dan primaquote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef kwakveense het volgende:
ben ik dan echt degene die bijna iedereen tegen vond vallen? t geluid was sowieso slecht, maar ze zongen bijna allemaal vals...echt vreselijk...en er werd niks van gezegd. robin was aan t begin van zn nummer gewoon echt bijna een kwarttoon te hoog de hele tijd... en dat slechte engels van de meesten. bah.
de enige die ik goed vond zingen waren john en remko, en freek was wel redelijk zuiver maar ik vind zijn stem erg irritant...
k blijf wel kijken hoor, maar t niveau valt me vies tegen...
heeft nu nog het voordeel van de 'underdog' bij het publiek. wordt nog wel anders.quote:Op zondag 7 september 2008 23:58 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk. Adriaan![]()
![]()
Wie stemt in godsnaam op hem?! Hij is niet eens goed ofzo. Gewoon bagger. Ik irriteer me echt kapot aan zijn overdreven vrouwelijke trekjes in het gezicht...
ja voor het programma is het natuurlijk beter dat de amateurs er niet direct allemaal in het begin uitvliegenquote:Op maandag 8 september 2008 00:11 schreef evert het volgende:
[..]
heeft nu nog het voordeel van de 'underdog' bij het publiek. wordt nog wel anders.
Volgens die persmap zitten ze in het Ensemble toch? Tenminste, hun namen staan onder dat kopje...quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien zitten ze in het ensemble, misschien zijn ze understudy.
De engelse Josephs hadden het helemaal mooi: toen de winnaar op vakantie was, speelde degene die 3e werd Joseph. Ze hebben ook een tourende Joseph het leven in geblazen, degene die 5e werd speelde daarin de hoofdrol. Degene die 2e werd, mocht de rol van Verteller (jawel, dit keer hadden ze die rol aan een man toegewezen) spelen, een van de gasten die als eerste afvielen speelde Benjamin en verder hadden nog 4 knullen een waardeloze boyband gevormd. Ik smul van dit soort dingen.
Ik moet naar bed.
[..]
Hm, ik moet me toch eens inschrijven op dat ding.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |