quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:19 schreef PeRi het volgende:
favo's hier FreekBaer
Remko en Amir.
.
Ja, Roy was ook goed..quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef evert het volgende:
adriaan was de minste (maar ook een K-nummer). die allereerste, was dat ROY? vond ik ook wel goed.
Eeensch. Ik vind trouwens wel dat de jury wel wat harder mag zijn hoor. Ik heb gewoon geen negatief commentaar gehoord van zequote:
M'n moeder sms'te "'t Is de tweelingbroer van Lee Mead!"quote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef PeRi het volgende:
Jahaaaa de wereld is Freek gezind lalalalala Freek for the win.
quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder sms'te "'t Is de tweelingbroer van Lee Mead!"
Na John sms't ze "Seamus heeft ook een tweelingbroer!"
Dezelfde Hein yes.quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Helaas door vakantie 1e deeltje gemist en dit weekend lukt het ook niet, maar die Hein waar jullie het over hebben, is dat dezelfde Hein uit Fame?Kan het natuurlijk ook even op de site van het programma opzoeken, bedenk ik me nu
Lee en freek kunne gewoon broers zijn ja... en het is ook nie ergquote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder sms'te "'t Is de tweelingbroer van Lee Mead!"
Na John sms't ze "Seamus heeft ook een tweelingbroer!"
Ja uit Fame dat is die Hein..quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Helaas door vakantie 1e deeltje gemist en dit weekend lukt het ook niet, maar die Hein waar jullie het over hebben, is dat dezelfde Hein uit Fame?Kan het natuurlijk ook even op de site van het programma opzoeken, bedenk ik me nu
Ja, dat heb ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PeRi het volgende:
Freek is ook niet mijn type CDP, maar je gaat gewoon door zn talent + de body spontaan fappen.
Ik word er totaal niet nat van. Dat arrogante nare blikje, gelijk z'n shirt open enzo... nee bah.quote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PeRi het volgende:
Freek is ook niet mijn type CDP, maar je gaat gewoon door zn talent + de body spontaan fappen.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(voor de SYTYCD kijkers: Dimitri anyone?)
Hahaquote:Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik word er totaal niet nat van. Dat arrogante nare blikje, gelijk z'n shirt open enzo... nee bah.
Heeft inderdaad een mooi koppiequote:Amir: Kan iemand ervoor zorgen dat die jongen niet meer zo ondergeploft wordt door de make-up? Want voor de rest mag hij best wel ver komen! Mooi gezongen en lief snoetje.
Ga je erheen?quote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:39 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd hoe het over twee weken in de studio te horen zal zijn.
Freek is een verlegen stil Braoibaants menneke! Dat open shirt moest gewoon door de geweldige styliste die ze daar hebben!quote:Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik word er totaal niet nat van. Dat arrogante nare blikje, gelijk z'n shirt open enzo... nee bah.
Nee, ik vond dat hij het nummer slecht deed. Toen ik hoorde dat hij "Go the Distance" ging zingen zat ik er echt op te wachten, maar toen hij begon kon het niet snel genoeg weer voorbij zijn. Die uithaal aan het eind deed hij daarentegen wel erg goed.quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mathijs: ook nog net niet maar wel tof gedaan! Disney is altijd pluspuntje.
Iddquote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PeRi het volgende:
Damn ik word oud. Al die knullen op tv worden zelfs jonger dan ikquote:Op zondag 7 september 2008 @ 21:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
Haha
Freek is uhm.. 24-10-1986 geboren.. hoe oud is dan eigenlijk .. 23 jaar toch... toch ?
freek heeft echt een sjieke stem om naar te luisteren
Het deed me toch weinig.quote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef Cee het volgende:
En Pasha. En Artem. En dan nog kunnen zingen ook he.![]()
Ik wel. Ik wil gewoon die jongens goed zien en horen. Niet ziek worden omdat de AVRO ook eens een steadycam mag gebruiken en hem dus maar 6 rondjes laat draaien om een kandidaat heen.quote:Viel me trouwens ook op, dat weer een of andere Tourette-patient de camera bediende. En minder reactie-shots van de jury had ook gemogen. Maar, een kut-uitzending zou ik het daardoor niet noemen.
Lucky you!quote:Ben benieuwd hoe het over twee weken in de studio te horen zal zijn.
Snel, er zijn nog 6 kaarten voor de 21e en 5 voor de 28e beschikbaar op de site! RENNEN!quote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ga je erheen?!!!!!! Jaloers! Ik wil mee!!
Mijn reactie toen ik hoorde dat ie getrouwd was: Nou, volgens mij hangt z'n leuter niet alleen in jou hoor meiske. Dat straalt ie gewoon uit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef Cee het volgende:
Kijk, zo'n John, die zat aan het begin steeds z'n jas open te gooien alsof ie aan het potloodventen was. Dat was z'n eigen keus.
Mathijs viel me erg tegen. Verbaasde me over het positieve commentaar van de jury. ZIjn Engelse uitspraak was erg slecht, maar daar zaten er nog wel 2 meer van tussen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat hij het nummer slecht deed. Toen ik hoorde dat hij "Go the Distance" ging zingen zat ik er echt op te wachten, maar toen hij begon kon het niet snel genoeg weer voorbij zijn. Die uithaal aan het eind deed hij daarentegen wel erg goed.
Ga je alleen? en de 28e?quote:Op zondag 7 september 2008 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Snel, er zijn nog 6 kaarten voor de 21e en 5 voor de 28e beschikbaar op de site! RENNEN!
(je moet wel eerst lid worden van de Avro maar dat had ik ervoor over)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |