John is getrouwd, met een vrouw...quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef patty het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet. Herken de homo:
Freek
Amir
Remko
Roy
John
Robin
Hein
Baer
Matthijs
Adriaan
Wie is hetero wie is homo?
Verschrikkelijkquote:Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Oooh ze hadden geen shirts onder de dreamcoats aan zagen jullie dat?
ze heeft je gehoord Erik, nu zonder mega decolleteequote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
3 uur en een kwartiertje.. Ik hoop wel dat het decolletee van Pia wat beschaafder is, voor de meeste mannen die meedoen hoeft ze het niet te doen
.
Adriaan was die valse nicht ja.quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Naamah het volgende:
Volgens mij was het Adriaan die best wel vals ging of Roy, kan ze niet zo goed uit elkaar houden
Pfew.. zou het echt niet meer weten!quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef Merel het volgende:
Ik heb het idee dat de Evita's in het begin beter waren, of niet?
Hij klinkt inderdaad als Jim!quote:Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef marky het volgende:
pfffff nou geweldig Amir.... jeetje de gemiddelde idolskandidaat kan dit beter.
Wel dus. Ik snap dat ze het niet al te Idols-achtig willen maken, maar ze moeten wel gewoon eerlijk zijn!quote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
Hopelijk gaat de jury nou niet zo mild om met de kritieken. Vals is vals, punt.
Nee.. ik vind het geen leuk nummer voor hem.. Jammer!quote:Op zondag 14 september 2008 20:45 schreef marky het volgende:
Baer heeft een plastic uitstraling. Totaal geen expressie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |