Natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of je ook ging kijken!
Die Anouk bedoel je? Die viel positief op ja.quote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef conleche het volgende:
Ik hoorde net een meisje echt heel goed zingen!
Is dit de 1 afl.?
Dat bedoel ik. Auditie rondes zijn altijd leukquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef Haunter het volgende:
Zitten wel leukje vrouwtjes in ookvind het alleen jammer dat we niet auditierondes hebben gezien, maakt het toch wat leuker vind ik...
Ik ook!quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Ik ben eigenlijk heel dol op dit soort muziek!
Heel raar, zelf zet ik het nooit op. Koop ik het ook nooit, maar als het er eenmaal is en ergens te horen is, dan helemaal geweldig!quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Ik ben eigenlijk heel dol op dit soort muziek!
Ik zit bij haar steeds te wachten tot ze in huilen uitbarst. Sad droopy eyes.quote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
Delise is extreem lekker, maar ze mist een "raunchyness"
Ik denk dat de makers van het programma willen dat ze nummers zouden kiezen die een zekere bekendheid genieten gelet op de kijkers, 90% van de zangeressen in dat topic zijn volstrekt onbekend (voor het grote publiek).quote:Op zondag 7 september 2008 22:18 schreef Aventura het volgende:
Jammer genoeg zitten ze vast aan een zangeres. Dat beperkt enorm. Maar ze zijn ook niet erg vindingrijk; er zijn genoeg nummers waar een vrouwenstem goed tot zijn recht komt, maar verder dan Guano Apes komen ze niet.
Ze hadden wel even in dit topic kunnen kijken toen ze een nummer uitkozen.
Is ook maar net hoe het ge-edit wordt. Uiteindelijk wordt er een beeld van iemand neergezet, bepaald door het programma.quote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Valt me overigens op hoeveel egotrippers er in dit programma zitten. Ik hoor de hele tijd 'Ik dit' en 'Ik dat'...flauw wordt je ervan
Vindt je het raar? In het voorstukje zag je dat de echte band spelers hun band niet wilde ditchen voor een "dom programma"quote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Valt me overigens op hoeveel egotrippers er in dit programma zitten. Ik hoor de hele tijd 'Ik dit' en 'Ik dat'...flauw wordt je ervan
jha Anouk ROCKS!! en die gast die op Bam lijkt is ook grappig hehehequote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Anouk echt geweldig![]()
Die neger en Noah ofzo zijn ook wel tof. 14.gif
Ik hoop dat de productie die nummers heeft uitgekozen, anders heb ik geen hoge pet op van die muzikanten. Als muzikant wil je je publiek kennis laten maken met iets nieuws/unieks, en je knowhow van muziek delen? Sowieso vind ik het maar een stel op uiterlijk en populariteit gerichte gelikte jongeren. Beetje die Stijn afzeiken omdat hij er 'niet uitziet'. Ik vind Stijn de enige authentieke figuur tot nu toe.quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers van het programma willen dat ze nummers zouden kiezen die een zekere bekendheid genieten gelet op de kijkers, 90% van de zangeressen in dat topic zijn volstrekt onbekend (voor het grote publiek).
Daan (blonde gitarist met zwart t-shirt van The Spades) is toch ook een echte bandspeler, maar heeft wel The Goods verlaten hiervoor. Als je met je eigen band niet meer verder komt, kan dit een hele mooie manier zijn om professioneel verder te komen, hier kunnen zoveel kansen uitrollen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
In het voorstukje zag je dat de echte band spelers hun band niet wilde ditchen voor een "dom programma"
Ik zou dat dansen laten zitten, dat gaat te verquote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
Even tussendoor... het is wel erg hoor op donderdag so you think you can dance, vrijdag popstars, zaterdag het beste idee van nederland, zondag expeditie en rock nation (misschien).... Ik moet iets laten vallen dan
Wat een stem heeft ze.quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Anouk echt geweldig![]()
Die neger en Noah ofzo zijn ook wel tof. 14.gif
Thank you. Ik heb een half uur gedacht dt het onze stagiare van vroeger wasquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
Die ene gast was toch de Mol?
Wel leuk dat ze zelf moeten kiezen.
Gotta try it, gotta tast it firstquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou dat dansen laten zitten, dat gaat te ver
Is dat waar Patty Brard in de spagaat glijdt?quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gotta try it, gotta tast it first
goeie tip van je in 'ons' lieve sub-forumquote:
Maandag nog America's Next Top Model!quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
Even tussendoor... het is wel erg hoor op donderdag so you think you can dance, vrijdag popstars, zaterdag het beste idee van nederland, zondag expeditie en rock nation (misschien).... Ik moet iets laten vallen dan
En Project Catwalk!!quote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maandag nog America's Next Top Model!
Dank je voor dat beeld....quote:Op zondag 7 september 2008 22:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat waar Patty Brard in de spagaat glijdt?
Ik heb vroeger een seizoen gekeken omdat *kuch* mijn ex dat fantastisch vond. Maar ik moet ergens de streep trekkenquote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maandag nog America's Next Top Model!
Anders neem je het programma niet al te serieus.quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef grootemec het volgende:
Zit weinig rock & roll bij (bijna) al die wannabees. Lijken meer musical acteuurs die naspelen dat ze in een bandje zitten.
Die organisatos begrijp ik helemaal niet. Zeggen ze "ze zat er soms naast" en "was een beetje onverstaanbaar", die organisators rocken helemaal voor geen meter, het gaat in de rock&roll om klank en sfeer, toch niet of het verstaanbaar is en of er af en toe wat valse nootjes klinken, dan was er nooit een rocker bekend geworden.
I de rock & roll is perfectie dodelijk, als je perfectie wil ga dan maar naar een v.d. Ende musical.
Dat kijk ik nietquote:
Aw!quote:Op zondag 7 september 2008 22:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goeie tip van je in 'ons' lieve sub-forum!
leek een treize uit een dozijn te worden..dus niet.
leuke kandidaten; goed gepresenteerd; snelle montage zonder gezeik. kijkt leuk weg.
"Ja, wel even wennen als er opeens zo'n halve computer naast je staat"quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef josja het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Dave in Backfire zit? Wat doet ie hier dan?
ja dat kloptquote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef josja het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Dave in Backfire zit? Wat doet ie hier dan?
Inderdaad helemaal anders..quote:Ik houd normaal niet zo van deze programma's maar Rock Nation was net even anders
Ja ik ook..quote:Op zondag 7 september 2008 22:12 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het juist fijn dat je niet de slechte audities ziet maar meteen in aflevering één al een volwaardig optreden te zien krijgt.
Ja maar die kunnen ze wel "pimpen".quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind Delise echt zo'n paardenmeisje, niet rock 'n roll
Idd, vond ik ook, alleen dan schattig!quote:Op zondag 7 september 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
die toetsenist die wat weg heeft van Teeuwen
dat vond ik ook jammerquote:Op maandag 15 september 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Jammer dat we niet kregen te zien van de battles.
nou ja, lijkt me logisch dat ze met de winnaar de top 40 inwillen. dat gaat met de soort muziek van Dave niet werken. nou is Kane weer een andere uiterstequote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef Ixnay het volgende:
Echt slecht dat ze die Dave eruit gezet hebben alleen omdat hij in een hardcoreband speelt.
Ik denk dat ze een winnaar willen die brave Kane achtige troep speelt.
En die zangeressen zijn allemaal halve R&B artiesten, als je ziet wat voor nummers die het liefste zingen.
Slecht programma, ik ga het niet meer kijken.
De muziek die ze gaan maken zal in de sfeer van Kane/Krezip/Direct enzo gaan liggen, en dat ligt dichter bij dat idols gebeuren dan bij "rock".quote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef ranja het volgende:
rock is zo'n breed begrip, daar is sowieso niks representatiefs voor te bedenken...
ik denk dat je het vooral moet zien als statement dat ze geen idols achtige pop gaan maken. en natúúrlijk willen ze de top 40 in, wat heeft het anders voor zin... je gaat geen tv programma maken om een bandje samen te stellen die voor een paar 100 man de nederlandse clubs bijlangs toert en meer niet.
volgens mij is al afgesproken dat de winnaar op een hoop festivals zal staan volgend jaar. of daar lowlands en pinkpop bijzitten weet ik niet, maar toch, parkpop, metropolis etc trekt ook een hoop mensen.
Zo dat vond ik ook jammer!!quote:Op zondag 14 september 2008 23:23 schreef ranja het volgende:
Jammer dat ze niet veel meer battles lieten zien.
Ik was het wel redelijk eens met degene die ze naar huis stuurden behalve die vrouwelijke bassist. Maar ja, die hadden ze ook nog maar weinig laten zien in de 2 afleveringen dus zag het wel aankomen.
Die gast heeft echt passie voor z'n instrument maar het is wel een weirdo inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2008 21:37 schreef sjimz het volgende:
Stijn die zegt dat het te zweverig wordt.
WTF?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef sjimz het volgende:
Jean Baptiste die te licht wordt bevonden?
Ik vind hem toch echt de meest donkere van allemaal.
Ik snap wat je bedoelt, het lijkt niet 'groots' ofzo...quote:Op zondag 21 september 2008 22:32 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm elke week kijk ik weer, maar ik vind het echt een heel rommelige programma. Het begint en het eind. Zomaar lijkt het wel.
Kweet niet wat het is, maar is zo warrig en half-om allemaal.
Zo zuiver vond ik het ook niet altijd klinken.quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef aimy104 het volgende:
Beste zuivere zangeres: Delise;
Beste Rockuitstraling: Astrid
Lijkt me lastig, die ging er vorige week al uit.quote:Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef BillyOcean het volgende:
Nou als ik een voorspelling moet doen over hoe de uiteindelijke band wordt... (dus niet wie ik het beste vind)
Zang: Astrid (Anouk heeft last van haar stem en Astrid vindt men een lekker wijf)
Gitaar: Dave
Toetsen: Thijs of Huub
Bas: (Die tattoo gast)
Drums: Jordi
quote:Op zondag 21 september 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens een jeukhekel aan toetsenist Thijs.
Hij is wel goed, maar ik mag 'm niet.
Soulmate.quote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik erger me groen en geel aan die Thijs. Vervelend hoofd.
quote:
Dat dus. En inderdaad, ook vorige week dus. Ik had gehoopt op minimaal een gelijkwaardige behandeling, want zangeressen zie je ook wel bij andere talentenjachten. Ik had verwacht dat, juist in zó'n show, meer de aandacht op de drummers ofzo gelegd wordt. Volgens mij is er nog helemaal geen 'dagboek'-stukje van bijvoorbeeld Jean-Baptiste vertoond.quote:Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze geven veels te veel aandacht aan de zangeressen i.v.m. de rest. Dat was vorige week met de battles zo en nu weer.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef Ixnay het volgende:
En ik vind het een pluspunt dat ze eens Limburgers op tv laten komen.
Normaal proberen ze die zo weinig mogelijk te laten zeggen op tv, terwijl toch een behoorlijk deel van de Nederlandse bevolking Limburger is.
Eehhh kijk je weleens 'Flikken Maastricht'?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef Ixnay het volgende:
En ik vind het een pluspunt dat ze eens Limburgers op tv laten komen.
Normaal proberen ze die zo weinig mogelijk te laten zeggen op tv, terwijl toch een behoorlijk deel van de Nederlandse bevolking Limburger is.
Daar hoor je dus geen Maastrichtenaren in.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:56 schreef para909 het volgende:
[..]
Eehhh kijk je weleens 'Flikken Maastricht'?
Dat zou je toch verwachten daar...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar hoor je dus geen Maastrichtenaren in.
Ik bedoelde natuurlijk daan...quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Barb het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, die ging er vorige week al uit.
Doe als gitarist dan maarDaan
Verder kan ik me in je lijstje wel vinden, hoewel ik hoop op Anouk ipv Astrid.
Het leek er een beetje op dat een 3-tal mensen zich misdragen hebben ofzo. Zo werd het tenminste wel een beetje gebracht. Ben erg benieuw welke 3 dat zijn en wie het zijn/haar plaats kost. Betekent trouwens ook dat er al 1 persoon zeker zal zijn om in de band te komen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Moozze het volgende:
Okee, dat is raar dat er volgende week al 1 uit moet... Toch maar weer kijken.
Ja precies, alsof 3 mensen ruzie kregen ofzo... Maar als je er dan 1 weg zou sturen blijven er 2 over dus weet niet of dat logisch is.quote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het leek er een beetje op dat een 3-tal mensen zich misdragen hebben ofzo. Zo werd het tenminste wel een beetje gebracht. Ben erg benieuw welke 3 dat zijn en wie het zijn/haar plaats kost. Betekent trouwens ook dat er al 1 persoon zeker zal zijn om in de band te komen.
Nou wat er gezegd werd, is dat de groep die beslissing moest gaan nemen. De groep zal dan dus moeten beslissen met wie zij het minst graag willen samenwerken. De andere 2 krijgen dan een nieuwe kans.quote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja precies, alsof 3 mensen ruzie kregen ofzo... Maar als je er dan 1 weg zou sturen blijven er 2 over dus weet niet of dat logisch is.
Ja, als dat zo is wil de gitarist waarschijnlijk de gitarist weg, de toetsenist de toetsenist en de zangeres de zangeres ofzo...quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou wat er gezegd werd, is dat de groep die beslissing moest gaan nemen. De groep zal dan dus moeten beslissen met wie zij het minst graag willen samenwerken. De andere 2 krijgen dan een nieuwe kans.
Ben overigens wel benieuwd of het 3 personen zijn van verschillende onderdelen.
In dat geval neem ik aan dat de andere gitarist/toetsenist/zangeres geen stem heeft...quote:Op zondag 28 september 2008 23:15 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, als dat zo is wil de gitarist waarschijnlijk de gitarist weg, de toetsenist de toetsenist en de zangeres de zangeres ofzo...
Ik vind ze allebij superzwak overkomen als presentator. Ze trillen het hardst van iedereen. Stelletje onzekere die 2.quote:Op maandag 29 september 2008 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Mja, Dennis staat er echt een beetje voor spek en bonen bij.
Ja, belachelijk. Als dat gebeurt wacht ik wel tot Anouk of zelfs Delise met een eigen band komt. Ik zit niet te wachten op een band met Astrid.quote:Op maandag 29 september 2008 00:05 schreef Kidney_Bean het volgende:
Astrid gaat denk ik wel de band in, daar zijn ze lyrisch over.
quote:Op maandag 29 september 2008 00:05 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan Edwin Janssen ook iets anders doen dan naar zijn schoenen kijken en zijn handen in zijn zakken houden terwijl hij iets zegt? En daarnaast, Dennis zit er ook echt voor NIKS bij in dit programma.
Astrid is geil. Anouk is ook stoer. Gelukkig is die Delise eruit.quote:Astrid gaat denk ik wel de band in, daar zijn ze lyrisch over. Verder geen idee. Ik vond trouwens de vocals van alledrie de meiden niet sterk overkomen bij die clips/covers.
Ik ook. Maar van de vrouwen waar we dan uit moeten kiezen vind ik Astrid en Anouk duidelijk stukken beter dan de rest.quote:Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hmja misschien is het gewoon dat ik liever een man op het podium zie zingen dan een stel vrouwen/meiden
Dat laatste lijkt me. We hebben het hier natuurlijk wel over een samengesteld poprock bandje.quote:.
En van Stijn vind ik het trouwens jammer dat ze zijn ´hippie-imago´ weg willen halen. Je wilt toch diversiteit in een band? En iemand die zich gedraagt hoe hij zelf is? En daarnaast nog iemand die gewoon goed kan spelen (wat hij volgens één van die gasten, meen die bassist van Di-rect, zei dat hij goed kan)? Waarschijnlijk is hij gewoon te zweverig en non-commercieel voor Edwin..
Stijn is top.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik heb helaas de vorige twee afleveringen gemist, maar goed dat Stijn er nog in zit. Ik was bang dat hij eruit moest omdat hij niet stoer genoeg was. Ik vind hem wel een aanwinst, met z'n vage hippiestijlen hij speelt nog goed ook.
Je snapt dat als je Catchy Popliedjes wil maken de meest succesvolle manier is zo simpel mogelijk en zo catchy mogelijk. Moeilijke stukken kan iedereen verzinnen maar iets wat die 1e 2 dingen in combinatie heeft is zó moelijk maar het resultaat ziet er heel simpel uit maar je moet het wel maar voor elkaar krijgen. Zodat het goed toegankelijk is qua muziek wat juist het belangrijkste onderdeel is van het makkelijk weg luisterenquote:Op maandag 22 september 2008 20:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik zag net een filmpje met die complete ´workshop´ van Dennis met de gitaristen; dat ging werkelijk nergens over! Hij vertelt alleen maar dat je niet te moeilijk moet gaan spelen en er echt voor moet gaan staan. Daarnaast zie je ook hoe weinig (slechts 2 akkoorden als ik het zo begrijp) Dennis speelt tijdens één van zijn nummers...
En daar moet je les van krijgen?! Die gitaristen konden naar mijn mening beter spelen dan Dennis in zijn hele carriere heeft gedaan.. Degene die hij trouwens het beste vond, kende die toevallig al. Ik herkende trouwens meer kandidaten uit bandjes die zeker ook bij Edwin en/of Dennis bekend zijn, dus het zal me niets verbazen als die uiteindelijk in de band komen.. Wie zegt tenslotte dat het eerlijk gaat
Het moet waarschijnlijk ook een top40 bandje worden. Dus een A, een D en een G is dan het best zodat het plebs het kan bijhouden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je snapt dat als je Catchy Popliedjes wil maken de meest succesvolle manier is zo simpel mogelijk en zo catchy mogelijk. Moeilijke stukken kan iedereen verzinnen maar iets wat die 1e 2 dingen in combinatie heeft is zó moelijk maar het resultaat ziet er heel simpel uit maar je moet het wel maar voor elkaar krijgen. Zodat het goed toegankelijk is qua muziek wat juist het belangrijkste onderdeel is van het makkelijk weg luisteren
Ja precies dat zeggen ze toch ook een poprock bandje ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het moet waarschijnlijk ook een top40 bandje worden. Dus een A, een D en een G is dan het best zodat het plebs het kan bijhouden.
Ze hadden meteen naar Children of Bodom niveau moeten gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies dat zeggen ze toch ook een poprock bandje ?Ze willen geen Dream Theater of iets neerzetten
Ja inderdaad beetje jammer diequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die donkere, jemig kan het nog slomer. Wat een uitstraling, daar komt niks vanuit.
Ook in de tussenstukjes waar de mensen vertellen hoe ze het beleven, hij zit er zelden tussen..
Precies was ik dachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit ie eerst heel blij z'n haar te doen en dan z'n mooie helm er over
Hoe dan ook "Je pik laten zien en overlast" en dat dan als incident zien bij een rockband.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Pffff, wat een gezeur.
Waarom krijgen we het incident nou net weer niet te zien?
7 nation army?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef bvdaalen het volgende:
Weet iemand wat de begintune is van Rock Nation? De tune komt ook regelmatig tussendoor langs.
Seven Nation Army, van the White Stripes.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef bvdaalen het volgende:
Weet iemand wat de begintune is van Rock Nation? De tune komt ook regelmatig tussendoor langs.
Omdat we hier geen tweakers policy hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:21 schreef Moozze het volgende:
[..]
Seven Nation Army, van the White Stripes.
Waarom wordt alles 3520 keer herhaald?
We hebben een keer met 1 of andere glamrock band opgetreden waarbij die gast op plateauzolen in een string stond waar de helft half uit hingquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe dan ook "Je pik laten zien en overlast" en dat dan als incident zien bij een rockband.
Tja, wat verwacht je van glamrock.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben een keer met 1 of andere glamrock band opgetreden waarbij die gast op plateauzolen in een string stond waar de helft half uit hingen daaromheen dartelde een maf wijf die bellen aan het blazen waren. Zoiets mogen ze wat mij betreft wel oppakken
Oja. Dat was ehm, erg vreemdquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
We hebben een keer met 1 of andere glamrock band opgetreden waarbij die gast op plateauzolen in een string stond waar de helft half uit hingen daaromheen dartelde een maf wijf die bellen aan het blazen waren. Zoiets mogen ze wat mij betreft wel oppakken
Die was gisteren op tv geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:41 schreef riotgirl888 het volgende:
Waar blijft de aflevering van gister??
Thnx, maar daar staat ie dus niet op. Vandaar mn eerste vraagquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef Moozze het volgende:
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Is dat wat?
Hier erger ik me vanaf het begin al aan. Hoe kan je zo'n funcie behaald hebben als je zo respectloos (want dat is het) met mensen communiceert?! En Dennis is inderdaad een soort hulpje voor als er pijnlijke stiltes vallen omdat die Edwin niet meer weet wat hij moet zeggen.quote:Op maandag 29 september 2008 00:05 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan Edwin Janssen ook iets anders doen dan naar zijn schoenen kijken en zijn handen in zijn zakken houden terwijl hij iets zegt? En daarnaast, Dennis zit er ook echt voor NIKS bij in dit programma.
Nu snap ik het.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:35 schreef riotgirl888 het volgende:
[..]
Thnx, maar daar staat ie dus niet op. Vandaar mn eerste vraag
Idd, ik had ook liever een echte mannelijke rocker gezien als frontman.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:08 schreef lily het volgende:
Ik houd ook niet zo van female-fronted bandsIk had zangers leuker gevonden, maar goed...
Ik vind Anouk beter maar Edwin duidelijk niet (ik denk toch dat hij voor de looks gaat ofzo)
Ligt de site er nog uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:51 schreef vinnyb het volgende:
Heeft niemand per ongeluk de aflevering van gister gecapped oid?
Site werkt prima, maar er staat dit:quote:
Dat bedoelde ik ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef vinnyb het volgende:
[..]
Site werkt prima, maar er staat dit:
"Storing. Beste bezoeker, Op zondag 5 oktober zijn er door een technische storing geen programma's op RTL Gemist terechtgekomen. We gaan zo snel mogelijk de afleveringen alsnog online plaatsen. Onze excuses voor het ongemak, Redactie RTL Gemist "
Ik kijk elke avond, maar nog steeds nix.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
De directe link, voor sommigen misschien handig: http://www.rtl.nl/compone(...)l?lid=RTLrocknation. Kan je alle afleveringen volledig kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ;-)
Wel balen trouwens.
Dat ziet er leuk uit, ga ik later eens uitgebreid bekijken!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef vinnyb het volgende:
[..]
De directe link, voor sommigen misschien handig: http://www.rtl.nl/compone(...)l?lid=RTLrocknation. Kan je alle afleveringen volledig kijken.
De laatste staat er nog steeds niet op, hoewel het er naar uitziet dat ze de meeste afleveringen van zondag terug hebben kunnen plaatsen. Afwachten dus, we kijken morgen weer!
Iemand trouwens op deze site: http://www.myspace.com/rocknation2008 de aflevering van "De voorgeschiedenis van Rock Nation" gekeken? Volgens mij is deze niet op tv geweest? direct link: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=42411237
Vond het wel tof om te zien, ze hebben nog flink moeten zoeken naar talent, en ook komt naar voren dat ze ook met mannelijke zangers wilden gaan werken, maar er geen konden vinden. Daar kan je ook meer zien dat Dennis wat meer inbrengt dan in de 'normale' afleveringen.
Thijs is cool! Vooral als hij op het podium aan het spelen is. Maar vind de andere toetsenist ook cool dus het maakt me niet zo veel uit wat dat betreft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Stijn moet weg en Thijs ook nog.
Dat hoofd, arrghh
Mij wel, dat hoofd, dat accent, brrr.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef Moozze het volgende:
[..]
Thijs is cool! Vooral als hij op het podium aan het spelen is. Maar vind de andere toetsenist ook cool dus het maakt me niet zo veel uit wat dat betreft.
Voordeel is dan weer dat het bij muziek luisteren niet om de gezichten gaat en toetsenisten meestal niet midden in een nummer aan het praten zijn......quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mij wel, dat hoofd, dat accent, brrr.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:38 schreef peaceman het volgende:
Delise was vanochtend bij Giel en deed daar - in het kader van de 90's week - een cover van Jewel (foolish games). Ze zong dit echt geweldig mooi!
Ik vind het nog steeds terecht dat ze eruit gegooid is door Edwin, maar zingen kan ze wel hoor.
Klopt, maar dat is dus de aflevering waarover ik eerder meldde. Wel betere kwaliteit. Dammit, naja, tis al bijna weer zondagquote:
Hoezo is Stijn eruit gegooid?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef -Peach het volgende:
Stijn eruit, nu zijn ze op zoek naar een nieuwe 2e bassist.
Mensen hadden nog steeds problemen met Stijn. De twee zangeressen iig, en nog een paar. Ze zaten op andere golflengtes, dat soort verhalen. En Noah is nog steeds een finalist omdat Edwin het niet eerlijk vond als hij nu automatisch de winnaar zou zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo is Stijn eruit gegooid?
En waarom is Noah dan niet gewoon de winnaar? Of roepen ze een oude bassist terug?
Paar mensen waren niet blij met Stijn en/of Noah ivm hun houding e.d. Uiteindelijk hebben ze ervoor gekozen om Stijn eruit te gooien, waar Edwin en Dennis het trouwens niet mee eens waren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo is Stijn eruit gegooid?
En waarom is Noah dan niet gewoon de winnaar? Of roepen ze een oude bassist terug?
En de uitstraling van een pannekoek. Jaap was meer 'rocker'.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Rommelige maar avontuurlijke bassist, die Jaap. Nummer 2 was strak maar een vrij saaie notenmachine, imho.
Nee eigenlijk niet...Maar ik denk zo rond juli/augustus/september, aangezien het aan het begin mooi en warm weer was (tijdens de straatoptredens), en toen Stijn vertrok het keihard regendequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Iemand enig idee hoelang geleden het opgenomen is?
Dit was pas de tweede keer dat ik meer dan 5 minuten gezien heb en daarin zat deze week héél weinig muziek. Ik heb geen idee en ken de namen nauwelijks. Als die Huub, de nieuwe bassist en hun drummer "klikken" dan kon dat wel eens leuke dingen opleveren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef peaceman het volgende:
Wat wordt de uiteindelijke band denken jullie?
Astridquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik was voor bassist 4....
Had jij Stijn gehouden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef ranja het volgende:
Ik had Noah er ook uitgegooid en 2 nieuwe bassisten toegevoegd
Maar goed. Ik heb redelijke hoop voor de band van Anouk, dat mag van mij de echte band gaan worden maar dan met de nieuwe bassist en de toetsenisten zijn voor mij inwisselbaar.
Dus eigenlijk de band van Peaceman al is dat meer hoop dan verwachting.
Hm afgaande op mijn gevoel over Stijn wel, maar als alle 5 mensen een probleem met hem hebben en bv. maar 3 met Noah is het logisch dat Stijn er sowieso uit gaat. Maar de kans dat Noah nog in de band komt is wel minimaal natuurlijk aangezien volgens mij zowel Astrid als Anouk ook hem als niet gewenst hebben genoemd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:24 schreef peaceman het volgende:
Had jij Stijn gehouden?
Anoukquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik was voor bassist 4....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |