quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:38 schreef peaceman het volgende:
Delise was vanochtend bij Giel en deed daar - in het kader van de 90's week - een cover van Jewel (foolish games). Ze zong dit echt geweldig mooi!
Ik vind het nog steeds terecht dat ze eruit gegooid is door Edwin, maar zingen kan ze wel hoor.
Klopt, maar dat is dus de aflevering waarover ik eerder meldde. Wel betere kwaliteit. Dammit, naja, tis al bijna weer zondagquote:
Hoezo is Stijn eruit gegooid?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef -Peach het volgende:
Stijn eruit, nu zijn ze op zoek naar een nieuwe 2e bassist.
Mensen hadden nog steeds problemen met Stijn. De twee zangeressen iig, en nog een paar. Ze zaten op andere golflengtes, dat soort verhalen. En Noah is nog steeds een finalist omdat Edwin het niet eerlijk vond als hij nu automatisch de winnaar zou zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo is Stijn eruit gegooid?
En waarom is Noah dan niet gewoon de winnaar? Of roepen ze een oude bassist terug?
Paar mensen waren niet blij met Stijn en/of Noah ivm hun houding e.d. Uiteindelijk hebben ze ervoor gekozen om Stijn eruit te gooien, waar Edwin en Dennis het trouwens niet mee eens waren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo is Stijn eruit gegooid?
En waarom is Noah dan niet gewoon de winnaar? Of roepen ze een oude bassist terug?
En de uitstraling van een pannekoek. Jaap was meer 'rocker'.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Rommelige maar avontuurlijke bassist, die Jaap. Nummer 2 was strak maar een vrij saaie notenmachine, imho.
Nee eigenlijk niet...Maar ik denk zo rond juli/augustus/september, aangezien het aan het begin mooi en warm weer was (tijdens de straatoptredens), en toen Stijn vertrok het keihard regendequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Iemand enig idee hoelang geleden het opgenomen is?
Dit was pas de tweede keer dat ik meer dan 5 minuten gezien heb en daarin zat deze week héél weinig muziek. Ik heb geen idee en ken de namen nauwelijks. Als die Huub, de nieuwe bassist en hun drummer "klikken" dan kon dat wel eens leuke dingen opleveren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef peaceman het volgende:
Wat wordt de uiteindelijke band denken jullie?
Astridquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik was voor bassist 4....
Had jij Stijn gehouden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:22 schreef ranja het volgende:
Ik had Noah er ook uitgegooid en 2 nieuwe bassisten toegevoegd
Maar goed. Ik heb redelijke hoop voor de band van Anouk, dat mag van mij de echte band gaan worden maar dan met de nieuwe bassist en de toetsenisten zijn voor mij inwisselbaar.
Dus eigenlijk de band van Peaceman al is dat meer hoop dan verwachting.
Hm afgaande op mijn gevoel over Stijn wel, maar als alle 5 mensen een probleem met hem hebben en bv. maar 3 met Noah is het logisch dat Stijn er sowieso uit gaat. Maar de kans dat Noah nog in de band komt is wel minimaal natuurlijk aangezien volgens mij zowel Astrid als Anouk ook hem als niet gewenst hebben genoemd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:24 schreef peaceman het volgende:
Had jij Stijn gehouden?
Anoukquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik was voor bassist 4....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |