Ja inderdaad beetje jammer diequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die donkere, jemig kan het nog slomer. Wat een uitstraling, daar komt niks vanuit.
Ook in de tussenstukjes waar de mensen vertellen hoe ze het beleven, hij zit er zelden tussen..
Precies was ik dachtquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit ie eerst heel blij z'n haar te doen en dan z'n mooie helm er over
Hoe dan ook "Je pik laten zien en overlast" en dat dan als incident zien bij een rockband.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Pffff, wat een gezeur.
Waarom krijgen we het incident nou net weer niet te zien?
7 nation army?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef bvdaalen het volgende:
Weet iemand wat de begintune is van Rock Nation? De tune komt ook regelmatig tussendoor langs.
Seven Nation Army, van the White Stripes.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef bvdaalen het volgende:
Weet iemand wat de begintune is van Rock Nation? De tune komt ook regelmatig tussendoor langs.
Omdat we hier geen tweakers policy hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:21 schreef Moozze het volgende:
[..]
Seven Nation Army, van the White Stripes.
Waarom wordt alles 3520 keer herhaald?
We hebben een keer met 1 of andere glamrock band opgetreden waarbij die gast op plateauzolen in een string stond waar de helft half uit hingquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe dan ook "Je pik laten zien en overlast" en dat dan als incident zien bij een rockband.
Tja, wat verwacht je van glamrock.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben een keer met 1 of andere glamrock band opgetreden waarbij die gast op plateauzolen in een string stond waar de helft half uit hingen daaromheen dartelde een maf wijf die bellen aan het blazen waren. Zoiets mogen ze wat mij betreft wel oppakken
Oja. Dat was ehm, erg vreemdquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
We hebben een keer met 1 of andere glamrock band opgetreden waarbij die gast op plateauzolen in een string stond waar de helft half uit hingen daaromheen dartelde een maf wijf die bellen aan het blazen waren. Zoiets mogen ze wat mij betreft wel oppakken
Die was gisteren op tv geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:41 schreef riotgirl888 het volgende:
Waar blijft de aflevering van gister??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |