Ja maar die kunnen ze wel "pimpen".quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind Delise echt zo'n paardenmeisje, niet rock 'n roll
Idd, vond ik ook, alleen dan schattig!quote:Op zondag 7 september 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
die toetsenist die wat weg heeft van Teeuwen
dat vond ik ook jammerquote:Op maandag 15 september 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Jammer dat we niet kregen te zien van de battles.
nou ja, lijkt me logisch dat ze met de winnaar de top 40 inwillen. dat gaat met de soort muziek van Dave niet werken. nou is Kane weer een andere uiterstequote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef Ixnay het volgende:
Echt slecht dat ze die Dave eruit gezet hebben alleen omdat hij in een hardcoreband speelt.
Ik denk dat ze een winnaar willen die brave Kane achtige troep speelt.
En die zangeressen zijn allemaal halve R&B artiesten, als je ziet wat voor nummers die het liefste zingen.
Slecht programma, ik ga het niet meer kijken.
De muziek die ze gaan maken zal in de sfeer van Kane/Krezip/Direct enzo gaan liggen, en dat ligt dichter bij dat idols gebeuren dan bij "rock".quote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef ranja het volgende:
rock is zo'n breed begrip, daar is sowieso niks representatiefs voor te bedenken...
ik denk dat je het vooral moet zien als statement dat ze geen idols achtige pop gaan maken. en natúúrlijk willen ze de top 40 in, wat heeft het anders voor zin... je gaat geen tv programma maken om een bandje samen te stellen die voor een paar 100 man de nederlandse clubs bijlangs toert en meer niet.
volgens mij is al afgesproken dat de winnaar op een hoop festivals zal staan volgend jaar. of daar lowlands en pinkpop bijzitten weet ik niet, maar toch, parkpop, metropolis etc trekt ook een hoop mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |