Zo zuiver vond ik het ook niet altijd klinken.quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef aimy104 het volgende:
Beste zuivere zangeres: Delise;
Beste Rockuitstraling: Astrid
Lijkt me lastig, die ging er vorige week al uit.quote:Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef BillyOcean het volgende:
Nou als ik een voorspelling moet doen over hoe de uiteindelijke band wordt... (dus niet wie ik het beste vind)
Zang: Astrid (Anouk heeft last van haar stem en Astrid vindt men een lekker wijf)
Gitaar: Dave
Toetsen: Thijs of Huub
Bas: (Die tattoo gast)
Drums: Jordi
quote:Op zondag 21 september 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens een jeukhekel aan toetsenist Thijs.
Hij is wel goed, maar ik mag 'm niet.
Soulmate.quote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik erger me groen en geel aan die Thijs. Vervelend hoofd.
quote:
Dat dus. En inderdaad, ook vorige week dus. Ik had gehoopt op minimaal een gelijkwaardige behandeling, want zangeressen zie je ook wel bij andere talentenjachten. Ik had verwacht dat, juist in zó'n show, meer de aandacht op de drummers ofzo gelegd wordt. Volgens mij is er nog helemaal geen 'dagboek'-stukje van bijvoorbeeld Jean-Baptiste vertoond.quote:Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze geven veels te veel aandacht aan de zangeressen i.v.m. de rest. Dat was vorige week met de battles zo en nu weer.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef Ixnay het volgende:
En ik vind het een pluspunt dat ze eens Limburgers op tv laten komen.
Normaal proberen ze die zo weinig mogelijk te laten zeggen op tv, terwijl toch een behoorlijk deel van de Nederlandse bevolking Limburger is.
Eehhh kijk je weleens 'Flikken Maastricht'?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef Ixnay het volgende:
En ik vind het een pluspunt dat ze eens Limburgers op tv laten komen.
Normaal proberen ze die zo weinig mogelijk te laten zeggen op tv, terwijl toch een behoorlijk deel van de Nederlandse bevolking Limburger is.
Daar hoor je dus geen Maastrichtenaren in.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:56 schreef para909 het volgende:
[..]
Eehhh kijk je weleens 'Flikken Maastricht'?
Dat zou je toch verwachten daar...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar hoor je dus geen Maastrichtenaren in.
Ik bedoelde natuurlijk daan...quote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Barb het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, die ging er vorige week al uit.
Doe als gitarist dan maarDaan
Verder kan ik me in je lijstje wel vinden, hoewel ik hoop op Anouk ipv Astrid.
Het leek er een beetje op dat een 3-tal mensen zich misdragen hebben ofzo. Zo werd het tenminste wel een beetje gebracht. Ben erg benieuw welke 3 dat zijn en wie het zijn/haar plaats kost. Betekent trouwens ook dat er al 1 persoon zeker zal zijn om in de band te komen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Moozze het volgende:
Okee, dat is raar dat er volgende week al 1 uit moet... Toch maar weer kijken.
Ja precies, alsof 3 mensen ruzie kregen ofzo... Maar als je er dan 1 weg zou sturen blijven er 2 over dus weet niet of dat logisch is.quote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het leek er een beetje op dat een 3-tal mensen zich misdragen hebben ofzo. Zo werd het tenminste wel een beetje gebracht. Ben erg benieuw welke 3 dat zijn en wie het zijn/haar plaats kost. Betekent trouwens ook dat er al 1 persoon zeker zal zijn om in de band te komen.
Nou wat er gezegd werd, is dat de groep die beslissing moest gaan nemen. De groep zal dan dus moeten beslissen met wie zij het minst graag willen samenwerken. De andere 2 krijgen dan een nieuwe kans.quote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja precies, alsof 3 mensen ruzie kregen ofzo... Maar als je er dan 1 weg zou sturen blijven er 2 over dus weet niet of dat logisch is.
Ja, als dat zo is wil de gitarist waarschijnlijk de gitarist weg, de toetsenist de toetsenist en de zangeres de zangeres ofzo...quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou wat er gezegd werd, is dat de groep die beslissing moest gaan nemen. De groep zal dan dus moeten beslissen met wie zij het minst graag willen samenwerken. De andere 2 krijgen dan een nieuwe kans.
Ben overigens wel benieuwd of het 3 personen zijn van verschillende onderdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |