Dat bedoel ik. Auditie rondes zijn altijd leukquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef Haunter het volgende:
Zitten wel leukje vrouwtjes in ookvind het alleen jammer dat we niet auditierondes hebben gezien, maakt het toch wat leuker vind ik...
Ik ook!quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Ik ben eigenlijk heel dol op dit soort muziek!
Heel raar, zelf zet ik het nooit op. Koop ik het ook nooit, maar als het er eenmaal is en ergens te horen is, dan helemaal geweldig!quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef conleche het volgende:
Ik ben eigenlijk heel dol op dit soort muziek!
Ik zit bij haar steeds te wachten tot ze in huilen uitbarst. Sad droopy eyes.quote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
Delise is extreem lekker, maar ze mist een "raunchyness"
Ik denk dat de makers van het programma willen dat ze nummers zouden kiezen die een zekere bekendheid genieten gelet op de kijkers, 90% van de zangeressen in dat topic zijn volstrekt onbekend (voor het grote publiek).quote:Op zondag 7 september 2008 22:18 schreef Aventura het volgende:
Jammer genoeg zitten ze vast aan een zangeres. Dat beperkt enorm. Maar ze zijn ook niet erg vindingrijk; er zijn genoeg nummers waar een vrouwenstem goed tot zijn recht komt, maar verder dan Guano Apes komen ze niet.
Ze hadden wel even in dit topic kunnen kijken toen ze een nummer uitkozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |