Dat kwam omdat er een ander feestje ineens op de planning stond.quote:Op zondag 7 september 2008 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij was anders wel een fal0r, samen met LG.
Hoiquote:Op zondag 7 september 2008 13:59 schreef xalo het volgende:
Poolen in Nijmegen![]()
Hoi trouwensik zet hier een stiekeme tvp, al kennen jullie me niet
quote:Op zondag 7 september 2008 19:08 schreef Mikkie het volgende:
De 24e ben ik er sowieso niet bij.
Misschien. Het ligt eraan hoe laat ik moet werken de volgende ochtendquote:
Dat dus, maar dan zonder typo's!quote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
owja turlik ben ik erbijmaarja voor sommigen is het meer regel ipv uitzondering
Dat heb ik hierboven verkapt gedaanquote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
als je post dat je komt is het helemaal goed
Woensdag 8 oktober dus meet bij swarma thuis met taart en bier! (en wijn)quote:Op zondag 7 september 2008 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
das de lang man
ik stel voor vrijdag 10 oktober inc rondje van mij omdat ik de 8e jarig ben
quote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Woensdag 8 oktober dus meet bij swarma thuis met taart en bier! (en wijn)
quote:Op zondag 7 september 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah, ik vind dat ik al genoeg gedaan heb om op die privemeet te mogen komen
quote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
1 Voorwaarde. We gaan op vrijdag, en daarna gaan we de chicks in Van Buren hosselen ! jwt
+2!quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie wel, stelletje internetheroes
Oh begin je nu al met dat tof doen over die vaste avonden enzoquote:Op maandag 8 september 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
Haha nou ik kan gewoon op vrijdags & zaterdags niet.. en woensdag wordt jaarclubavond
ok dat is in jouw geval ook iets meer dan een ''vrijblijvend bijbaantje'' zoals vb of de blokkertquote:Op maandag 8 september 2008 00:24 schreef Mikkie het volgende:
En al is het wel werk, ik ga er in elk geval geen vrij voor regelen..
Ik ga niet happenquote:Op maandag 8 september 2008 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh begin je nu al met dat tof doen over die vaste avonden enzo.
Mijn god, komt die vriendin van me straks geheid ook mee aan. Ovum dit, Ovum zus, Ovum zo. Dat gezeik ook altijd.
Dat is ook zeker waarquote:Op maandag 8 september 2008 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok dat is in jouw geval ook iets meer dan een ''vrijblijvend bijbaantje'' zoals vb of de blokkert
Je zit gewoon letterlijk mijn tekst te jatten appie!quote:Op maandag 8 september 2008 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok dat is in jouw geval ook iets meer dan een ''vrijblijvend bijbaantje'' zoals vb of de blokkert
Nee hoor, ik had niks topic-related te vertellen en 'tvp' is saaiquote:Op maandag 8 september 2008 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
hey pssst morgane, verkeerde topic
quote:Op maandag 8 september 2008 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het wordt weer een donderdag dus?
quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind vrijdag eigelijk maarja... wie maakt een poll?
Ok.quote:Op maandag 8 september 2008 23:04 schreef morgane het volgende:
Wie? Iedereen die op die datum kan.
Wat? Waarschijnlijk poolen.
Wanneer? Op een donderdag, vrijdag of zaterdag in oktober.
Waar? Ergens waar ze meerdere pooltafels hebben.
ehm, ik ga daarheen, dus ik heb liever niet de nijmegen meet op die dagquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
dus? wat moeten wij met een onz meet ?
dan moet ze dat melden hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij kon LR alleen maar op donderdag
Wat een onzinquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij kan LR nooit meer, nu ovum in het leven is gekomen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een onzinik heb dr van de week ook gewoon gezien, tijdens haar ovum intro
!
En swarma dat heeft ze volgens mij al gemeldt int vorige topic.
dit topic gaat t er pas over alsof ik t ga onthoudenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een onzinik heb dr van de week ook gewoon gezien, tijdens haar ovum intro
!
En swarma dat heeft ze volgens mij al gemeldt int vorige topic.
Goh je bent nummer 1000 die vervelend komt doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij kan LR nooit meer, nu ovum in het leven is gekomen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
swarmahoer: vrijdag of zaterdag
yasha: donderdag of zaterdag
jd: zaterdag
brammie: vrijdag
pietje: vrijdag of zaterdag
morgane: donderdag of vrijdag
dupje: vrijdag
moblo: maakt niet uit
cp: maakt niet uit
lr: houden we geen rekening mee
En bedankt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
wie moeten we nog ?
mikkie
houniet
swine
irish bastard
la grive
hej ik ben ook geen held in namen onthoudenquote:
Fijn, heb je net al je chemokuren achter de rug, wordt je weer een ander gezwel toegewenst!quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar jij hebt vast weer een of ander gezwel tegen die tijd![]()
Nou, nee, niet echt, ik check wel wanneer het is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
jij nog een voorkeur hosti ?
Nou , we kunnen met z'n allen naar de sportschool waar ik vroeger wel eens kwam, potjes gaan sparren tegen elkaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, wat een liefdeWe kunnen ook iets gaan doen dat we elkaar pijn mogen doen ofzo..
Gast, neem nog een pilletjequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ik ben toch niet uitgenodigd dus het zal mij allemaal een worst wezen maar veel plezier !
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk ben jij wel uitgenodigd D_K, je moet niet op swarma yashaaaaa LR LG CP Mikkie Pietje Moblo H_M Doodkapje LG en Houniet letten, doen wij ook niet
Ja inderdaad zeg...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, neem nog een pilletje.
Lang geleden iig...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah als in toen er nog kuilen waren in plaats van drempels?
Oi, don't even go there, sonny.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
Het lijkt me beter een keer een pilletje minder te nemen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, neem nog een pilletje.
De post lijkt me duidelijk genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op je eigen posts doelt?
Ga jij eerst je piemol maar eens vinden voor je over neuken gaat pratenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
De post lijkt me duidelijk genoeg
Heeft ie al schaamhaar dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga jij eerst je piemol maar eens vinden voor je over neuken gaat praten
swarmahoer: vrijdag of zaterdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
kssssssst, dit is 't meettopic
[/modmode]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil je er over praten D_K?
sm-meetquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, wat een liefdeWe kunnen ook iets gaan doen dat we elkaar pijn mogen doen ofzo..
Ik ben nog steeds aan het wachten totdat ik van nature weer pijnvrij ben! Ik sla ook maar over!quote:
10/10 was het meen ik?quote:
quote:
Ik beslis dat in die week zelf wel! Fok, agenda!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
10 10 staat toch nog niet vast of welwe gingen eerst kiezen oft op een zaterdag vrijdag of donderdag zou zijn
Alhoewel alst dan op een vrijdag moet 10-10 mij wel het beste uitkomt.
Het enige karten waar ik aan doe is Mario Kart!quote:
M'n LR, wat doe jequote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan niet op vrijdag & zaterdag zei ik al
Maar maakt niet uit, lukt toch nooit een dag te vinden dat iedereen kan!
Oja insert CP grap: ik heb het te druk met Ovum
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sorry schat, vereniging gaat voor
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer: 10-10-08
Wat: Poolen
Waar: house of billiards, graafseweg
Komers:
swarmahoer
Bram
Morgane
MoBlo/Faithy
Misschieners:
Yasha
IrishBastard
Mikkie
CP
Niet komers:
D_K
LastRequest
afterparty clubbin beatz:
swarmahoer
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef LastRequest het volgende:
He swarma, tis maar goed dat je zo'n partyboy bent, anders zou die afterparty niks worden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Was een grapje hoor, heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
al geef ik je groot gelijk![]()
Ik denk dat ik ook wel kom
Inderdaad ja. Maar ik dacht weer zo kamp over te komen als ik dat zou zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
Adidas, die had knoopjes. Cavello en Aussies niet
Doe mij ook zon broek met van die zakken aan de zijkantquote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe mij maar een broek met van die zakken aan de zijkant.
Omdat ik er, domgenoeg, vanuit ging dat het savonds zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Gast, je weet nog niet eens hoe laat de meet is. Hoe kun je dan nu al weten dat je dan moet sporten
Je hebt toch geen vervoer.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vervoer.
met de moowtoorquote:Op donderdag 18 september 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vervoer.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je had de lijst ook niet moeten quoten CP vandaar dat je "geboycot" wordt
Voordat ze die post editte stond er 'HOOOOOOOOOOI'.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis 't verband ff volledig.
Sodeju Piet, ik ben beter van je gewend.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan post jij een blauw konijn met hooi in z'n bek.
Nee, ik snap 't.
edit - oh hooi, omfg mikkie![]()
Raap me opquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan post jij een blauw konijn met hooi in z'n bek.
Nee, ik snap 't.
edit - oh hooi, omfg mikkie![]()
Okequote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* terug op stoel zet.
EN BLIJF!.
Levert dat nog wat op dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
ow dan ben ik er ook niet want ik ga werken bij al die concerten
vor mij welquote:
nah flappen op de rekeningquote:
Minimaal 10 euro per uur of wil ik dan weer teveel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah flappen op de rekeningdie heb ik ook liever
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
zal s navragen wat t loon is in jouw gevalmaar volgends mij hadden ze alleen ervaren mensen nodig dit keer die verantwoordelijke konden zijn en ja daar hebben ze mij voor uitgekozen
neem je tokkie mee?quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
't Komt nu wel snel dichtbij heDe 10e kan ik trouwens wel, als t maar na 2100 is
quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
Leuk dat Slarioux komt....Meer mensen die mij kennen blijven komen behalve ik zelf
Ik dacht dat we dat juist zouden doen om in de 10-sfeer te blijven zeg maar, maar het is idd een beetje laatquote:Op maandag 22 september 2008 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
10 uur is beetje laat of niet ?
slarioux en remlof jaquote:
ja hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
remlof komt?
durftie wel de brug over?
slarioux isquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
slarioux en remlof jaken jij de rest wel dan ?
You know itquote:
Ik ben alweer terug, gistermorgen aangekomenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Nielez het volgende:
Hij zit nu toch in Tsjechië. Bummer.
Ik ben geupgrade van een niet-komer naar een misschien-er!quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:13 schreef -J-D- het volgende:
Niet komer meldt zich
Sport geht vohr bei mir.quote:
en na je training dan? je maakt me niet wijs dat dat tot na 10 uur is op vrijdagavond?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef Nielez het volgende:
[..]
Sport geht vohr bei mir.
+ Heb die zondag erop wedstrijd dus iedere training is mooi meegenomen nu. Zeker in t begin van t seizoen.
Mijn training is van half 7 tot 9 uur (2,5 uur). Voordat ik thuis ben is t half 10.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en na je training dan? je maakt me niet wijs dat dat tot na 10 uur is op vrijdagavond?
Op vrijdag werk ik tot 2100, daarna zaalvoetbal van 2200 till 2300quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
en houniet wat voor slap excuus heb jij ?
owja ff vergeten dat je niet al in nijmegen zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:11 schreef Nielez het volgende:
[..]
Mijn training is van half 7 tot 9 uur (2,5 uur). Voordat ik thuis ben is t half 10.
Daarna zou ik nog ns 1,5 uur moeten reizen naar Nijmegen = 11 uur.
Dag erop moet ik gewoon weer om 6 uur mn kranten doen en werken.
De kans is wel steeds meer aanwezig btw.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja ff vergeten dat je niet al in nijmegen zit
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe mezelf een mini-upgrade van misschiener naar waarschijnlijkweller cadeau.
Yas reserveert helemaal niksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
tuurlijk gaat t door, ik heb al vrijyas reserveer house of billarts ff
we gingen poolen toch btw?
ga je met de auto dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kun je parkeren @ house of billiards?
U kunt bij ons voor de deur parkeren.![]()
quote:
Ach, je drinkt toch niet veel dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ja, ik was dus van plan om met de auto te gaanMoet toch vanuit mijn ouders komen en volgende dag ook weer werken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |