Levert dat nog wat op dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
ow dan ben ik er ook niet want ik ga werken bij al die concerten
vor mij welquote:
nah flappen op de rekeningquote:
Minimaal 10 euro per uur of wil ik dan weer teveel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah flappen op de rekeningdie heb ik ook liever
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
zal s navragen wat t loon is in jouw gevalmaar volgends mij hadden ze alleen ervaren mensen nodig dit keer die verantwoordelijke konden zijn en ja daar hebben ze mij voor uitgekozen
neem je tokkie mee?quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
't Komt nu wel snel dichtbij heDe 10e kan ik trouwens wel, als t maar na 2100 is
quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
Leuk dat Slarioux komt....Meer mensen die mij kennen blijven komen behalve ik zelf
Ik dacht dat we dat juist zouden doen om in de 10-sfeer te blijven zeg maar, maar het is idd een beetje laatquote:Op maandag 22 september 2008 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
10 uur is beetje laat of niet ?
slarioux en remlof jaquote:
ja hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
remlof komt?
durftie wel de brug over?
slarioux isquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
slarioux en remlof jaken jij de rest wel dan ?
You know itquote:
Ik ben alweer terug, gistermorgen aangekomenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Nielez het volgende:
Hij zit nu toch in Tsjechië. Bummer.
Ik ben geupgrade van een niet-komer naar een misschien-er!quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:13 schreef -J-D- het volgende:
Niet komer meldt zich
Sport geht vohr bei mir.quote:
en na je training dan? je maakt me niet wijs dat dat tot na 10 uur is op vrijdagavond?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef Nielez het volgende:
[..]
Sport geht vohr bei mir.
+ Heb die zondag erop wedstrijd dus iedere training is mooi meegenomen nu. Zeker in t begin van t seizoen.
Mijn training is van half 7 tot 9 uur (2,5 uur). Voordat ik thuis ben is t half 10.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en na je training dan? je maakt me niet wijs dat dat tot na 10 uur is op vrijdagavond?
Op vrijdag werk ik tot 2100, daarna zaalvoetbal van 2200 till 2300quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
en houniet wat voor slap excuus heb jij ?
owja ff vergeten dat je niet al in nijmegen zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:11 schreef Nielez het volgende:
[..]
Mijn training is van half 7 tot 9 uur (2,5 uur). Voordat ik thuis ben is t half 10.
Daarna zou ik nog ns 1,5 uur moeten reizen naar Nijmegen = 11 uur.
Dag erop moet ik gewoon weer om 6 uur mn kranten doen en werken.
De kans is wel steeds meer aanwezig btw.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja ff vergeten dat je niet al in nijmegen zit
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe mezelf een mini-upgrade van misschiener naar waarschijnlijkweller cadeau.
Yas reserveert helemaal niksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
tuurlijk gaat t door, ik heb al vrijyas reserveer house of billarts ff
we gingen poolen toch btw?
ga je met de auto dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kun je parkeren @ house of billiards?
U kunt bij ons voor de deur parkeren.![]()
quote:
Ach, je drinkt toch niet veel dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ja, ik was dus van plan om met de auto te gaanMoet toch vanuit mijn ouders komen en volgende dag ook weer werken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |