neem je tokkie mee?quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
't Komt nu wel snel dichtbij heDe 10e kan ik trouwens wel, als t maar na 2100 is
quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
Leuk dat Slarioux komt....Meer mensen die mij kennen blijven komen behalve ik zelf
Ik dacht dat we dat juist zouden doen om in de 10-sfeer te blijven zeg maar, maar het is idd een beetje laatquote:Op maandag 22 september 2008 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
10 uur is beetje laat of niet ?
slarioux en remlof jaquote:
ja hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
remlof komt?
durftie wel de brug over?
slarioux isquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
slarioux en remlof jaken jij de rest wel dan ?
You know itquote:
Ik ben alweer terug, gistermorgen aangekomenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Nielez het volgende:
Hij zit nu toch in Tsjechië. Bummer.
Ik ben geupgrade van een niet-komer naar een misschien-er!quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:13 schreef -J-D- het volgende:
Niet komer meldt zich
Sport geht vohr bei mir.quote:
en na je training dan? je maakt me niet wijs dat dat tot na 10 uur is op vrijdagavond?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef Nielez het volgende:
[..]
Sport geht vohr bei mir.
+ Heb die zondag erop wedstrijd dus iedere training is mooi meegenomen nu. Zeker in t begin van t seizoen.
Mijn training is van half 7 tot 9 uur (2,5 uur). Voordat ik thuis ben is t half 10.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en na je training dan? je maakt me niet wijs dat dat tot na 10 uur is op vrijdagavond?
Op vrijdag werk ik tot 2100, daarna zaalvoetbal van 2200 till 2300quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
en houniet wat voor slap excuus heb jij ?
owja ff vergeten dat je niet al in nijmegen zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:11 schreef Nielez het volgende:
[..]
Mijn training is van half 7 tot 9 uur (2,5 uur). Voordat ik thuis ben is t half 10.
Daarna zou ik nog ns 1,5 uur moeten reizen naar Nijmegen = 11 uur.
Dag erop moet ik gewoon weer om 6 uur mn kranten doen en werken.
De kans is wel steeds meer aanwezig btw.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja ff vergeten dat je niet al in nijmegen zit
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe mezelf een mini-upgrade van misschiener naar waarschijnlijkweller cadeau.
Yas reserveert helemaal niksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
tuurlijk gaat t door, ik heb al vrijyas reserveer house of billarts ff
we gingen poolen toch btw?
ga je met de auto dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kun je parkeren @ house of billiards?
U kunt bij ons voor de deur parkeren.![]()
quote:
Ach, je drinkt toch niet veel dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ja, ik was dus van plan om met de auto te gaanMoet toch vanuit mijn ouders komen en volgende dag ook weer werken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |