en het moet van hout zijn?quote:
Wie zegt dat het een user moet zijn iedereen kan hier meelezenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:13 schreef drumstickNL het volgende:
.. Welke fok-user kan 'm gejat hebben dan ?
Precies, zal wel geen user zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een user moet zijn iedereen kan hier meelezen
Je kan nog een paar dagen wachten, maar wat mij betreft welquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:53 schreef 2cv het volgende:
Moet ik een nieuwe in elkaar lassen (hout is voor lucifers) ?
Dat, of iets van GS.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
Het zal wel weer zo'n bloedkop van Tweakers zijn.
Niets gevonden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
-J-D- of Manu82, als één van jullie ook nog ff kan kijken als jullie toch in de buurt zijn
Herman!quote:Op zondag 14 september 2008 15:56 schreef rene90 het volgende:
We kunnen ook overgaan op een fok-cake, je hebt toch zo een soort cake, dat je het maakt, je haalt er 1/3 af, en dan geef je de rest door. Die voegt er wat ingredienten aan toe, en dan kan die ook weer 1/3 eraf halen. Zo een kettingreactie, had een bepaalde naam....
quote:
Dat hebben ze al eerder gedaan, neuzenquote:Op zondag 14 september 2008 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
moet je ff op tweakers kijke miss maken ze wel een topic aan omdat ze het zo leuk vinde dat ze hem hebbe
Tofquote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef 2cv het volgende:
Ik maak wel even een nieuwe stok. Maar dat wordt waarschijnlijk dinsdag pas. Dan kan die in het weekend weer ergens neergelegd worden.
Dan zou je een held zijnquote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef 2cv het volgende:
Ik maak wel even een nieuwe stok. Maar dat wordt waarschijnlijk dinsdag pas. Dan kan die in het weekend weer ergens neergelegd worden.
Ach nvm..quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een user moet zijn iedereen kan hier meelezen
quote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef 2cv het volgende:
Volgens de laatse berichten hier was hij er vanavond wel mee bezig.quote:
* draakje ookquote:Op donderdag 18 september 2008 06:26 schreef Weirdow het volgende:
* Weirdow is benieuwd naar nieuwe stok
Kwijtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
ja, waar is dat ding?
Slecht idee, niet iedereen heeft z'n PM box open staan en iederene kan doen alsof hij de stok haalt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
Goed bezig
Alleen is de stok altijd jatbaar, omdat de plaats van de sleutel hier bekend is![]()
Is het misschien een idee om de plaats van de sleutel niet meer te posten, maar dat dat gewoon gepmt wordt als iemand m serieus wil gaan halen? Of is dat een heel slecht idee?
Nah, ik zet er wielen onder en bouw er een motor in.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:57 schreef Weirdow het volgende:
Straks een steekwagen nodig om de stok te verplaatsen?
?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nah, ik zet er wielen onder en bouw er een motor in.
nog 2 nachtjes slapen dus!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef maok het volgende:
Hij wordt donderdag ergens neer gelegt.
Das een Trabant en Trabanten zijn van plastic.quote:
Dat kan ik bij deze officieel bevestigen.quote:
En dat ook.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef maok het volgende:
Hij wordt donderdag ergens neer gelegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |