en het moet van hout zijn?quote:
Wie zegt dat het een user moet zijn iedereen kan hier meelezenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:13 schreef drumstickNL het volgende:
.. Welke fok-user kan 'm gejat hebben dan ?
Precies, zal wel geen user zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een user moet zijn iedereen kan hier meelezen
Je kan nog een paar dagen wachten, maar wat mij betreft welquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:53 schreef 2cv het volgende:
Moet ik een nieuwe in elkaar lassen (hout is voor lucifers) ?
Dat, of iets van GS.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
Het zal wel weer zo'n bloedkop van Tweakers zijn.
Niets gevonden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
-J-D- of Manu82, als één van jullie ook nog ff kan kijken als jullie toch in de buurt zijn
Herman!quote:Op zondag 14 september 2008 15:56 schreef rene90 het volgende:
We kunnen ook overgaan op een fok-cake, je hebt toch zo een soort cake, dat je het maakt, je haalt er 1/3 af, en dan geef je de rest door. Die voegt er wat ingredienten aan toe, en dan kan die ook weer 1/3 eraf halen. Zo een kettingreactie, had een bepaalde naam....
quote:
Dat hebben ze al eerder gedaan, neuzenquote:Op zondag 14 september 2008 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
moet je ff op tweakers kijke miss maken ze wel een topic aan omdat ze het zo leuk vinde dat ze hem hebbe
Tofquote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef 2cv het volgende:
Ik maak wel even een nieuwe stok. Maar dat wordt waarschijnlijk dinsdag pas. Dan kan die in het weekend weer ergens neergelegd worden.
Dan zou je een held zijnquote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef 2cv het volgende:
Ik maak wel even een nieuwe stok. Maar dat wordt waarschijnlijk dinsdag pas. Dan kan die in het weekend weer ergens neergelegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |