Nee tochquote:Op donderdag 11 september 2008 23:56 schreef kanovinnie het volgende:
fok stok alweer bij 538?
de vorige keer was hij gejat door 538 als ik me het nog goed herrinerquote:
Echt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
de vorige keer was hij gejat door 538 als ik me het nog goed herriner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maok op 12-09-2008 18:31:48 ]Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dremel oid doet het wel goed denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand een goede manier weet om dat fokstok in een balk te krijgen... vorige keer heeft t me te veel tijd gekost, maar wil t best nog n keertje doen als die echt weg is
Dat was 2cv, maar een stok van staal is dat nog wel een een stok? (Als is zo'n balk dat natuurlijk ook niet echt)quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dremel oid doet het wel goed denk ik
Ik heb het met beitel gedaan, en dat is idd veeel werk
Maar er was hier ook een keer iemand die misschien wat kon lassen, en dat zou wel erg vet zijn
Gaat toch om het spel ? Je zou het ook met een fiets oid kunnen doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:49 schreef maok het volgende:
[..]
Dat was 2cv, maar een stok van staal is dat nog wel een een stok? (Als is zo'n balk dat natuurlijk ook niet echt)
dat is wel lastig te vervoerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Gaat toch om het spel ? Je zou het ook met een fiets oid kunnen doen
maar dan gaat t t er helemaal doorheen of niet ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb het nu echt te druk met school (ja, nu al). anders had ik wel wat moois kunnen uitfrezen met CNC.
voor de leken, met CNC kan je alle figuurtjes in staal uitfrezen. met handmatig kan je alleen rechte lijnen frezen.
jij bent niet hier in de buurt zekerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
dremel heb ik niet bij de hand... miss buren ofzo
en het moet van hout zijn?quote:
Wie zegt dat het een user moet zijn iedereen kan hier meelezenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:13 schreef drumstickNL het volgende:
.. Welke fok-user kan 'm gejat hebben dan ?
Precies, zal wel geen user zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een user moet zijn iedereen kan hier meelezen
Je kan nog een paar dagen wachten, maar wat mij betreft welquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:53 schreef 2cv het volgende:
Moet ik een nieuwe in elkaar lassen (hout is voor lucifers) ?
Dat, of iets van GS.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
Het zal wel weer zo'n bloedkop van Tweakers zijn.
Niets gevonden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
-J-D- of Manu82, als één van jullie ook nog ff kan kijken als jullie toch in de buurt zijn
Herman!quote:Op zondag 14 september 2008 15:56 schreef rene90 het volgende:
We kunnen ook overgaan op een fok-cake, je hebt toch zo een soort cake, dat je het maakt, je haalt er 1/3 af, en dan geef je de rest door. Die voegt er wat ingredienten aan toe, en dan kan die ook weer 1/3 eraf halen. Zo een kettingreactie, had een bepaalde naam....
quote:
Dat hebben ze al eerder gedaan, neuzenquote:Op zondag 14 september 2008 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
moet je ff op tweakers kijke miss maken ze wel een topic aan omdat ze het zo leuk vinde dat ze hem hebbe
Tofquote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef 2cv het volgende:
Ik maak wel even een nieuwe stok. Maar dat wordt waarschijnlijk dinsdag pas. Dan kan die in het weekend weer ergens neergelegd worden.
Dan zou je een held zijnquote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef 2cv het volgende:
Ik maak wel even een nieuwe stok. Maar dat wordt waarschijnlijk dinsdag pas. Dan kan die in het weekend weer ergens neergelegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |