quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Huh? Wat??
Ow, ja zit EW terug te kijken/luisteren?
Ik dacht dat je Fascination in het begin wel tof vond?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:40 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Alfafriet. Oh wat leuk oh oh wat een vrolijkheid. Brrrrrrr wat een crap.
Die is ook wel leuk, maar die "you're so oehh, so ahhh, you're so goooood"quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Fascination in het begin wel tof vond?
Dat is ook al zo'n vreselijke bagger.. Misschien dat ik die plaat een paar keer leuk vond maar dat zal niet echt heel lang hebben geduurd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef Timo20 het volgende:
Ik dacht dat je Fascination in het begin wel tof vond?
Nieuwe coupe?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:46 schreef Marc63 het volgende:
Ben ik ff naar de kapper, blijkt dat ik een pallet aan goeie platen gemist heb
Gewoon weer korter. Ongeveer de lengte van mn foto op hyves, dus je hoeft niet te vragen naar een fotoquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nieuwe coupe?
Of gewoon wat korter?
Je ligt nu al dubbel en dan is het legendarische aspect van de uitzending van gisteren nog niet eens aangebrokenquote:
Agreed!quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het leukste deel van de uitzending moet dan nog komen.
Lekker bezig die Simone, not..quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, er werd opgenomen (hoorde de studio) en weer opgehangen!![]()
Normale bril, en m'nquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eenof een 'normale' bril? heb je trouwens je
al?
Ja!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:37 schreef Marc63 het volgende:
Die zangeres heeft zo'n brutale stem dat het schattig is
ooh okay en hoe bevalt dequote:Op zaterdag 6 september 2008 13:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Normale bril, en m'nheb ik inderdaad sinds gisteren
Ik had je al gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:39 schreef Timo20 het volgende:
Tjonge jonge wat een puinhoop![]()
![]()
echt een stoorzender![]()
Ja idd. en het is volgens mij aanstekelijk want m`n pc bleef ook hangenquote:
Succesquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, ik ga mn benen weer epileren!
Maar ik heb iets super goeds tegen de pijn gevonden! 3FM op mn mp3-speler!
Ten eerste heb ik dan afleiding en ten tweede hoor ik dat vreselijke geluid van dat apparaat niet (in-ear dopjes, ideaal!)
Dussuhm, bye!
Gerard zei iets over Michael Jackson, iets ontzettend flauwsquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, dat volgde ik gister niet, wat gebeurde er dat ze zo de slappe lach kregen??
Ja, t mist die vrijdagavondmagie he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:55 schreef Timo20 het volgende:
Hele coole uitzendingMaar het is toch toffer om het live te luisteren en bekijken
Aldus de heer Domien Verschuurenquote:Een kleine rekensom leert me dat ik zo'n duizend smsjes per maand verstuur! Zonder bundel. Kan niet wachten op m'n nieuwe abonnement!
Zonder abbo?!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aldus de heer Domien Verschuuren. Hopen dat ie genoeg verdient bij de publieke omroep
.
Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam in een maand zoveel SMSjes kan versturen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aldus de heer Domien Verschuuren. Hopen dat ie genoeg verdient bij de publieke omroep
.
Ow, ik stuur wel veel sms'jes, maar kom toch niet aan 1000 per maand... Stuk of 150 denk ik... Tsja... Domien is een beetje vergroeid met zn telefoon/internet he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam in een maand zoveel SMSjes kan versturen...
* Sirolf komt niet verder dan ongeveer 10 SMSjes per jaar.
Hmja... ik ben ook online-verslaafd, maar sms toch niet zoveelquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, ik stuur wel veel sms'jes, maar kom toch niet aan 1000 per maand... Stuk of 150 denk ik... Tsja... Domien is een beetje vergroeid met zn telefoon/internet he?
Leuk jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:10 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben voor tilburg gegaan de 013
toevallig had ik het laatst met vriendin van me er over om er heen te gaan maar die kon helaas die avond niet
maar nu kan ik alsnog
hahahaha
Ja he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Haha, Marco Borsato alweer van P1 af maar Nick & Simon zijn dus de nieuwe nummer 1. Ook zo'n topduo..
Ben inderdaad erg blij dat niet alle artiesten in de top 10 dagelijks op 3FM zijn te horen. Nick en Simon is niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja he?
Gelukkig luistert 3FM niet al te hard naar die hitlijsten
Toch wel de volle 9 minuten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi hier de Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix van Mr Brightside nog ff ertegenaan.
Niet echt jouw ding, of echt niet jouw ding?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben inderdaad erg blij dat niet alle artiesten in de top 10 dagelijks op 3FM zijn te horen. Nick en Simon is niet echt mijn ding.
De lange versie staat zelfs op een 538 DanceSmash CDquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zet ik ook maar eens op. Alweer te lang geleden.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Zegguhm, is er hier nog een vrijgezelle man, omgeving Arnhem, die eens een date zou willen met een erg leuke meid van 33 jaar oud. Erg intelligent, érg goeie humor, dol op dieren?
Ze is echt geweldig leuk, maar op de één of andere manier komt ze niet echt in contact met leuke mannen, dus dan maar ff via deze weg
Dat ze jou nog geen permanente toegang hebben gegevenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Brenda zeker![]()
Ben door Rob weer eens uitgenodigd snel langs te komen in de studio![]()
misschien ga ik as woensdag
Bren is toch geen 33..? *lol*quote:
Hehequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
Wil ze niet hier mee postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bren is toch geen 33..? *lol*
Nee, iemand anders
Hoewel, Brenda kan ook wel een date gebruiken...
Oké, 24-jarige meid zoekt ook een date. Of nouja, eigenlijk niet, maar ze moet van mij
Brenda heeft een mooie figuur, knalrood (geverfd) kort haar wat lekker springerig staat. Ze is ook gek op dieren en ze woont in een gehuurd huisje in het bos en ze werkt bij een bakkerij.
Uhm, verder is ze wat verlegen, maar daar moet je even doorheen prikken. En als ze eenmaal loskomt, heeft ze ook erg leuke humor! Ze is dol op muziek (en 3FM) en dan vooral het was meer rock'ige
Who let the dogs outquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hehe
Op de radio vind ik m nooit zo geslaagd, maar persoonlijk issie veel leuker he?
Wat zou-ie nu weer in petto hebben? Toch niet weer hondenmuziek he?
Wel beter dan jantje smitquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben inderdaad erg blij dat niet alle artiesten in de top 10 dagelijks op 3FM zijn te horen. Nick en Simon is niet echt mijn ding.
Ja, maar ze heeft momenteel nog geen internet in dr geweldige boshuisje!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil ze niet hier mee posten
Stond die ook niet in de top-10 dan...? Hoorde m iig wel voorbij komen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel beter dan jantje smit
Jup.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel beter dan jantje smit
Owww, heb je geen microfoontje waarmee je eens wat van die jingles kan opnemen? Dan kunnen wij ook meegenieten!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Kwam net een bandje tegen met een oude opname van de Mega Top 50 met Daniel Dekker. Op nummer 34 stond Twenty for Seven - Kiss it ! en de nummer 1 was de Kelly Family![]()
" de nummer 1 van Nederland, radio 3FM ! " was toen de jingle en de eind tune was trouwens wel erg vet.
Daniel Dekker maakte toen ook bij elke aflevering een opmerking dat de Mega Top 50 ook in Curacao (ofzo iets) was te horen. Oja, hij kondigde ook het programma TROS Poster aan en Gerard en Michiel zouden zeker hebben geluisterd want het ging over de Pet Shop Boys.
Toch maar een keer kijken of ik nog meer van die oude bandjes tegenkom. Erg leuk, imo.
Dat wordt denk ik wat lastig want het spul moet ook nog worden aangesloten en ik heb eigenlijk ook niet de juiste software om het op te nemen. Maar zal wel even kijken of ik wat kan regelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owww, heb je geen microfoontje waarmee je eens wat van die jingles kan opnemen? Dan kunnen wij ook meegenieten!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Amy vind ik toch wel erg leuk.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind die nieuwe van Any Mc Donald best weer lekker!
Rob Stenders? Of mis ik een groot deel van het verhaal?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
Mss mis je een deel vh verhaal, maar idd, Robje Stendersquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob Stenders? Of mis ik een groot deel van het verhaal?
Leuk, ik wist niet dat ie mensen uitnodigde in de studio. Kan ie dat wel hebben als iedereen komt kijken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mss mis je een deel vh verhaal, maar idd, Robje Stenders
Hij nodigt volgens mij niet zomaar mensen uit, maar Eliza is niet "zomaar mens"...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk, ik wist niet dat ie mensen uitnodigde in de studio. Kan ie dat wel hebben als iedereen komt kijken?
Eliza krijgt half FOK! aan de bril. Wie weet wat voor verkooptrucjes ze op al die dj's toepastquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij nodigt volgens mij niet zomaar mensen uit, maar Eliza is niet "zomaar mens"...
Gek genoeg heeft Eliza een hele grote aantrekkingskracht op 3FM-DJ's (lees: Gerard, Rob)
Vind je leuker Met brilquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Eeejj, weekend DNA!
Domien gaat t nog zwaar krijgen... vanmorgen vroeg op, dan tot vanavond laat draaien, en dan morgenochtend weer vroeg op! Arme jongen...
Trouwens, ik had nog bril-foto's beloofd he...?
Ik vind zonder toch veel leuker staan dan met...
(don't mind de vertekening, moest groothoek gebruiken, mn arm was niet lang genoeg)
[ afbeelding ]
Hoewel... kan wel streng kijken zo! ................................... Hahahahahahahaha!
[ afbeelding ]
Zit rob perongeluk in de studioquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hehehe, ik word binnenkort ook tijdelijk Juf Janneke, dus och...
Ennuh, heeft de studio nog steeds rare kuren..?
kZie iig op de cam enkel de gang...
Ja...?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind je leuker Met bril
Cameraschuw... moest-ie ook vooral in t Glazen Huis gaan zittenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit rob perongeluk in de studio
Liefde maakt toch blind?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja...?
Mn vriend vindt die bril dus echt vreselijk he...
kHeb m laten aanmeten toen we net samen waren en hij vond t echt vreselijk... half de reden dat-ie toen ergens ver weg is gestopt...Tsja, jong en verliefd he
En ik stond tijdens de laatste zonnestralen in de slootLUCHT te kijken naar mensen met zwarte kleding (die eerst wit wasquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef Broekie het volgende:
Zo, net nog even de laatste zonnestralen buiten gebruikt om m'n nieuwe zonnebril uit te testen
Goedenavond
Goed geslaagd voor je normale bril ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef Broekie het volgende:
Zo, net nog even de laatste zonnestralen buiten gebruikt om m'n nieuwe zonnebril uit te testen
Goedenavond
Waarschijnlijk heeft ie dat uberhaubt met een bril, vind je gezicht er beter mee uitkomenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja...?
Mn vriend vindt die bril dus echt vreselijk he...
kHeb m laten aanmeten toen we net samen waren en hij vond t echt vreselijk... half de reden dat-ie toen ergens ver weg is gestopt...Tsja, jong en verliefd he
Yepquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed geslaagd voor je normale bril ?
ga maandag even uitzoeken met Eliza
Leuke uitvoeringquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk, ik wist niet dat ie mensen uitnodigde in de studio. Kan ie dat wel hebben als iedereen komt kijken?
Leuk! Ben je er dan ook tijdens de uitzending? Want je weet natuurlijk wel dat Rob iedereen een microfoon onder de neus schuift.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t begon dat ik Rob n mailtje stuurde dat ik n recentie over zn boekie had geschreven en dat ik het leuk zou vinden als ie t wou signeren. Dat wou ie wel en ik ben uitgenodigd in de uitzending.
Rob is echt een schatwant elke keer als ik op zn hyves n berichtje achterlaat krijg ik steeds n berichtje terug, en deze keer dus waneer ik weer eens langs wou komen. Hij had al n keertje eerder laten weten dat t gezellig was en dat ik altijd welkom was
Hij heeft lenzen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je vriend er dan ook maar 1 nemen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er dan ook tijdens de uitzending? Want je weet natuurlijk wel dat Rob iedereen een microfoon onder de neus schuift.
Maar nu moet ik weg. Om toch een klein beetje ontopic te blijven: naar een feestje van een oud-klasgenoot van Jelmer Gussinklo
Doei
Ik was geloof ik 13 of 14 toen ik op de Megafrustratie een vogelspin op m'n ene hand en een hartslagmeter op een vinger van m'n andere hand kreeg. Hartslag ging niet omhoog, en op de foto kijk ik ook gewoon heel serieus. Vond het dan ook absoluut niet eng.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij heeft lenzen...
En die arme Domien, zn stem sloeg er van over
Ik heb dus ook weleens een vogelspin op mn hand gehad, maar voelt echt als een babyhamster, echt waar...
quote:
Ben totaal niet bang voor welke spin dan ook , wordt hier ook gevraagd of ik even wat spinnen weg wil halenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 13 of 14 toen ik op de Megafrustratie een vogelspin op m'n ene hand en een hartslagmeter op een vinger van m'n andere hand kreeg. Hartslag ging niet omhoog, en op de foto kijk ik ook gewoon heel serieus. Vond het dan ook absoluut niet eng.
De huis-, tuin- en keukenspin moet echter bij mij vandaan blijven
Moet je gewoon zoeken op enrico + naam vind je hem echt welquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geef mij die van Metallica maar![]()
maar ben al lang opzoek naar t origineel als mp3 voor mn foon als ringtone...kheb nu the good the bad the ugly als ringtone
Want dan sla je hem dood?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 13 of 14 toen ik op de Megafrustratie een vogelspin op m'n ene hand en een hartslagmeter op een vinger van m'n andere hand kreeg. Hartslag ging niet omhoog, en op de foto kijk ik ook gewoon heel serieus. Vond het dan ook absoluut niet eng.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er dan ook tijdens de uitzending? Want je weet natuurlijk wel dat Rob iedereen een microfoon onder de neus schuift.
Maar nu moet ik weg. Om toch een klein beetje ontopic te blijven: naar een feestje van een oud-klasgenoot van Jelmer Gussinklo
Doei
Was erbij toen het koortje van bungee jumpen knapte en het nekje knapte van de jongen die er aan hingquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omg...de megafestatie...das echt superlang geleden...was 1 keer geweest met mn buurmeisje, had al meteen in de gaten dat het niks voor mij was en heb buiten gewacht tot zij klaar was
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je gewoon zoeken op enrico + naam vind je hem echt wel
Ow dat meen je...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was erbij toen het koortje van bungee jumpen knapte en het nekje knapte van de jongen die er aan hing
Hier is 'ie gewoon snel, dus blijkbaar ligt het niet aan FOK! zelf. Even herstarten van je PC en/of modem misschien?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom zie ik niet de avater van iedereen en niet elke smile en is FOK echt zo sloom dat ie bij me vastloopt als iemand n foto plaatst
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Weeknie...? Hier is FOK vrij snel vandaag!
Dan zie je dus ook niet mn bril-foto's? Was benieuwd wat jij dr als opticien van vind...
joh is al 100 jaar geleden de megafrustratiequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow dat meen je...![]()
![]()
Knuf dan... ofzo...?
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omg...de megafestatie...das echt superlang geleden...was 1 keer geweest met mn buurmeisje, had al meteen in de gaten dat het niks voor mij was en heb buiten gewacht tot zij klaar was
Naja, lijkt me toch geen leuke herinnering...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
joh is al 100 jaar geleden de megafrustratie
Fokkers zijn onbetrouwbaar volk over het algemeenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...
Ben niet zo van vast houden van negatieve zaken, laat ze vrij snel losquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Naja, lijkt me toch geen leuke herinnering...
Of is dat nou typisch vrouwen-gezeur? (jeeej, ik heb -naast mijn rondingen- iets vrouwelijks!)
Ook lekker lullig...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...
Wat een zelfkennisquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fokkers zijn onbetrouwbaar volk over het algemeen
Ach ja, we hebben ons verder prima vermaakt hoor.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Wie heeft vanochtend nog Domien gehoord? ik ben vergeten wat die cover ook alweer was...ik weet van Marc Ronson (of hoe schrijf je die vent zn naam ook alweer)
Nicknames... ik snap eigenlijk sowieso t nut niet zo van nicknames...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom heet je eigenlijk zo Djur
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nicknames... ik snap eigenlijk sowieso t nut niet zo van nicknames...
Alleen op een motor-forum waar ik zit en de post'ers weleens opscheppen over hoe hard ze hebben gereden... maar verder...?
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriend vroeg vandaag nog naar de nieuwe van The Verve, hij had nog een (oude?) cd van de zanger van The Verve?
6 jaar geleden , had ik de naam Morpheus als nickname in games, doordat ik mij registreerde was Morpheus hier al bezet dus plakte ik omdat ik vaak fokte op mijn werk, er at_work aanvastquote:
Hoe is het trouwens met voetbal , bakken ze er nog wat van ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Ik kwam er achter dat ik nog een kasteelbiertje in de kast heb staan
Ik ga zo lekker aan de rode canei, lekker vrouwendrankjequote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Ik kwam er achter dat ik nog een kasteelbiertje in de kast heb staan
Rose Canei is veel lekkerder al is die witte ook lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker aan de rode canei, lekker vrouwendrankje
Kreeg het ook niet voor elkaarquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
I have lots of pictures in my head
Over foto's gesproken, ik krijg geen foto's geupload op hyves...
Ja... Bert Heerink toch? Bierreclame!quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Wisten jullie die tweede? Ik kende m echt niet...
Die tweede wel. De vierde alleen niet, de rest had ik goed.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Wisten jullie die tweede? Ik kende m echt niet...
Offspring + Nirvana , gaat wel lekker zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja... Bert Heerink toch? Bierreclame!
Self Esteem
Ik kende hem ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
Sometimes it snows in April van Prince niet kennen![]()
1-0 Aardige wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met voetbal , bakken ze er nog wat van ?
Blijkbaar beter dan de wedstrijd tegen het hoge noorden van ruslandquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
1-0 Aardige wedstrijd.
Babel![]()
KJH scoorde een goeie goal.
Steek eraf met rood.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijkbaar beter dan de wedstrijd tegen het hoge noorden van rusland
Ik ben jong, is dat een goed excuus?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaren geleden nog veel gedraait op de radio en december hoor je hem vaker
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Steek eraf met rood.
Kewell maakt 1-1 vanaf 11 meter.
Ik citeer dan even mijn vader: "De Tweede Wereldoorlog was ook voor jouw tijd".quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben jong, is dat een goed excuus?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik citeer dan even mijn vader: "De Tweede Wereldoorlog was ook voor jouw tijd".
In bunnik konden we altijd meegenieten van FC Utrecht Stadion, nu heel soms als de wind raar staatquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Wij horen hier de herrie van t PSV-stadion (de wind staat blijkbaar goed... of fout, tis maar hoe je t ziet)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik citeer dan even mijn vader: "De Tweede Wereldoorlog was ook voor jouw tijd".
Die ouwe van me is tofquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die eliza is zeker de weg kwijt geraakt na het pakje sigaretten halen
Wat romantischquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow zeg :p
we hebben de maan nog zitten bewonderen en wat sterren in de lucht verkent en erbij zitten zwijmelen
Lekker vrolijk lalala-liedjequote:
quote:
Haast niet te doen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG dat vind ik n moeilijke vraag!!! welke plaat is het beste om je zelf te typeren
oh motivatie: moet je die tekst eens lezen...echt heerlijk euh gemeen maar t muziekje is vrolijk....ik kan soms ook best gemeen zijn maar t verbloemen in iets vrolijksquote:
Geloof wel dat er iets van waarheid in zit , maar om er nou volledig blind op te gaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:24 schreef Sersjee het volgende:
Muzieksmaak en persoonlijkheid zijn verbonden? Dan ben ik zeker mega-schizofreen...
Sowieso slaan dit soort onderzoeken nergens op, de uitkomsten staan vooraf haast al vast.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geloof wel dat er iets van waarheid in zit , maar om er nou volledig blind op te gaan
Is toch ook bewezen dat als je de 7 punten van schoonheid hebt die mensen mooi vinden, dat het dan lelijk isquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind sommige mensen ook te sexy....die zijn zooo euh...perfect knap dat ik ze gewoon lelek vind
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is toch ook bewezen als je de 7 punten van schoonheid hebt die mensen mooi vinden, dat het dan lelijk is
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:42 schreef Noortje. het volgende:
Andersom kan toch ook, dat iemand helemaal niet zo geweldig knap is maar toch door z'n uitstraling ontzettend sexy is?
Charismatische mensen zijn vaak niet de knapste mensen, maar krijgen hele volksstammen achter zich aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:42 schreef Noortje. het volgende:
Andersom kan toch ook, dat iemand helemaal niet zo geweldig knap is maar toch door z'n uitstraling ontzettend sexy is?
waardoor ze weer imperfect worden, maar dan op de verkeerde manierquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind de "inperfecties" mensen juist interessant maken.
Totaal perfecte mensen zijn vaak zoooooooooooooo saai! Ook qua uiterlijk!
Jamaar, je hebt lelijk en lelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh...lelijke mensen zijn ook best creepie hoor
Daar vallen mensen vaak alleen voor uiterlijk, en dat is mega link.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind de "inperfecties" mensen juist interessant maken.
Totaal perfecte mensen zijn vaak zoooooooooooooo saai! Ook qua uiterlijk!
mja maar die bedoel ik dus niet, want zij hebben dan hoogstwaarschijnlijk geen mooie uitstralingquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jamaar, je hebt lelijk en lelijk.
Je hebt niet zo mooi, maar wel verzorgd.
En je hebt niet zo mooi, en ook nog eens viezig eruit zien...
De laatste categorie vind ik creepy ja!
Hmneuh... Maar daar hebben ze een waardig vervanger natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kennen ze dat uberhaubt in ierland
En dom...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar vallen mensen vaak alleen voor uiterlijk, en dat is mega link.
Naast Guinessquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmneuh... Maar daar hebben ze een waardig vervanger natuurlijk![]()
!
doe is naar je command of uitvoerenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
vind het stom dat ik geen smiles zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |