quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die eliza is zeker de weg kwijt geraakt na het pakje sigaretten halen
Wat romantischquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow zeg :p
we hebben de maan nog zitten bewonderen en wat sterren in de lucht verkent en erbij zitten zwijmelen
Lekker vrolijk lalala-liedjequote:
quote:
Haast niet te doen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG dat vind ik n moeilijke vraag!!! welke plaat is het beste om je zelf te typeren
oh motivatie: moet je die tekst eens lezen...echt heerlijk euh gemeen maar t muziekje is vrolijk....ik kan soms ook best gemeen zijn maar t verbloemen in iets vrolijksquote:
Geloof wel dat er iets van waarheid in zit , maar om er nou volledig blind op te gaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:24 schreef Sersjee het volgende:
Muzieksmaak en persoonlijkheid zijn verbonden? Dan ben ik zeker mega-schizofreen...
Sowieso slaan dit soort onderzoeken nergens op, de uitkomsten staan vooraf haast al vast.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geloof wel dat er iets van waarheid in zit , maar om er nou volledig blind op te gaan
Is toch ook bewezen dat als je de 7 punten van schoonheid hebt die mensen mooi vinden, dat het dan lelijk isquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind sommige mensen ook te sexy....die zijn zooo euh...perfect knap dat ik ze gewoon lelek vind
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is toch ook bewezen als je de 7 punten van schoonheid hebt die mensen mooi vinden, dat het dan lelijk is
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:42 schreef Noortje. het volgende:
Andersom kan toch ook, dat iemand helemaal niet zo geweldig knap is maar toch door z'n uitstraling ontzettend sexy is?
Charismatische mensen zijn vaak niet de knapste mensen, maar krijgen hele volksstammen achter zich aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:42 schreef Noortje. het volgende:
Andersom kan toch ook, dat iemand helemaal niet zo geweldig knap is maar toch door z'n uitstraling ontzettend sexy is?
waardoor ze weer imperfect worden, maar dan op de verkeerde manierquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind de "inperfecties" mensen juist interessant maken.
Totaal perfecte mensen zijn vaak zoooooooooooooo saai! Ook qua uiterlijk!
Jamaar, je hebt lelijk en lelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh...lelijke mensen zijn ook best creepie hoor
Daar vallen mensen vaak alleen voor uiterlijk, en dat is mega link.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind de "inperfecties" mensen juist interessant maken.
Totaal perfecte mensen zijn vaak zoooooooooooooo saai! Ook qua uiterlijk!
mja maar die bedoel ik dus niet, want zij hebben dan hoogstwaarschijnlijk geen mooie uitstralingquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jamaar, je hebt lelijk en lelijk.
Je hebt niet zo mooi, maar wel verzorgd.
En je hebt niet zo mooi, en ook nog eens viezig eruit zien...
De laatste categorie vind ik creepy ja!
Hmneuh... Maar daar hebben ze een waardig vervanger natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kennen ze dat uberhaubt in ierland
En dom...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar vallen mensen vaak alleen voor uiterlijk, en dat is mega link.
Naast Guinessquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmneuh... Maar daar hebben ze een waardig vervanger natuurlijk![]()
!
doe is naar je command of uitvoerenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
vind het stom dat ik geen smiles zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |