Deze?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Wie heeft vanochtend nog Domien gehoord? ik ben vergeten wat die cover ook alweer was...ik weet van Marc Ronson (of hoe schrijf je die vent zn naam ook alweer)
Nicknames... ik snap eigenlijk sowieso t nut niet zo van nicknames...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom heet je eigenlijk zo Djur
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nicknames... ik snap eigenlijk sowieso t nut niet zo van nicknames...
Alleen op een motor-forum waar ik zit en de post'ers weleens opscheppen over hoe hard ze hebben gereden... maar verder...?
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriend vroeg vandaag nog naar de nieuwe van The Verve, hij had nog een (oude?) cd van de zanger van The Verve?
6 jaar geleden , had ik de naam Morpheus als nickname in games, doordat ik mij registreerde was Morpheus hier al bezet dus plakte ik omdat ik vaak fokte op mijn werk, er at_work aanvastquote:
Hoe is het trouwens met voetbal , bakken ze er nog wat van ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Ik kwam er achter dat ik nog een kasteelbiertje in de kast heb staan
Ik ga zo lekker aan de rode canei, lekker vrouwendrankjequote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Ik kwam er achter dat ik nog een kasteelbiertje in de kast heb staan
Rose Canei is veel lekkerder al is die witte ook lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker aan de rode canei, lekker vrouwendrankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |