quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je gewoon zoeken op enrico + naam vind je hem echt wel
Ow dat meen je...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was erbij toen het koortje van bungee jumpen knapte en het nekje knapte van de jongen die er aan hing
Hier is 'ie gewoon snel, dus blijkbaar ligt het niet aan FOK! zelf. Even herstarten van je PC en/of modem misschien?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom zie ik niet de avater van iedereen en niet elke smile en is FOK echt zo sloom dat ie bij me vastloopt als iemand n foto plaatst
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Weeknie...? Hier is FOK vrij snel vandaag!
Dan zie je dus ook niet mn bril-foto's? Was benieuwd wat jij dr als opticien van vind...
joh is al 100 jaar geleden de megafrustratiequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow dat meen je...![]()
![]()
Knuf dan... ofzo...?
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omg...de megafestatie...das echt superlang geleden...was 1 keer geweest met mn buurmeisje, had al meteen in de gaten dat het niks voor mij was en heb buiten gewacht tot zij klaar was
Naja, lijkt me toch geen leuke herinnering...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
joh is al 100 jaar geleden de megafrustratie
Fokkers zijn onbetrouwbaar volk over het algemeenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...
Ben niet zo van vast houden van negatieve zaken, laat ze vrij snel losquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Naja, lijkt me toch geen leuke herinnering...
Of is dat nou typisch vrouwen-gezeur? (jeeej, ik heb -naast mijn rondingen- iets vrouwelijks!)
Ook lekker lullig...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...
Wat een zelfkennisquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fokkers zijn onbetrouwbaar volk over het algemeen
Ach ja, we hebben ons verder prima vermaakt hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |