Leuke uitvoeringquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk, ik wist niet dat ie mensen uitnodigde in de studio. Kan ie dat wel hebben als iedereen komt kijken?
Leuk! Ben je er dan ook tijdens de uitzending? Want je weet natuurlijk wel dat Rob iedereen een microfoon onder de neus schuift.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t begon dat ik Rob n mailtje stuurde dat ik n recentie over zn boekie had geschreven en dat ik het leuk zou vinden als ie t wou signeren. Dat wou ie wel en ik ben uitgenodigd in de uitzending.
Rob is echt een schatwant elke keer als ik op zn hyves n berichtje achterlaat krijg ik steeds n berichtje terug, en deze keer dus waneer ik weer eens langs wou komen. Hij had al n keertje eerder laten weten dat t gezellig was en dat ik altijd welkom was
Hij heeft lenzen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je vriend er dan ook maar 1 nemen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er dan ook tijdens de uitzending? Want je weet natuurlijk wel dat Rob iedereen een microfoon onder de neus schuift.
Maar nu moet ik weg. Om toch een klein beetje ontopic te blijven: naar een feestje van een oud-klasgenoot van Jelmer Gussinklo
Doei
Ik was geloof ik 13 of 14 toen ik op de Megafrustratie een vogelspin op m'n ene hand en een hartslagmeter op een vinger van m'n andere hand kreeg. Hartslag ging niet omhoog, en op de foto kijk ik ook gewoon heel serieus. Vond het dan ook absoluut niet eng.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij heeft lenzen...
En die arme Domien, zn stem sloeg er van over
Ik heb dus ook weleens een vogelspin op mn hand gehad, maar voelt echt als een babyhamster, echt waar...
quote:
Ben totaal niet bang voor welke spin dan ook , wordt hier ook gevraagd of ik even wat spinnen weg wil halenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 13 of 14 toen ik op de Megafrustratie een vogelspin op m'n ene hand en een hartslagmeter op een vinger van m'n andere hand kreeg. Hartslag ging niet omhoog, en op de foto kijk ik ook gewoon heel serieus. Vond het dan ook absoluut niet eng.
De huis-, tuin- en keukenspin moet echter bij mij vandaan blijven
Moet je gewoon zoeken op enrico + naam vind je hem echt welquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geef mij die van Metallica maar![]()
maar ben al lang opzoek naar t origineel als mp3 voor mn foon als ringtone...kheb nu the good the bad the ugly als ringtone
Want dan sla je hem dood?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 13 of 14 toen ik op de Megafrustratie een vogelspin op m'n ene hand en een hartslagmeter op een vinger van m'n andere hand kreeg. Hartslag ging niet omhoog, en op de foto kijk ik ook gewoon heel serieus. Vond het dan ook absoluut niet eng.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk! Ben je er dan ook tijdens de uitzending? Want je weet natuurlijk wel dat Rob iedereen een microfoon onder de neus schuift.
Maar nu moet ik weg. Om toch een klein beetje ontopic te blijven: naar een feestje van een oud-klasgenoot van Jelmer Gussinklo
Doei
Was erbij toen het koortje van bungee jumpen knapte en het nekje knapte van de jongen die er aan hingquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omg...de megafestatie...das echt superlang geleden...was 1 keer geweest met mn buurmeisje, had al meteen in de gaten dat het niks voor mij was en heb buiten gewacht tot zij klaar was
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je gewoon zoeken op enrico + naam vind je hem echt wel
Ow dat meen je...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was erbij toen het koortje van bungee jumpen knapte en het nekje knapte van de jongen die er aan hing
Hier is 'ie gewoon snel, dus blijkbaar ligt het niet aan FOK! zelf. Even herstarten van je PC en/of modem misschien?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom zie ik niet de avater van iedereen en niet elke smile en is FOK echt zo sloom dat ie bij me vastloopt als iemand n foto plaatst
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Weeknie...? Hier is FOK vrij snel vandaag!
Dan zie je dus ook niet mn bril-foto's? Was benieuwd wat jij dr als opticien van vind...
joh is al 100 jaar geleden de megafrustratiequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow dat meen je...![]()
![]()
Knuf dan... ofzo...?
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omg...de megafestatie...das echt superlang geleden...was 1 keer geweest met mn buurmeisje, had al meteen in de gaten dat het niks voor mij was en heb buiten gewacht tot zij klaar was
Naja, lijkt me toch geen leuke herinnering...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
joh is al 100 jaar geleden de megafrustratie
Fokkers zijn onbetrouwbaar volk over het algemeenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...
Ben niet zo van vast houden van negatieve zaken, laat ze vrij snel losquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Naja, lijkt me toch geen leuke herinnering...
Of is dat nou typisch vrouwen-gezeur? (jeeej, ik heb -naast mijn rondingen- iets vrouwelijks!)
Ook lekker lullig...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest. Die ene keer, en later toen ik een jaar of 18/19 was nog een keer met een enorme groep FOK!kers om daar flyers uit te gaan delen. Uiteindelijk stonden we daar met z'n 5-en uit te delen terwijl de rest de megafrustratie over aan het lopen was omdat ze dat toch gezelliger vonden. Oh well...
Wat een zelfkennisquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fokkers zijn onbetrouwbaar volk over het algemeen
Ach ja, we hebben ons verder prima vermaakt hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |