Gerard zei iets over Michael Jackson, iets ontzettend flauwsquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, dat volgde ik gister niet, wat gebeurde er dat ze zo de slappe lach kregen??
Ja, t mist die vrijdagavondmagie he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:55 schreef Timo20 het volgende:
Hele coole uitzendingMaar het is toch toffer om het live te luisteren en bekijken
Aldus de heer Domien Verschuurenquote:Een kleine rekensom leert me dat ik zo'n duizend smsjes per maand verstuur! Zonder bundel. Kan niet wachten op m'n nieuwe abonnement!
Zonder abbo?!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aldus de heer Domien Verschuuren. Hopen dat ie genoeg verdient bij de publieke omroep
.
Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam in een maand zoveel SMSjes kan versturen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aldus de heer Domien Verschuuren. Hopen dat ie genoeg verdient bij de publieke omroep
.
Ow, ik stuur wel veel sms'jes, maar kom toch niet aan 1000 per maand... Stuk of 150 denk ik... Tsja... Domien is een beetje vergroeid met zn telefoon/internet he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam in een maand zoveel SMSjes kan versturen...
* Sirolf komt niet verder dan ongeveer 10 SMSjes per jaar.
Hmja... ik ben ook online-verslaafd, maar sms toch niet zoveelquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, ik stuur wel veel sms'jes, maar kom toch niet aan 1000 per maand... Stuk of 150 denk ik... Tsja... Domien is een beetje vergroeid met zn telefoon/internet he?
Leuk jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:10 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben voor tilburg gegaan de 013
toevallig had ik het laatst met vriendin van me er over om er heen te gaan maar die kon helaas die avond niet
maar nu kan ik alsnog
hahahaha
Ja he?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Haha, Marco Borsato alweer van P1 af maar Nick & Simon zijn dus de nieuwe nummer 1. Ook zo'n topduo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |