Sirolf; inderdaad.quote:22-23
Basement Jaxx - Where's Your Head At
Ladyhawke - Paris Is Burning
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
Mystery Jets - Two Doors Down
The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
The BPA ft David Byrne - Toe Jam
Iggy Pop & The Stooges - I Wanna Be Your Dog
Madonna - Give It 2 Me
MGMT - Electric Feel (Justice remix)
Babyshambles - Delivery
Jamie Lidell - Another Day
Tijd voor een nieuwe Ekstra Weekend BBQ met ditmaal het mengpaneel in de functie van barbecue?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef gerbenp het volgende:
Haha inderdaad sirolf,
Vanaf nu:
Vrijdagavond is brand avond bij 3FM![]()
quote:Door Domien Verschuuren, vrijdag 5 september om 14:13
Komend weekend ligt het BNN-pand er verlaten bij. Omdat alle BNN'ers de afgelopen weken druk bezig zijn geweest met het opzetten én uitvoeren van hun ledencampagne, is er de komende dagen tijd voor rust. Ze gaan met z'n allen twee dagen even helemaal weg en ik ben één van de geluksvogels die op de zaak mag passen!
Morgen- en zondagochtend gaat mijn wekker om 5.30 uur, want ik mag de ochtendshow doen! Ook Timur en Ramon zijn natuurlijk met de hele meute mee, dus ik presenteer 'Timur' (za/zo 07-10 uur). Zin in!
Ik drink een jupi, geen brand....quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef gerbenp het volgende:
Haha inderdaad sirolf,
Vanaf nu:
Vrijdagavond is brand avond bij 3FM![]()
Jaaa, leuk, wakker worden met Domien, tof!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hoef ik voor de verandering eens een keer m'n wekkerradio niet binnen één seconde uit te rammen
Jij zou toch bijna twee uur geleden de slaap op gaan zoeken.....??quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Ik slaap nog steeds niet.
Volgend uur Kaiser Chiefs.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Ik slaap nog steeds niet.
held !!!quote:
Ben er bijnaquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:32 schreef Againzender het volgende:
Zo'n fijn nummer als je flink gezopen hebt trouwens
Ik zing hem de hele tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:34 schreef Marc63 het volgende:
Waar blijft Kings of Leon?
Bier is opquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Oma Madonna... Even nieuw bier halen..
krat bier is leeg, fles wijn begint ook al ernstig leeg te geraken hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben er bijna![]()
Nee, eigenlijk niet. Ik trek die Martini Prosecco maar eens open (Morpheus kan weten waarom..........)
Van harte dan , hoe heet de kleine meidquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
11 november, dan hoop ik heel dicht bij schotland te zitten.... Waar overigens mijn Nichtje net bevallen is van een dochter...
Ik ga hou het voorlopig even bij bier... heb toch genoegquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bier is op
Prosecco of whisky ??
Palm glas Martini pros. (die is overigens echt mega lekker die van Martini!)quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
krat bier is leeg, fles wijn begint ook al ernstig leeg te geraken hier
Thanks, Meila (maar weet niet hoe je dat schrijft...)quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte dan , hoe heet de kleine meid
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga hou het voorlopig even bij bier... heb toch genoeg
Zometeen MGMT - Electric Feel... in de Justice remix dus zal wel weer vet zijn.
Ik ben te goed in het onthouden van dingen waar je nooit meer wat aan hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je kent me te goed, maar dan slaap ik hopelijk wel.
Klopt, Er schijnen een aantal zich deze sport te beoefenen. En ik mag niet vanwege de knie, maar kijk het graag!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben te goed in het onthouden van dingen waar je nooit meer wat aan hebt.
Zo meende ik ook gelezen te hebben dat je basketbaltPopulaire sport in dit topic
zou je wel denken als je het zo hoort, Justice is top!quote:
Zaterdag 27 september is er een oefenwedstrijd tussen Matrixx Magixx en Landstede in Aalten. Georganiseerd door mijn vereniging nav het 25-jarig bestaan. Komt dat zien!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, Er schijnen een aantal zich deze sport te beoefenen. En ik mag niet vanwege de knie, maar kijk het graag!Moet nog eens naar Den Bosch!
het is wel raak he vanavond?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben ik weer, moest effe de boel herstarten
Jaaaa basketbalquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben te goed in het onthouden van dingen waar je nooit meer wat aan hebt.
Zo meende ik ook gelezen te hebben dat je basketbaltPopulaire sport in dit topic
Maar dit is wel goed te verdragenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef Againzender het volgende:
Aha, en die andere junk uit de UK
Augustus nog wel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag 27 augustus is er een oefenwedstrijd tussen Matrixx Magixx en Landstede in Aalten. Georganiseerd door mijn vereniging nav het 25-jarig bestaan. Komt dat zien!
maar het is een goeie plaat idd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Dit is ook al zo'n goede plaat van de Babyshambles - Delivery.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Dit is ook al zo'n goede plaat van de Babyshambles - Delivery.
Heb je je mail? Jij hebt toch ook die mooie witte Mac(book)?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben ik weer, moest effe de boel herstarten
Jazeker, maar ja, hij is altijd in het nieuws met z'n drugs. Terwijl hij best wel wat kan als je het zo hoort.quote:
Wij kunnen natuurlijk nog ff Lange Frans bellenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Al 10 van de 11 platen gedraaid en nog tijd genoeg over... Giel kan hier nog een boel van leren met zijn 7 platen in een uur.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
misschien nog wel een plekje voor kings of leon
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij kunnen natuurlijk nog ff Lange Frans bellen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
misschien nog wel een plekje voor kings of leon
Uhm..... Het is al september...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag 27 augustus is er een oefenwedstrijd tussen Matrixx Magixx en Landstede in Aalten. Georganiseerd door mijn vereniging nav het 25-jarig bestaan. Komt dat zien!
Nog eentje met een slechte knie. Ik al 17 jaar. Ze weten niet wat er is. Maar ik heb 24 uur per dag last en pijn. Dus geen basketbal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaaaa basketbal
Ik mag eigenlijk ook niet vanwege mijn knieën (knieschijf schuurt over de andere botten ofzo), of nou ja, het is gewoon slecht, maar boeiend.
+ 2 scherpquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uhm..... Het is al september...
Het paard in Den Haag staat ook op schokdempers.....quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Againzender het volgende:
"1cm op en neer gaan, en je hebtr electriciteit"
zie je wel, het gaat niet om de lengte
Niet echt, Noortje had het al eerder opgemerkt en ik had daar ook al op gereageerd. Maar ik heb de post inmiddels aangepast.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 2 scherp![]()
Jamie Lidell - Another Day
Sorry, had ik even gemist. Iets teveel bier op om nog echt scherp te zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet echt, Noortje had het al eerder opgemerkt en ik had daar ook al op gereageerd. Maar ik heb de post inmiddels aangepast.Sex on Fire
geweldige videoquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: was het een toffe uitzending van Ekstra Weekend?
uitermate tof! lang leve de technische problemen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: was het een toffe uitzending van Ekstra Weekend?
Het is niet laat, al heb ik wel het gevoel dat het 4 uur 's nachts is ofzo. Dus ik ga er maar weer vandoor, hoewel ik dan wel Kaiser Chiefs mis. Fijne avond nog (alweer)!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Euh... september natuurlijk. Tis al laat
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een uitzending met Sex On Fire in Leuk is Anders/Toppertje-stijl?
Eensch,,,,,quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een uitzending met Sex On Fire in Leuk is Anders/Toppertje-stijl?
Ik heb hetzelfde gevoel, maar dat komt omdat ik vandaag van 10 tot 17 uur intensief bezig ben geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is niet laat, al heb ik wel het gevoel dat het 4 uur 's nachts is ofzo. Dus ik ga er maar weer vandoor, hoewel ik dan wel Kaiser Chiefs mis. Fijne avond nog (alweer)!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Geweldige chaos, kortsluiting in de studio.
Coolquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitermate tof! lang leve de technische problemen!
quote:
Ik denk trouwens dat mijn moeder ze alle twee goedkeurd: Sex on fire en Shut up and let me go!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]Volgende week, gok ik
Ting Tings als MH is trouwens ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is ook officieel goedgekeurd door de Bond van de Moeders: m`n ma vind `m helemaal tof![]()
Nou ja ik heb 25-jarig huwelijksfeest van mijn ouders morgen en moet er foto's maken, dus moet wel even fit zijn. Moet ook om 10 uur (quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel, maar dat komt omdat ik vandaag van 10 tot 17 uur intensief bezig ben geweest.
Vooralsnog gaat het nog wel, dus ik blijf nog even wakker.
Ik had het in de vakantie vaak andersom. De wekker om 9 uur gezet met het voornemen om er eens op tijd uit te gaan, maar alsnog tot 11 uur blijven liggen door de muziek van de Arbeidsvitaminen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja ik heb 25-jarig huwelijksfeest van mijn ouders morgen en moet er foto's maken, dus moet wel even fit zijn. Moet ook om 10 uur () opstaan en ik ga dood van de pijn.
Desondanks wil ik toch wel even 3fm blijven luisteren want er worden echt chille nummers gedraaid.
HERE WE GO !!!!!!!quote:23-00
The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl (Soulwax remix)
Rex The Dog - I Can See you, Can You See Me?
Amy McDonald - Mr Rock 'n Roll
Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
Roisin Murphy - Overpowered
Dizzee Rascal ft Calvin Harris - Dance Wiv Me
GEM - Blisters
Air Traffic - Never Even Told Me Her Name
Bran Van 3000 - Astounded
Santogold - Lights Out
Sam Sparro - 21st Century Life
Same herequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat mijn moeder ze alle twee goedkeurd: Sex on fire en Shut up and let me go!![]()
De mijne ook denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat mijn moeder ze alle twee goedkeurd: Sex on fire en Shut up and let me go!![]()
Was volgens mij niet de standaard versie die ik van cd kenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
![]()
Kijken wat de Soulwax mannen ervan hebben gemaakt.
HERE WE GO !!!
Oe, mijn ouders zijn al 33 jaar getrouwd ofzo.. En mijn moeder is bij mijn pa vanaf haar 14e..... Dan ben ik nu 14 jaar te laat om bij iemand te zijn.....quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja ik heb 25-jarig huwelijksfeest van mijn ouders morgen en moet er foto's maken, dus moet wel even fit zijn. Moet ook om 10 uur () opstaan en ik ga dood van de pijn.
Desondanks wil ik toch wel even 3fm blijven luisteren want er worden echt chille nummers gedraaid.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[Bran Van 3000 - Astounded]
HERE WE GO !!!!!!!
Kan wel kloppen.. Soulwax remix dus weer heel erg vaag maar best lekker, imo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was volgens mij niet de standaard versie die ik van cd ken
Precies... zelfs met mijn meest kritische oog kan ik er geen "vervelende" platen in ontdekken. Gaat dus echt een topuur worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Totaal geen slechte plaat dit uur, werkelijk fenominabel
Goed planquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:09 schreef Marc63 het volgende:
Zo, net Sex on Fire gekregen. Die gaat aan zodra Amy begint te spelen
Mr rock and roll is juist een plaat van haar die ik niet vaak genoeg kan horenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef Noortje. het volgende:
Oh ik kan wel even 2 liedjes wachten. Jammer van Amy McDonald
Dat heb ik met This Is The Life, maar de rest van haar CD was ik na 4x zat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mr rock and roll is juist een plaat van haar die ik niet vaak genoeg kan horen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook weleens gehad heb. Maar ik heb ook een hele hippe moeder met 50+quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here
M`n ma kende "On Call" van Kings Of Leon nog voordat ik dat deed![]()
Een paar weken geleden zeg ik: "boh, heb gisteren een toffe plaat gehoord!" Laat ik `m horen aan m`n moeder, zegt ze ijskoud: "kende je die nog niet? die heb ik al vaker gehoord"![]()
![]()
Ik heb in het "geluid" gezeten, maar nee, die ken ik niet...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kent iemand hier toevallig het merk speakers Quad ?
Ik vind het maar nietsquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Amy vind ik wel tof![]()
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix).
Ben echt zo blij dat we This is the Life niet meer horen.. die ben ik zoooo zat !quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het maar niets
* Againzender zet even keihard Then Jerico - The Motive op
Beter dan niets, hopelijk wel aangedreven door de dansvloer qua stroomquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, zijn we weer.
de webcam is idd een beetje schokkerig, oud laptopje met een isight eraan
Mijn ouders ook niet die waren in de jaren 60-70 stijl blijven hangen, die beginnen nu wat los te rakenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef Marc63 het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch ouders met goeie muzieksmaak. Ik heb het allemaal zelf moeten ontdekken en leren lief te hebben.
Je hebt de smaak toch weten te pakken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
![]()
Hupsakeej, de geluidmeters schieten weer angstig in het rood.
en dan had ik ook nog mijn oudste zus die naar metal luisterde, wij hadden echt van alles in huisquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef Marc63 het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch ouders met goeie muzieksmaak. Ik heb het allemaal zelf moeten ontdekken en leren lief te hebben.
Ik eerst ook maar sinds kort kan ik er weer naar luisteren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben echt zo blij dat we This is the Life niet meer horen.. die ben ik zoooo zat !Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
![]()
Alles met "i"quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, zijn we weer.
de webcam is idd een beetje schokkerig, oud laptopje met een isight eraan
Maar dat nummer van Then Jerico, als je het niet kent, moet je eens luisteren. Favoriet van onder anderen Gerard en Jeroen van Inkelquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben echt zo blij dat we This is the Life niet meer horen.. die ben ik zoooo zat !Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
![]()
Ben altijd wel fan van de Chiefs geweest. Echt een toffe band.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt de smaak toch weten te pakken?
pecificationquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb in het "geluid" gezeten, maar nee, die ken ik niet...
Tja, ik moet ook zeggen dat ik heel veel geluk heb gehad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef Marc63 het volgende:
Was dat dan toch iemand anders die zei dat ie de plaat nog een paar keer moest horen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben altijd wel fan van de Chiefs geweest. Echt een toffe band.![]()
Heuj, daar was ik ook (beiden).quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat dan toch iemand anders die zei dat ie de plaat nog een paar keer moest horen...
Maar KC is idd erg tof. Het afgelopen jaar heb ik ze 2x (HMH en Pinkpop) gezien en beide keren een erg gaaf feestje.
Tot straksquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heuj, daar was ik ook (beiden).
Ik was geen fan tot dat concert in de HMH, briljant was dat. En ik + degene met wie ik was hadden een setlist gevangen.
Maargoed, weltrusten allemaal (3e keer)
Wat MAW zegtquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heuj, daar was ik ook (beiden).
Ik was geen fan tot dat concert in de HMH, briljant was dat. En ik + degene met wie ik was hadden een setlist gevangen.
Maargoed, weltrusten allemaal (3e keer)
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
Zo, ik leef ook nog![]()
EkstraWeekend staat in 3 delen online, en Sandstorm is onderweg
JIj moet einde van het jaar een 3fm kerstpakket krijgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
Zo, ik leef ook nog![]()
EkstraWeekend staat in 3 delen online, en Sandstorm is onderweg
Ach ja, mijn moeder nam mij mee naar Bruce in de Kuip (veldekaarten) toen ik 13 was. Dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tja, ik moet ook zeggen dat ik heel veel geluk heb gehad.
Mijn Pa: Ennio M, Gloria E en ga zo maar door.
Mijn Ma: Sting, Water revival (?) Toto en ga zo maar door
Pa en ma te veel om op te noemen!
Broer: toch abba
Broertje: Alles met een mooie beat en gitaar
En dus ik: Ierse muziek...
uuhhm ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen.. Volgens mij moet dat iemand anders zijn geweest, maar mis op het moment de scherpte om het met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat dan toch iemand anders die zei dat ie de plaat nog een paar keer moest horen...
Maar KC is idd erg tof. Het afgelopen jaar heb ik ze 2x (HMH en Pinkpop) gezien en beide keren een erg gaaf feestje.
ik ga het ook nodig hebben, alles duidt op een zeer onrustige nachtquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:27 schreef borisz het volgende:
Domien in de morgen zal wel erg prettig zijn
Ja, wrijf het er nog eens in. Dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
JIj moet einde van het jaar een 3fm kerstpakket krijgen
Als het klinkt, zoals het er uit zietquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pecification
Type 2.5 way floorstanding
Bass Driver 6.5
Mid Range Driver 6.5
Tweeter 1
Recommended Amplifier Power 30 - 300W
Nominal Impedance 6Ohms (suitable for use with 8ohm amplifier outputs)
Sensitivity 89dB
Frequency Range (-6db) 30Hz - 24kHz
HF Limit 43kHz
Crossover Frequency 150Hz, 3kHz
Size (h x w x d) 865 x 205 x 278
[ afbeelding ]
qua specificaties ben ik een leek
en er zijn nogal wat fansquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe ik wist wel dat ik alle calvin fans hier een plezier mee zou doen
Get away from the bar, tell your Boyfriend te hold the jar....quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:Dance Wiv Me
Ligt het aan mij of zijn er in 2008 verschrikkelijk veel goeie platen uitgekomen?
Wat zijn de punten waar je op moet lettenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als het klinkt, zoals het er uit zietCalvin en ik word net gebeld door een leuke vrouw of ik nog mee ga drinken......*O*
Hier hoef je geen Calvin-fan voor te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
En die zijn hier genoeg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:1. Straight 'Til Sunrise - Barry Adamson
2. 21st Century Life - Sam Sparro
3. Sex On Fire - Kings Of Leon
4. Runaway - Tom Novy
5. Little Bit Of Feel Good - Jamie Lidell
6. That's Alright - Lady Linn
7. Buzzin' - Shwayze
8. Paris Is Burning - Ladyhawke
9. Feelin' 4 You - DJ Chus & Peter Gelderblom
10. We Got Love - Ryan Shaw
11. In This City - Iglu & Hartly
Calvin: De eerste keer dat ik die hoorde reed ik in Engeland in een Engelse auto in de zon...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Echt geen idee, Als je wilt kan ik wel navraag gaan doen. Bij iemand die er wel verstand van heeft: via PM, want ik ga nu drinken met een leuke meid!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat zijn de punten waar je op moet letten
GE-WEL-DIGquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel komt ondertussen de Veenstra-uitvoering van 9 Crimes weer es tegen![]()
![]()
![]()
.
Heel erg jammerquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:36 schreef -Hans- het volgende:
GEMhelaas niet de winnaars van een 3voor12 award.
Vond het toch wel een opvallende uitslag want ik had mijn geld op Pete Philly & Perquisite of GEM gezet, maar absoluut niet op die gasten..quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel erg jammerstomme jeugd van tegenwoordig
Ik had ook Voicst bij de grootste kanshebbers geschaard.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond het toch wel een opvallende uitslag want ik had mijn geld op Pete Philly & Perquisite of GEM gezet, maar absoluut niet op die gasten..
Die stond bij mij ook in de top 3.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had ook Voicst bij de grootste kanshebbers geschaard.
Time is running outquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:43 schreef Marc63 het volgende:
Muse, kan ff niet op de titel komen.
Drinking in L.A.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:Bran Van 3000 - Astounded
![]()
wat 'n track !
Neuk Drink zequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Drinking in L.A.
Ik ga nu Drinking in Waalwijk doen...
Ook niet helemaal om de hoek voor jouquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Drinking in L.A.
Ik ga nu Drinking in Waalwijk doen...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Oja, thanks. Ik kwam er ook niet op: Maar wel mee zingen in de badkamer...
Ze is helaas bezet, door een goede vriend.....quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze is helaas bezet, door een goede vriend.....
Kijken of er wat anders is....... Niet vast, want met beetje geluk, ben ik snel weg....
Oe, ze wacht.... Doei!!!
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze is helaas bezet, door een goede vriend.....
Kijken of er wat anders is....... Niet vast, want met beetje geluk, ben ik snel weg....
Oe, ze wacht.... Doei!!!
Vind 'm persoonlijk niet zo sterk als Black and Gold maar kud is het zeker niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:56 schreef Sirolf het volgende:
Sam Sparro - 21st Century Life, leuke plaat!
De rest van de cd zijn tragere nummers dan die je noemt, het wordt dus niet beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister nog ff naar DJ Sandstorm in the Mix. Black & Gold was erg goed, maar 21st Century Life vind ik een beetje tegen vallen.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:11 schreef -Hans- het volgende:
SIA, helaas niet de Stonebridge-remix.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moeten toch eens leren Kevin wat beter te manipuleren
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Boyzone - Love Me For A Reason
Voicst - High As An Amsterdam Tourist
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
Alter Ego - Rocker
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe
The Madd - Jump Now!
Jason Mraz - I'm Yours
Das Pop - Underground
Live Request:
1. Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats (Lowlands 2008)
2. The Hoosiers - Worried About Ray (Lowlands 2008)
3. The Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You (Lowlands 2008)
Lykke Li - I'm Good, I'm Gone
Styrofoam - Bright Red Helmet
The Killers - Mr Brightside
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:24 schreef Marc63 het volgende:
Hey hey hey hey hey Rudy [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat ie MH af was. Bij EW kwam ie ook al voorbij...quote:
Dat is een beetje het nadeel dat Michiel en Rudy nogal fan zijn van de artiest/plaat, maar ik ben ook geen fan van re-releases of het moet wel een dijk van een plaat zijn. Heb het idee dat Robin Thicke juist helemaal niet meer veel wordt gedraaid, maar ik vraag mij serieus af of dat ook wel een hit zal worden. Zo bijzonder is het liedje nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie MH af was. Bij EW kwam ie ook al voorbij...
Beetje jammer dat ie opnieuw is uitgebracht. Vind het echt een zomerplaat en heb er goeie vakantieherinneringen aan, maar als ie nu nog kapotgedraaid gaat worden dan verliest die plaat voor mij alles wat em zo leuk maakte.
Je hoort het een beetje op de achtergrond. Ik heb wel eens locatie-uitzendingen gehoord waarbij er harder door de dj heen gespeeld/gedraaid werd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoor je de muziek van de zaal door rudy heen? ze staan daar nu enorm te blazen (terwijl we hadden afgesproken dat ze pas om 01u zouden beginnen :S )
Sterker nog, soms hoor je soms zelf zulk lawaai in de normale studio in Hilversum (van de band die op de gang staat te oefenen).quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoort het een beetje op de achtergrond. Ik heb wel eens locatie-uitzendingen gehoord waarbij er harder door de dj heen gespeeld/gedraaid werd.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Heel lang niet meer gedraaid... 7 dagen?Killers - Mr. Brightside!
Ohjajoh? Opvallend!quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of ik het een goeie plaat vind? Nou ja, best wel.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal, hopelijk tot volgende week!
Ik denk 't wel, de echte activiteit zit in de Freaknacht ook vaak in de chat ( http://giel.lichtsnel.nl/ ).quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:12 schreef Rojan_UK het volgende:
Zijn wij nu de enigen nog hier, Sirolf?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 07:25 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Eliza ! jij bent er ook al vroeg bij zeg.![]()
Rihanna - Please Don't Stop The Music
Eenquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:24 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ga ook eens naar Eliza haar werk, een bril uitzoeken
Geen zin?quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:15 schreef Sersjee het volgende:
Kut, voetbal gaat door...
Niet echt... Nu zit ik van 10 tot 18 op de club en mis ik de F1 kwalificatie en nog een paar dingen. Maar goed, het zal op de club ook wel leuk zijn.quote:
Oja! Spa kwalificatie vandaagquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet echt... Nu zit ik van 10 tot 18 op de club en mis ik de F1 kwalificatie en nog een paar dingen. Maar goed, het zal op de club ook wel leuk zijn.
Black and gold
Moggelquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:00 schreef borisz het volgende:
gvd Waarom moet Ekdom zich weer melden ?
Er is ook zoiets als Rick v V.
Ohja Mogge
Ja zeker, ben wel opgeknapt na dat slapen, hoewel ik nog steeds moe ben. Haha ik bleef de laatste keer alleen maar omdat ik Kaiser Chiefs nog wilde horen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:41 schreef -Hans- het volgende:
Prima ! nu even lekker wakker worden met de Diergaarde show en daarna Gerard Ekdom !![]()
Met jou ook alles goed?! We hadden je gisteren toch nog terug verwacht, maar het slapen is dus uiteindelijk wel gelukt?LadyHawke
Maar goed dat je dan niet voor Killers bleefquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja zeker, ben wel opgeknapt na dat slapen, hoewel ik nog steeds moe ben. Haha ik bleef de laatste keer alleen maar omdat ik Kaiser Chiefs nog wilde horen.
oohh okay ! Maar de nieuwe single van de Chiefs is dan ook wel erg fijn dus dat is opzich wel een goed excuse om even langer wakker te blijven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja zeker, ben wel opgeknapt na dat slapen, hoewel ik nog steeds moe ben. Haha ik bleef de laatste keer alleen maar omdat ik Kaiser Chiefs nog wilde horen.
Ben ik zelf ook wel blij omquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan niet voor Killers bleef
Jupz, dat vond ik eigenlijk ook wel maar ben nu dan ook wel aardig gaar.. Moest even wat dingen doen waarvoor ik vroeg moest opstaan. Volgend weekend maar weer ouderwets uitslapen.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:30 schreef Cee het volgende:
Morgen!Zo even boodschappen doen.
Oh dit liedje met "from heeeeewwwwwwrrr disappeaaarrrwwwww" vind ik zo tenenkrommend!
Ejquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:30 schreef Cee het volgende:
Morgen!Zo even boodschappen doen.
Oh dit liedje met "from heeeeewwwwwwrrr disappeaaarrrwwwww" vind ik zo tenenkrommend!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Nog net!
kBen gisteravond om een uurtje of 12 gaan slapen, en werd zo'n 20 minuten geleden pas wakker!
Was de eerste die ik net hoorde toen ik de radio aanzette; lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de Killers - Mr. Brightside !!!![]()
Oww, Gerard ipv Eddie? Dát zal een verademing zijn?!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]Aah lekker ja! goed uitgeslapen dus.
![]()
Net op tijd ook voor Gerard Ekdom. Zo te zien geen Tessel maar een andere producer die ik verder niet herken.
Gaat volgens mij echt super wordenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oww, Gerard ipv Eddie? Dát zal een verademing zijn?!
Zo dat is heerlijk wakker worden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was de eerste die ik net hoorde toen ik de radio aanzette; lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |