Je hoort het een beetje op de achtergrond. Ik heb wel eens locatie-uitzendingen gehoord waarbij er harder door de dj heen gespeeld/gedraaid werd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoor je de muziek van de zaal door rudy heen? ze staan daar nu enorm te blazen (terwijl we hadden afgesproken dat ze pas om 01u zouden beginnen :S )
Sterker nog, soms hoor je soms zelf zulk lawaai in de normale studio in Hilversum (van de band die op de gang staat te oefenen).quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoort het een beetje op de achtergrond. Ik heb wel eens locatie-uitzendingen gehoord waarbij er harder door de dj heen gespeeld/gedraaid werd.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Heel lang niet meer gedraaid... 7 dagen?Killers - Mr. Brightside!
Ohjajoh? Opvallend!quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of ik het een goeie plaat vind? Nou ja, best wel.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal, hopelijk tot volgende week!
Ik denk 't wel, de echte activiteit zit in de Freaknacht ook vaak in de chat ( http://giel.lichtsnel.nl/ ).quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:12 schreef Rojan_UK het volgende:
Zijn wij nu de enigen nog hier, Sirolf?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 07:25 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Eliza ! jij bent er ook al vroeg bij zeg.![]()
Rihanna - Please Don't Stop The Music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |