Zaterdag 27 september is er een oefenwedstrijd tussen Matrixx Magixx en Landstede in Aalten. Georganiseerd door mijn vereniging nav het 25-jarig bestaan. Komt dat zien!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, Er schijnen een aantal zich deze sport te beoefenen. En ik mag niet vanwege de knie, maar kijk het graag!Moet nog eens naar Den Bosch!
het is wel raak he vanavond?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben ik weer, moest effe de boel herstarten
Jaaaa basketbalquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben te goed in het onthouden van dingen waar je nooit meer wat aan hebt.
Zo meende ik ook gelezen te hebben dat je basketbaltPopulaire sport in dit topic
Maar dit is wel goed te verdragenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef Againzender het volgende:
Aha, en die andere junk uit de UK
Augustus nog wel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag 27 augustus is er een oefenwedstrijd tussen Matrixx Magixx en Landstede in Aalten. Georganiseerd door mijn vereniging nav het 25-jarig bestaan. Komt dat zien!
maar het is een goeie plaat idd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Dit is ook al zo'n goede plaat van de Babyshambles - Delivery.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Dit is ook al zo'n goede plaat van de Babyshambles - Delivery.
Heb je je mail? Jij hebt toch ook die mooie witte Mac(book)?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben ik weer, moest effe de boel herstarten
Jazeker, maar ja, hij is altijd in het nieuws met z'n drugs. Terwijl hij best wel wat kan als je het zo hoort.quote:
Wij kunnen natuurlijk nog ff Lange Frans bellenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Al 10 van de 11 platen gedraaid en nog tijd genoeg over... Giel kan hier nog een boel van leren met zijn 7 platen in een uur.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
misschien nog wel een plekje voor kings of leon
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij kunnen natuurlijk nog ff Lange Frans bellen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
misschien nog wel een plekje voor kings of leon
Uhm..... Het is al september...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag 27 augustus is er een oefenwedstrijd tussen Matrixx Magixx en Landstede in Aalten. Georganiseerd door mijn vereniging nav het 25-jarig bestaan. Komt dat zien!
Nog eentje met een slechte knie. Ik al 17 jaar. Ze weten niet wat er is. Maar ik heb 24 uur per dag last en pijn. Dus geen basketbal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaaaa basketbal
Ik mag eigenlijk ook niet vanwege mijn knieën (knieschijf schuurt over de andere botten ofzo), of nou ja, het is gewoon slecht, maar boeiend.
+ 2 scherpquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uhm..... Het is al september...
Het paard in Den Haag staat ook op schokdempers.....quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:51 schreef Againzender het volgende:
"1cm op en neer gaan, en je hebtr electriciteit"
zie je wel, het gaat niet om de lengte
Niet echt, Noortje had het al eerder opgemerkt en ik had daar ook al op gereageerd. Maar ik heb de post inmiddels aangepast.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 2 scherp![]()
Jamie Lidell - Another Day
Sorry, had ik even gemist. Iets teveel bier op om nog echt scherp te zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet echt, Noortje had het al eerder opgemerkt en ik had daar ook al op gereageerd. Maar ik heb de post inmiddels aangepast.Sex on Fire
geweldige videoquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: was het een toffe uitzending van Ekstra Weekend?
uitermate tof! lang leve de technische problemen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: was het een toffe uitzending van Ekstra Weekend?
Het is niet laat, al heb ik wel het gevoel dat het 4 uur 's nachts is ofzo. Dus ik ga er maar weer vandoor, hoewel ik dan wel Kaiser Chiefs mis. Fijne avond nog (alweer)!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Euh... september natuurlijk. Tis al laat
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een uitzending met Sex On Fire in Leuk is Anders/Toppertje-stijl?
Eensch,,,,,quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef Sirolf het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een uitzending met Sex On Fire in Leuk is Anders/Toppertje-stijl?
Ik heb hetzelfde gevoel, maar dat komt omdat ik vandaag van 10 tot 17 uur intensief bezig ben geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is niet laat, al heb ik wel het gevoel dat het 4 uur 's nachts is ofzo. Dus ik ga er maar weer vandoor, hoewel ik dan wel Kaiser Chiefs mis. Fijne avond nog (alweer)!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
Geweldige chaos, kortsluiting in de studio.
Coolquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitermate tof! lang leve de technische problemen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |