Ben inderdaad erg blij dat niet alle artiesten in de top 10 dagelijks op 3FM zijn te horen. Nick en Simon is niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja he?
Gelukkig luistert 3FM niet al te hard naar die hitlijsten
Toch wel de volle 9 minuten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi hier de Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix van Mr Brightside nog ff ertegenaan.
Niet echt jouw ding, of echt niet jouw ding?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben inderdaad erg blij dat niet alle artiesten in de top 10 dagelijks op 3FM zijn te horen. Nick en Simon is niet echt mijn ding.
De lange versie staat zelfs op een 538 DanceSmash CDquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zet ik ook maar eens op. Alweer te lang geleden.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Zegguhm, is er hier nog een vrijgezelle man, omgeving Arnhem, die eens een date zou willen met een erg leuke meid van 33 jaar oud. Erg intelligent, érg goeie humor, dol op dieren?
Ze is echt geweldig leuk, maar op de één of andere manier komt ze niet echt in contact met leuke mannen, dus dan maar ff via deze weg
Dat ze jou nog geen permanente toegang hebben gegevenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Brenda zeker![]()
Ben door Rob weer eens uitgenodigd snel langs te komen in de studio![]()
misschien ga ik as woensdag
Bren is toch geen 33..? *lol*quote:
Hehequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
Ben door Rob weer eens uitgenodigd snel langs te komen in de studio![]()
misschien ga ik as woensdag
Wil ze niet hier mee postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bren is toch geen 33..? *lol*
Nee, iemand anders
Hoewel, Brenda kan ook wel een date gebruiken...
Oké, 24-jarige meid zoekt ook een date. Of nouja, eigenlijk niet, maar ze moet van mij
Brenda heeft een mooie figuur, knalrood (geverfd) kort haar wat lekker springerig staat. Ze is ook gek op dieren en ze woont in een gehuurd huisje in het bos en ze werkt bij een bakkerij.
Uhm, verder is ze wat verlegen, maar daar moet je even doorheen prikken. En als ze eenmaal loskomt, heeft ze ook erg leuke humor! Ze is dol op muziek (en 3FM) en dan vooral het was meer rock'ige
Who let the dogs outquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hehe
Op de radio vind ik m nooit zo geslaagd, maar persoonlijk issie veel leuker he?
Wat zou-ie nu weer in petto hebben? Toch niet weer hondenmuziek he?
Wel beter dan jantje smitquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben inderdaad erg blij dat niet alle artiesten in de top 10 dagelijks op 3FM zijn te horen. Nick en Simon is niet echt mijn ding.
Ja, maar ze heeft momenteel nog geen internet in dr geweldige boshuisje!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil ze niet hier mee posten
Stond die ook niet in de top-10 dan...? Hoorde m iig wel voorbij komen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel beter dan jantje smit
Jup.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel beter dan jantje smit
Owww, heb je geen microfoontje waarmee je eens wat van die jingles kan opnemen? Dan kunnen wij ook meegenieten!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Kwam net een bandje tegen met een oude opname van de Mega Top 50 met Daniel Dekker. Op nummer 34 stond Twenty for Seven - Kiss it ! en de nummer 1 was de Kelly Family![]()
" de nummer 1 van Nederland, radio 3FM ! " was toen de jingle en de eind tune was trouwens wel erg vet.
Daniel Dekker maakte toen ook bij elke aflevering een opmerking dat de Mega Top 50 ook in Curacao (ofzo iets) was te horen. Oja, hij kondigde ook het programma TROS Poster aan en Gerard en Michiel zouden zeker hebben geluisterd want het ging over de Pet Shop Boys.
Toch maar een keer kijken of ik nog meer van die oude bandjes tegenkom. Erg leuk, imo.
Dat wordt denk ik wat lastig want het spul moet ook nog worden aangesloten en ik heb eigenlijk ook niet de juiste software om het op te nemen. Maar zal wel even kijken of ik wat kan regelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owww, heb je geen microfoontje waarmee je eens wat van die jingles kan opnemen? Dan kunnen wij ook meegenieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |