| 1 |

.jpg)
.jpg)
MissBliss: Speeltjes en handdoeken!
HaraQube: Allerlei voer en mandjes van bedrijven!
Moet ik in de OP ook nog even aanpassen hèquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:12 schreef conleche het volgende:
tripo en ik ga m'n sig maar even aanpassen....
undercover dan welquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik zaterdag wel kan moet Krioro mee trouwens
Ik ookquote:
ammenevernooitniet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, jij gaat met je kop verschijnen in hart van Nederland
En hárd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou jullie deden ut toch met elkaar vroeger, of heb ik dat nu weer verkeerd begrepen??
Woar's jouw bijdrage?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:33 schreef Biogarde het volgende:
Wat een geld en spullen joh![]()
Nice job
Ik heb ff andere dingen aan m'n hoofdquote:
Precies, jij hebt andere dingen aan je hoofd, dus moet je van die extra ballast-euro's af! Als je die doneert aan de actie, ruimt dat lekker op in je hoofd!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb ff andere dingen aan m'n hoofd
Ja, wat zij zegt!quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 01:17 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom heb ik trouwens nog nooit in het spullen lijstje gestaan? Ik heb ook spullen
Nou, wat handdoeken en speeltjes!quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 01:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welke spullen heb jij, ik regel het wel
[Asielactie 2008] Nu met vrieskist!quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, wat handdoeken en speeltjes!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 02:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[Asielactie 2008] Nu met vrieskist!
Waarom moet jij langs mij?quote:Op zaterdag 6 september 2008 04:20 schreef Djep het volgende:
Ik heb trouwens wel een leuk zakje met dentastix.
9 September kan ik misschien wel langs Qwea? Of begin van de avond of later op de avond. Of zijn er idd al plannen om de overdracht naar een andere datum te zetten?
Dan ga ik nu weer naar bed; ben bezig met een slaapmarathon vanaf gistermiddag 14.00!!
Mazzeltjes!
Ik heb het gevraagdquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
Q, zou Senesta nog iets regelen misschien met een FP berichtje?
Of moet ik Surv.Fiets nog eens PM-en?
Nee, ik heb Corine gevraagd hoe laat Greys daar kan komenquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:57 schreef Qwea het volgende:
Is nu al duidelijk hoelaat we daar zijn, en met hoeveel man?
quote:Hoi Hara,
Geweldig zeg en een mooie prijs ook!!
Dan heb je echt een mooie kist gevonden!
Jullie hebben dus ruim 1500 euro opgehaald in totaal begrijp ik?
Fijn dat Expert 'm zelf ff brengt, is vaak wel het beste. Hij moet inderdaad 24 uur aanstaan maar wat ook belangrijk is, is dat hij eerst 1 dag helemaal uit blijft staan, zodat de vloeistof die verplaatst is (van het inwendige koelsysteem) door het tillen / sjouwen, (ookal hou je 'm vlak, met in- en uitladen kantelt ie vaak toch iets) weer op z'n plek kan stromen zeg maar.
Dus ik zou 'm 1 dag helemaal uitlaten en dan 2 dagen later pas aanzetten.
Leuk joh, echt fijn dat het zo goed gegaan is.
Tijd maakt niet uit, wij zijn er vanaf 7 uur maar laden dan altijd eerst de groothandel in met vleesvoer, dus mooiste is vanaf 8 uur. Tijd maakt dan verder niet uit, we zien haar 's ochtends dan wel verschijnen. We zijn er tot 17.00 uur in elk geval maar ik begrijp uit je woorden dat het 's ochtends wordt.
Vwb dat informele geeft juist niks, ben blij dat het zo goed gaat met jullie actie.
Fijn weekend en ik hoor wel hoe laat ze ongeveer denkt te komen oké?
Over 2 weken dus, schiet al lekker op :-)
Mail je mij dan die week daarvoor even? Want het incourante voer moet ook nog in zakken gedaan worden, dat kunnen wij dan mooi vrijdagmiddag doen.
Groetjes Corine
Oh ja, en een zak Aldi premium voer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 02:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, wat handdoeken en speeltjes!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb Corine gevraagd hoe laat Greys daar kan komen
[..]
Ik voeg je toequote:Op zaterdag 6 september 2008 15:28 schreef appelbanaancitroen het volgende:
Mag ik dan ook bij de brengers? Vanuit Nijmegen
Nijmegen en omgeving ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:54 schreef nein het volgende:
Waar blijven al die (regio) Eindhovenaren met hun spullen? Heel Nederland doneert, en zuidoost brabant...is gewoon....stil!
Kom op eindhovenaren, jullie kunnen heus wel wat oude handdoekjes kwijt
Valkenswaard meldt zichquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:54 schreef nein het volgende:
Waar blijven al die (regio) Eindhovenaren met hun spullen? Heel Nederland doneert, en zuidoost brabant...is gewoon....stil!
Kom op eindhovenaren, jullie kunnen heus wel wat oude handdoekjes kwijt
Nou inderdaad. Wat een klotedag.quote:Op zondag 7 september 2008 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Zondag bloody zondag
Eeewwwww, ik doe altijd mijn best om kleding dat gestreken moet worden niet te kopenquote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wat een klotedag.
Niets bijzonders, niets om over uit te wijden, maar gewoon blergh.
En bovenal heb ik netgestreken
quote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heerst er al een half jaar wat
quote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee wat er bij jou heerst.
Wat er hier rondwaart is iig besmettelijk. EW's dinnetje heeft het opeens ook, hoor ik net. Maar dat die elkaar aansteken vind ik dan weer niet zo heel erg onlogisch![]()
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer danIk dacht dat ie van mij zou worden na zijn 18e
Is dat dan in plaats van het dure voer dat hij nu gebruikt?quote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Qwea het volgende:
ja, dat kan idd. Zo niet ben ik 75 euro lichterMaar als je echt wilt weten of het goed aanslaat, ben je 2 a 3 emmers verder dacht ik
Nope. Die moet hij gewoon de komende 2 maand zeker nog houden, en wie weet wel voor altijd.quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat dan in plaats van het dure voer dat hij nu gebruikt?
Maar ik begrijp het nog niet helemaal. Die emmers zouden op den duur in plaats van iets moeten komen? Of>quote:Op zondag 7 september 2008 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Die moet hij gewoon de komende 2 maand zeker nog houden, en wie weet wel voor altijd.
Nee, hij krijgt nu atroplex voor zn artrose. Kost me per maand +- 15 euro.
Baloe moet trouwens 2 maatscheppen per dag. 1 zo'n schep is 7.5gr. Dus 2000/15 = 133 dagen
das dus +- 4 maand (ruim gerekend) 4x 15 = 60. Als het nou helpt, wil ik eigk best die 15 euro extra uitgeven.
Mannenquote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Nog niet zo lang, maar het had een aanloop.
Hij gaat dus toch voor een jongere vrouw. Arme jij
Ja. Primeval moet Atroplex gaan vervangen. Beide zijn het namelijk voedingsupplementen, die helpen het gewricht soepel te houden.quote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik begrijp het nog niet helemaal. Die emmers zouden op den duur in plaats van iets moeten komen? Of>
Op zoek naar een leuk meisje dan maar? EW kent er nog wel een paarquote:
Als atroplex goed werkt en niet veel duurder is of zo is het toch niet nodig om over te stappen?quote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Primeval moet Atroplex gaan vervangen. Beide zijn het namelijk voedingsupplementen, die helpen het gewricht soepel te houden.
Dat is nog ergerquote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op zoek naar een leuk meisje dan maar? EW kent er nog wel een paar
quote:
Dit zou beter moeten werken. Ik heb geen idee of atroplex werkt. Ik zie geen verschilquote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als atroplex goed werkt en niet veel duurder is of zo is het toch niet nodig om over te stappen?
Ja.Is een beetje de mispoes winnen. Het meisje dat niet gekozen is door EW mag jij dan.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 09:27 schreef Hekates het volgende:
Goedemorgen allemaal, is weer gezellig hier zie ik.
Mijn vriend wil er nog altijd wel een meisje bij trouwens, dus als je interesse hebt in een jongen EN een meisje...
Lolquote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey Ing! Welcom back!!!
Je hebt wat gemist hoor.....De andere dames hier in't topic, hebben hun gezamelijke crush op Remco van het asiel kenbaar gemaakt..
Ik raad je af! om de topics terug te lezen
Er werd ook nog geopperd dat je trots zou zijn op onze platvloersheid een paar dagen geleden. En? Are you prrroud of us?quote:Op maandag 8 september 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Bedankt voor je uitgebreide PM Greys![]()
Dus.....er is een vriezer; is er al iemand die het diepgevroren vlees op de ochtend van de actie op gaat halen?
En zullen we na volgend weekend es precies gaan kijken wat waar ligt en wie het op gaat halen?
Ik glim van trotsquote:Op maandag 8 september 2008 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er werd ook nog geopperd dat je trots zou zijn op onze platvloersheid een paar dagen geleden. En? Are you prrroud of us?
Super!quote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef Greys het volgende:
Ja hij werd iets uitgebreider dan gepland, die PM
Ik wil het vlees wel gaan halen die ochtend vroeg. QuBe heeft al gemaild met Corine van die firma, dat ik die zaterdagochtend bij hun die spullen kan gaan halen. Dus dan maken we gewoon een omrit via daar naar Zwolle. En Maes heeft aangeboden te rijden met haar grote auto, want ik weet niet of het spul in mijn Smartje past
Jij was zelfs degeen die zeker wist dat Ing trots op ons zou zijn. En wel om die reden.quote:Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Ga d'r nou niet zo aanmoedigen om terug te lezen, TheYoung1 was ook al bezig![]()
Ik werk niet meer in Rotterdam tegenwoordig. Wat ik heb, heb je laatst op de foto gezien. Is niet onwijs veel. Hoe laat zou dat worden? Ik heb ook nog steeds dat kleding rek, wilde je dat nog?quote:Op maandag 8 september 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
DML, was jij van plan om een keer uit je werk langs te rijden of is dat geen doen, die spullen mee naar het werk? Ik zit nogal krap in de tijd de komende tijd en ik ga morgenavond naar Delft om bij Mascara-Klodder de spulletjes op te halen. Hoeveel spullen heb jij eigenlijk, omdat je het van meerdere mensen hebt? Past het makkelijk in een auto? Misschien dat ik dan anders daarna even door kan rijden, of gaat dat niet passen?
Hihi.... stel kippen bij elkaarquote:Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Ga d'r nou niet zo aanmoedigen om terug te lezen, TheYoung1 was ook al bezig![]()
Morgen? Je bedoelt vast vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2008 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga morgen met mijn ouders bespreken hoe of wat, mbt de 20e.
Met dat tijdstip was het voor mij nog gisterenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:39 schreef verita het volgende:
[..]
Morgen? Je bedoelt vast vandaagHoop dat je er bij kunt zijn, de 20ste!
Zeker dat het welkom is! Op de 1e pagina in de openingspost staat wie waar zit en inzameltquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:02 schreef Cat22 het volgende:
Hallo actievoerders!![]()
Ik heb 24 zakjes senior natvoer en 12 zakjes kitten natvoer in de aanbieding. En ik zal kijken of ik er nog wat speeltjes oid bij kan doen. Ik kan afleveren in Eindhoven of Heerlen. Is het spul welkom en wat is dan het handigst?
Mooi! Doen we! En ik wil een tagjequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zeker dat het welkom is! Op de 1e pagina in de openingspost staat wie waar zit en inzameltJe zou dan een PM kunnen sturen naar die betreffende persoon om zo de overdracht te regelen
Ik weet wel dat er ooit over begonnen is en dat inderdaad eind van de ochtend een optie was, maar of dit ook al vast stond weet ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Niemand die iets over het tijdstip te zeggen heeft? Ik meende dat het asiel het ook over eind van de ochtend had, zal even kijken of ik dat nog kan vinden.
Ja maar ik bedoel gewoon waar jullie voorkeur naar uit gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er ooit over begonnen is en dat inderdaad eind van de ochtend een optie was, maar of dit ook al vast stond weet ik niet
quote:Ik heb even overlegd met de beheerder (Monique) en 20 september zou ze waarschijnlijk wel kunnen. Dus laten we dat afspreken (even onder voorbehoud).
Welke tijd zouden jullie willen komen? Rond 11.00 uur of 12.00 uur?
Ik vind alles primaquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel gewoon waar jullie voorkeur naar uit gaat
[..]
wat zij zegt!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Nou stop allemaal even met werken en kom je voorkeur posten![]()
Ik stem voor 11u of laterquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mijn ouders net even gesproken, maar me dunkt dat wij nu ondertussen ook even een vaste tijd moeten verzinnen. Hoe laat gaan we daar zijn? Ik zat te denken aan een uur of 11, maar goed ik weet niet hoe laat Greys er kan zijn? Dus zeg het maar.
Als het allemaal niet te laat wordt kan ik dus wel heen, maar we kunnen ook niet om 1800 of zo nog eens de pups ophalen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Waar zit het bedrijf ook alweer waar we het vriesvoer moeten ophalen?
Harderwijk of iets in die richting toch? Ik ga even routeplanneren hoe lang dat rijden is, hoe lang we daar nodig denken te hebben om in te laden (half uurtje, incl. bedanken enzo?) en hoe lang het dan nog rijden is naar Zwolle.
Cat22, ik ga je tagje aanvragen!
Maar als het voor jullie zo ver uit de buurt is, is er dan misschien niet iemand bij wie het meer op de route ligt?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:15 schreef Greys het volgende:
Oh kut, Ermelo, Harderwijkerweg
Nu weet ik hoe ik aan Harderwijk kwam!
Ik geloof dat Ermelo nog veel meer uit onze route is, even kijken
Whehehehe. Het adres 'Harderwijkerweg' hád me een aanwijziging kunnen geven dat Ermelo best dicht bij Harderwijk ligt. Sherlock en helder licht dat ik benquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif)))))))))
Dat dacht ik dus ook, maar van Bleiswijk naar Zwolle komen we er zo ongeveer langsquote:
Hou je wel rekening met file? Daar wil nog wel eens wat staan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:37 schreef Greys het volgende:
Oh ja. Wacht. Denk even met me mee. Als Maes en ik hier nou om half tien wegrijden (heeft zij nog even tijd om Meneer Maes en Mini-Maes op de rit te krijgen 's ochtends voordat ze hier nog heen moet rijden) dan zijn we rond half elf bij Carnibest. Het is 99,1 km zie ik net dus dat moet in een uur net lukken, zonder oponthoud.
Dus 10.30 uur Carnibest.
Circa 11.00 uur daar weg (fotootje maken enzo, ook van Corine hoop ik)
Volgens de routeplanner is het dan nog 32 minuten rijden naar het asiel.
Dus 11.30 uur asiel.
Goed voor jullie?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
File op zaterdagochtend ja?
Dan gaan we voor de zekerheid nog wel ietsje eerder weg.
Even tussendoor: smelt u even met mij mee?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Fubar__.html?p=16,1
Al die stoere militairen wehehhequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:49 schreef Greys het volgende:
Hara, LIEF he?Echt super! En die foto's van dat hondje!
![]()
Qwea, thanks! Dus dan moet het goed zijn. Maar staan er idd wel eens files ja in het weekend?
Nee hoor, we dachten allemaal dat het veel verder uit de route lagquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Vertrekadres : Marijkelaan , Bleiswijk (NL, 2665)
Bestemming : Harderwijkerweg , Ermelo (NL, 3852)
Afstand : 100.4 km
Reisduur : 00:58
Ik ben dus de debiel blijkt wel weer
Als je dat zou willen doen! Super!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Dan mail ik straks Corine wel 10.30 en asiel 11.30/1200
mac zit in de stad. Is kut parkeren hoor met de auto.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:16 schreef Greys het volgende:
Da's misschien wel het leukste he Ing? Misschien even aan Knorretje vragen, want die woont er vlakbij, of zij weet of er een McDonalds ofzo in de buurt is? Dat we daar afspreken en dan in één keer aankomen bij het asiel? Was vorig jaar wel zo leuk.
Heb jij nog vrij Ing? Ik moet zo naar het werk dus zou jij het aan Knorretje willen vragen waar we kunnen afspreken in de buurt van het asiel? Of zij een ideetje heeft?
Kan ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef Qwea het volgende:
of je verzamelt bij de braunstraat. Das achter het asiel
Bij jou blijf ik dus uit de buurtquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:47 schreef MissBliss het volgende:
Dank je!
Ik neem mn camera wel mee bij het spullen afleveren
You're welcome! Wij zuidelingen moeten samenwerken om het spul het hoge Noorden in te krijgen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:53 schreef TheYoung1 het volgende:
Updateje...
Ik heb met Cat22 morgen afgesproken. Dan neemt zij de spullen die ik hier al heb liggen, wat verder mee het land in.
Heb Nokwanda per Pm op de hoogte gesteld, kan zij met appelbanaancitroen verdere afspraken maken, over hoe zij de spulletjes in Zwolle gaan krijgen.
ThnQ very much Cat22![]()
Oh, als je je foto niet op Fok wilt moet je het gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij jou blijf ik dus uit de buurt
We kunnen gewoon echt geen naam verzinnen, frustrerendEn nu ga ike ven mailen
Ik heb echt geen flauw idee!quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Pssssssssssttt, schatting van met hoeveel we ongeveer zijn? Dan zet ik dat ook even in de mail
Hmm op zich een idee, maar eh mijn aanhang heeft bijna meer gedaan dan ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Misschien is het zelfs aan te raden om géén aanhang mee te nemen, mits het niet anders kan zeg maar.
Of is dat heel onaardig?
Want anders wordt het echt een veel te grote invasie joh
* Greys stapt weer uit de bemoeimodus![]()
quote:Hio Qubebe,
Dat is prima hoor, we zien jullie graag verschijnen. Tot 20/9 groetjes
Corine
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Misschien is het zelfs aan te raden om géén aanhang mee te nemen, mits het niet anders kan zeg maar.
Of is dat heel onaardig?
Want anders wordt het echt een veel te grote invasie joh
* Greys stapt weer uit de bemoeimodus![]()
Heb ik nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:26 schreef Qwea het volgende:
ik word zo langzamerhand echt schijt en schijt ziek van het Deltion in Zwolle
Dat moet goedkomen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You're welcome! Wij zuidelingen moeten samenwerken om het spul het hoge Noorden in te krijgen!Nu heb ik geen tijd meer, maar ik zal Nein straks eens pb-en om iets af te spreken om het spul daar te krijgen.
Het zijn 3 vuilniszakken bij elkaar. Valt nogal mee. Past makkelijk bij mij op de achterbank. Denk daar nog een doos met voer van Cat22 bij...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:32 schreef nein het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen!
oh editje: hoeveel spul is het eigenlijk? Want dan moet ik mn fietsenhok misschien een beetje gaan herindelen![]()
Oooooh...primaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het zijn 3 vuilniszakken bij elkaar. Valt nogal mee. Past makkelijk bij mij op de achterbank. Denk daar nog een doos met voer van Cat22 bij...
Ff topics terugzoeken waar de foto's staan van wat ik bij oh-oh had opgehaald
Bwoh, laat ze dan es tempo maken....nu kunnen er nog wat mensen opgetrommeld worden, als het veel langer duurt is het bijna ondoenlijk om nog iets te regelen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
Is iig wel nog de bedoeling ja.....
waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn er -behalve alex- nog andere punten waar al het spul wat ik nu heb, heenkan?
Die valt ook onder de noemer 'als het nodig is'. Mutsquote:
Even op Greys wachten. Die was bezig met Senesta meen ik te herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef nein het volgende:
[..]
Bwoh, laat ze dan es tempo maken....nu kunnen er nog wat mensen opgetrommeld worden, als het veel langer duurt is het bijna ondoenlijk om nog iets te regelen.
Nee dat was Qweaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Even op Greys wachten. Die was bezig met Senesta meen ik te herinneren.
Waar heb je gezeten? Willaertstraat? Men wat een baggerbende daarquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb ik nooit problemen mee gehad
Ik blijf maar vragen aan senesta, en ze heeft het doorgeven, maar niemand onderneemt blijkbaar wat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef nein het volgende:
[..]
Bwoh, laat ze dan es tempo maken....nu kunnen er nog wat mensen opgetrommeld worden, als het veel langer duurt is het bijna ondoenlijk om nog iets te regelen.
Gedaan, maar ik hoor al een u niks. Ik ga yvonne mailenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die valt ook onder de noemer 'als het nodig is'. MutsAnders kan je toch niet komen
Wil jij Senesta nog eens vragen of er nog een piepklein berichtje op de FP kan?
Anders heeft het geen zin meer bijna, omdat de mensen uiterlijk 15 september nog konden storten
Dank aan de prachtige donatie van appelbanaancitroen![]()
Go get 'm tiger!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gedaan, maar ik hoor al een u niks. Ik ga yvonne mailen
Jawel dat kan. Maar dat was om te voorkomen dat er niet op 19 september nog geld binnenkomt, anders kunnen we steeds de gemaakte cheque weer wegknikkeren en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef Qwea het volgende:
Kunnen we de dinges anders niet met 1 of 2 dagen verlengen? De stort datum?
Mooi! Weet ik morgen naar welk gezicht en welke wagen ik moet uitkijken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:46 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb gevind!! [Asielactie 2008] Al meer dan 1200 euro!!!
Je mag met mij meerijden als ik niet vanuit friesland vertrekquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi! Weet ik morgen naar welk gezicht en welke wagen ik moet uitkijken.Die spullen gaan door wel drie-vier handen voor ze op de plek van bestemming zijn. Grappig en mooi, zo'n keten.
Stel je van mijn 'doos' met voer niet teveel voor hoor. Het zijn drie van die consumentenverpakkingen. Eentje voor kittens -> gaan dit weekend het huis uit en krijgen het toch niet bijgegeten. En twee voor de senior -> sinds kort nierpatiënt dus mag ze niet meer hebben. Ik ben blij dat ze zo nog een goed plekje vinden.
Oh, en doet volgend jaar eens een asiel dichterbij. Ik was graag meegegaan (als het niet te druk werd) maar dit is wel erg ver weg.
Mijne van Makatsi hebben we in een kek hoesje geproptquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
We weten nog niet wie de cheque gaat maken en vorig jaar was dat best een aardig klussie met lamineren enzoKan me voorstellen dat degene die het gaat maken dat niet nog ff snel zaterdagochtend wil doen.
Zou wel mooi en handig zijn. Kan ik als usertje mss nog wat doen, om Senesta of S-F een beetje te prikken om het sneller op de FP te zetten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Greys het volgende:
Moet ik vanavond even een kort tekstje schrijven voor de FP?
Dat moet dan wel na het werk, na het eten, na het spullen ophalen in Delft en Den Haag
Ik heb yvonne gemaild, en senes gepmt. Ik ga Nolius ook nog ff mailenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
Net bericht van Knorretje dat appelbanaancitroen en Cat22 hun tagje hebben!
Maar wat doen we nou met het FP berichtje?
Ohnee wachtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:54 schreef nein het volgende:
[..]
Je mag met mij meerijden als ik niet vanuit friesland vertrek
Wehehe, dat lag niet echt in de planning voor me nee. Maar evengoed bedankt voor het aanbod hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef nein het volgende:
[..]
Ohnee wachtdan kom je niet meer thuis, want ik rij daarna sowieso naar Friesland door
Aha, mooi...weer wat geleerd op mn ouwe dagquote:
De Marslanden is het industrieterrein waar het asiel op zit? Da's een goed idee dan zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Knorretje meldde net dat het handiger is om de Mac op de Marslanden zelf te pakken, is vrij dicht bij het asiel en er zitten een aantal grote bouwmarkten bij. Dus parkeerruimte zat!
En ik kan dan nog snel ff plassen
Daar ga ik volledig in meequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De Marslanden is het industrieterrein waar het asiel op zit? Da's een goed idee dan zeg!
Kan ik daar inderdaad ook nog even plassenEn na afloop een snackie pakken
MM wil nooit. Ik ben 5 kilo aangekomen, en van MM word ik alleen maar dik van de macquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ook al in geen eeuwen bij de Mac geweest
Ahum.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ook al in geen eeuwen bij de Mac geweest
Weet jij meer dan ik?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ahum.![]()
Ik ben de 20e op vakantie, maar zal aan jullie denken!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
Fijn zeg!!! Ik heb nog even in de reacties een stukje geschreven over het mailadres van de actie enzo
En gewoon niet reageren op negatieve of agressieve reacties, please
Nee, ik bedoelde niet dat je er net geweest was, maar meer dat je blij was er uberhaupt naar toe te gaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik?![]()
Vergeet ik echt iets ja? Of bedoel je dat ik van de week heb lopen patatten, kaassoufflé-en en frikandellen? Maar dat was niet bij de Mac, dat was thuis uit de frituurpan
Pfffffttt, zeur!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
Hahaha, ja die blijdschap steek ik niet onder stoelen of banken hoor!
Er zit hier in de buurt niet eens een Mac, dus de laatste keer was echt toen ik nog in Rotterdam woonde en dus alweer een paar jaar geleden! Denk ik, kan me de laatste keer in elk geval niet herinneren ()....
En de snack aanval heb ik keurig gemeld in het Slanktopic hoorAfgelopen zondag!
Heb ook niet voor niets WOG = weegschaal ontwijkend gedrag he, sinds de vakantie![]()
Ben nu even bevangen door de gedachte.... valt me zo snel niets anders inquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:39 schreef Greys het volgende:Dank dank
En nu snel weer over iets anders hoor
Alle kleine beetjes helpen. Dus je zou er wel voor in aanmerking komen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:53 schreef drumstickNL het volgende:
Als ik nou 33 cent doneer, krijg ik dan ook zo'n tagje ?
Waar werktie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet niet hoeveel het is, maar als het in 1 auto zou passen zou je het mss op m'n vader's werk af kunnen geven.
Dan brengt die het hier wel weer
Waarom gebruik jij mijn naam?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Jaa oke oke, I'll shut up... Ik weet dat ik geen Remco ben
Gots it!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |