Precies, jij hebt andere dingen aan je hoofd, dus moet je van die extra ballast-euro's af! Als je die doneert aan de actie, ruimt dat lekker op in je hoofd!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb ff andere dingen aan m'n hoofd
Ja, wat zij zegt!quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 01:17 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom heb ik trouwens nog nooit in het spullen lijstje gestaan? Ik heb ook spullen
Nou, wat handdoeken en speeltjes!quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 01:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welke spullen heb jij, ik regel het wel
[Asielactie 2008] Nu met vrieskist!quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, wat handdoeken en speeltjes!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 02:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[Asielactie 2008] Nu met vrieskist!
Waarom moet jij langs mij?quote:Op zaterdag 6 september 2008 04:20 schreef Djep het volgende:
Ik heb trouwens wel een leuk zakje met dentastix.
9 September kan ik misschien wel langs Qwea? Of begin van de avond of later op de avond. Of zijn er idd al plannen om de overdracht naar een andere datum te zetten?
Dan ga ik nu weer naar bed; ben bezig met een slaapmarathon vanaf gistermiddag 14.00!!
Mazzeltjes!
Ik heb het gevraagdquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
Q, zou Senesta nog iets regelen misschien met een FP berichtje?
Of moet ik Surv.Fiets nog eens PM-en?
Nee, ik heb Corine gevraagd hoe laat Greys daar kan komenquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:57 schreef Qwea het volgende:
Is nu al duidelijk hoelaat we daar zijn, en met hoeveel man?
quote:Hoi Hara,
Geweldig zeg en een mooie prijs ook!!
Dan heb je echt een mooie kist gevonden!
Jullie hebben dus ruim 1500 euro opgehaald in totaal begrijp ik?
Fijn dat Expert 'm zelf ff brengt, is vaak wel het beste. Hij moet inderdaad 24 uur aanstaan maar wat ook belangrijk is, is dat hij eerst 1 dag helemaal uit blijft staan, zodat de vloeistof die verplaatst is (van het inwendige koelsysteem) door het tillen / sjouwen, (ookal hou je 'm vlak, met in- en uitladen kantelt ie vaak toch iets) weer op z'n plek kan stromen zeg maar.
Dus ik zou 'm 1 dag helemaal uitlaten en dan 2 dagen later pas aanzetten.
Leuk joh, echt fijn dat het zo goed gegaan is.
Tijd maakt niet uit, wij zijn er vanaf 7 uur maar laden dan altijd eerst de groothandel in met vleesvoer, dus mooiste is vanaf 8 uur. Tijd maakt dan verder niet uit, we zien haar 's ochtends dan wel verschijnen. We zijn er tot 17.00 uur in elk geval maar ik begrijp uit je woorden dat het 's ochtends wordt.
Vwb dat informele geeft juist niks, ben blij dat het zo goed gaat met jullie actie.
Fijn weekend en ik hoor wel hoe laat ze ongeveer denkt te komen oké?
Over 2 weken dus, schiet al lekker op :-)
Mail je mij dan die week daarvoor even? Want het incourante voer moet ook nog in zakken gedaan worden, dat kunnen wij dan mooi vrijdagmiddag doen.
Groetjes Corine
Oh ja, en een zak Aldi premium voer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 02:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, wat handdoeken en speeltjes!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb Corine gevraagd hoe laat Greys daar kan komen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |