Wacht maar tot ie die zelf zietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Idd.
& die eerste foto van theyoung is ook leuk![]()
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie die zelf ziet
Ja dat vraagt dus om die foto hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Maar ik stond ook heel oncharmant op de foto voor de asielactie vorig jaar, dat kan hem troosten.
Ik had mijn kattenmuts op.
Maar ik plaats hem niet nog een keer.Tenzij ingetje geen bezwaar heeft.
No worries, Chips staat je al bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg.... as ever.. ik en foto's.....
Oh-oh, was gezellig meid!
En idd, wat een berg aan spulletjes![]()
![]()
mogen de foto's waar ik op sta nu weer weg?
Aaaaaah moeten ze echt weg?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
![]()
Mijn toestemming ook goed?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
De helft kent die foto wel,
Maar ik plaats hem alleen als Ingetje toestemming geeft.
Je was bang he!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:01 schreef TheYoung1 het volgende:
En och ja, die gevaarlijke honden van oh-oh... Wat een schatjes, ben nog nooit zo enthousiast onthaald!!
Ha! Ik heb ze ook gezien nu.. voordat het te laat wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
![]()
Als je ff mailt naar asielactie@gmail.com krijg je een mailtje terug met daarin alle gegevensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Spulletjes heb ik niet over maar waar kan ik geld donere? Dat kan ik niet vinden.
Sorry Jeanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha! Ik heb ze ook gezien nu.. voordat het te laat was![]()
Heul ff wel jaquote:
No offense, maar je lijkt daar net een reusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké dan. TAMTAMTAAAAM.
[ afbeelding ]
Oh hemel...5 kilo te zwaar en waarom had ik ook alweer X-poten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké dan. TAMTAMTAAAAM.
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
No offense, maar je lijkt daar net een reusBen jij zo groot of is Ingetje klein
Mag ik lachen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké dan. TAMTAMTAAAAM.
[ afbeelding ]
Eigenlijk, die wat ik Bowie noemde... Kon de namen zo snel niet allemaal plaatsenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Wie was er nou het aaaaaaaaaaaaaaaaallerliefst van de hondjes, Young1?
Moeilijk kiezen zeker he?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik lachen?
Nou? Nou?
Ik doe het lekker toch![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heul ff wel ja![]()
En laat de foto's maar lekker staan, beter kom ik er otch nooit op te staan![]()
En ik ben gewoon happy, dat ik ook wat meer heb kunnen doen. Is het meer dan waard allemaal
Ik vind het mooi hoe enthousiast jij bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Eigenlijk, die wat ik Bowie noemde... Kon de namen zo snel niet allemaal plaatsen![]()
Die is echt stoer!!!
En ze waren allemaal lief, punt!!zelfs die onder de bank
Ik doe mee:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik lachen?
Nou? Nou?
Ik doe het lekker toch![]()
[ afbeelding ]
Die met die witte kuif die je zo idioot hard blaffend bestormde en daarna zn ezel ging vermoorden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Eigenlijk, die wat ik Bowie noemde... Kon de namen zo snel niet allemaal plaatsen![]()
Die is echt stoer!!!
En ze waren allemaal lief, punt!!zelfs die onder de bank
Ik las serieus even 'chips was lui en sliep'quote:Chico was lui en sliep
Dat was QB niet heurquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey QB! Thnx !! Nu kijken ze tenminste meer naar jou foto![]()
Je staat er schattiger op dan mij iig.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |