Ha! Ik heb ze ook gezien nu.. voordat het te laat wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg.... as ever.. ik en foto's.....
Oh-oh, was gezellig meid!
En idd, wat een berg aan spulletjes![]()
![]()
mogen de foto's waar ik op sta nu weer weg?
Als je ff mailt naar asielactie@gmail.com krijg je een mailtje terug met daarin alle gegevensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Spulletjes heb ik niet over maar waar kan ik geld donere? Dat kan ik niet vinden.
Sorry Jeanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha! Ik heb ze ook gezien nu.. voordat het te laat was![]()
Heul ff wel jaquote:
No offense, maar je lijkt daar net een reusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké dan. TAMTAMTAAAAM.
[ afbeelding ]
Oh hemel...5 kilo te zwaar en waarom had ik ook alweer X-poten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké dan. TAMTAMTAAAAM.
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
No offense, maar je lijkt daar net een reusBen jij zo groot of is Ingetje klein
Mag ik lachen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké dan. TAMTAMTAAAAM.
[ afbeelding ]
Eigenlijk, die wat ik Bowie noemde... Kon de namen zo snel niet allemaal plaatsenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Wie was er nou het aaaaaaaaaaaaaaaaallerliefst van de hondjes, Young1?
Moeilijk kiezen zeker he?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik lachen?
Nou? Nou?
Ik doe het lekker toch![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heul ff wel ja![]()
En laat de foto's maar lekker staan, beter kom ik er otch nooit op te staan![]()
En ik ben gewoon happy, dat ik ook wat meer heb kunnen doen. Is het meer dan waard allemaal
Ik vind het mooi hoe enthousiast jij bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Eigenlijk, die wat ik Bowie noemde... Kon de namen zo snel niet allemaal plaatsen![]()
Die is echt stoer!!!
En ze waren allemaal lief, punt!!zelfs die onder de bank
Ik doe mee:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik lachen?
Nou? Nou?
Ik doe het lekker toch![]()
[ afbeelding ]
Die met die witte kuif die je zo idioot hard blaffend bestormde en daarna zn ezel ging vermoorden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Eigenlijk, die wat ik Bowie noemde... Kon de namen zo snel niet allemaal plaatsen![]()
Die is echt stoer!!!
En ze waren allemaal lief, punt!!zelfs die onder de bank
Ik las serieus even 'chips was lui en sliep'quote:Chico was lui en sliep
Dat was QB niet heurquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey QB! Thnx !! Nu kijken ze tenminste meer naar jou foto![]()
Je staat er schattiger op dan mij iig.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |