Oh, als je je foto niet op Fok wilt moet je het gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij jou blijf ik dus uit de buurt
We kunnen gewoon echt geen naam verzinnen, frustrerendEn nu ga ike ven mailen
Ik heb echt geen flauw idee!quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Pssssssssssttt, schatting van met hoeveel we ongeveer zijn? Dan zet ik dat ook even in de mail
Hmm op zich een idee, maar eh mijn aanhang heeft bijna meer gedaan dan ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Misschien is het zelfs aan te raden om géén aanhang mee te nemen, mits het niet anders kan zeg maar.
Of is dat heel onaardig?
Want anders wordt het echt een veel te grote invasie joh
* Greys stapt weer uit de bemoeimodus![]()
quote:Hio Qubebe,
Dat is prima hoor, we zien jullie graag verschijnen. Tot 20/9 groetjes
Corine
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
Misschien is het zelfs aan te raden om géén aanhang mee te nemen, mits het niet anders kan zeg maar.
Of is dat heel onaardig?
Want anders wordt het echt een veel te grote invasie joh
* Greys stapt weer uit de bemoeimodus![]()
Heb ik nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:26 schreef Qwea het volgende:
ik word zo langzamerhand echt schijt en schijt ziek van het Deltion in Zwolle
Dat moet goedkomen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You're welcome! Wij zuidelingen moeten samenwerken om het spul het hoge Noorden in te krijgen!Nu heb ik geen tijd meer, maar ik zal Nein straks eens pb-en om iets af te spreken om het spul daar te krijgen.
Het zijn 3 vuilniszakken bij elkaar. Valt nogal mee. Past makkelijk bij mij op de achterbank. Denk daar nog een doos met voer van Cat22 bij...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:32 schreef nein het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen!
oh editje: hoeveel spul is het eigenlijk? Want dan moet ik mn fietsenhok misschien een beetje gaan herindelen![]()
Oooooh...primaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het zijn 3 vuilniszakken bij elkaar. Valt nogal mee. Past makkelijk bij mij op de achterbank. Denk daar nog een doos met voer van Cat22 bij...
Ff topics terugzoeken waar de foto's staan van wat ik bij oh-oh had opgehaald
Bwoh, laat ze dan es tempo maken....nu kunnen er nog wat mensen opgetrommeld worden, als het veel langer duurt is het bijna ondoenlijk om nog iets te regelen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
Is iig wel nog de bedoeling ja.....
waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn er -behalve alex- nog andere punten waar al het spul wat ik nu heb, heenkan?
Die valt ook onder de noemer 'als het nodig is'. Mutsquote:
Even op Greys wachten. Die was bezig met Senesta meen ik te herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef nein het volgende:
[..]
Bwoh, laat ze dan es tempo maken....nu kunnen er nog wat mensen opgetrommeld worden, als het veel langer duurt is het bijna ondoenlijk om nog iets te regelen.
Nee dat was Qweaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Even op Greys wachten. Die was bezig met Senesta meen ik te herinneren.
Waar heb je gezeten? Willaertstraat? Men wat een baggerbende daarquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb ik nooit problemen mee gehad
Ik blijf maar vragen aan senesta, en ze heeft het doorgeven, maar niemand onderneemt blijkbaar wat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef nein het volgende:
[..]
Bwoh, laat ze dan es tempo maken....nu kunnen er nog wat mensen opgetrommeld worden, als het veel langer duurt is het bijna ondoenlijk om nog iets te regelen.
Gedaan, maar ik hoor al een u niks. Ik ga yvonne mailenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die valt ook onder de noemer 'als het nodig is'. MutsAnders kan je toch niet komen
Wil jij Senesta nog eens vragen of er nog een piepklein berichtje op de FP kan?
Anders heeft het geen zin meer bijna, omdat de mensen uiterlijk 15 september nog konden storten
Dank aan de prachtige donatie van appelbanaancitroen![]()
Go get 'm tiger!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gedaan, maar ik hoor al een u niks. Ik ga yvonne mailen
Jawel dat kan. Maar dat was om te voorkomen dat er niet op 19 september nog geld binnenkomt, anders kunnen we steeds de gemaakte cheque weer wegknikkeren en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:43 schreef Qwea het volgende:
Kunnen we de dinges anders niet met 1 of 2 dagen verlengen? De stort datum?
Mooi! Weet ik morgen naar welk gezicht en welke wagen ik moet uitkijken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:46 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb gevind!! [Asielactie 2008] Al meer dan 1200 euro!!!
Je mag met mij meerijden als ik niet vanuit friesland vertrekquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi! Weet ik morgen naar welk gezicht en welke wagen ik moet uitkijken.Die spullen gaan door wel drie-vier handen voor ze op de plek van bestemming zijn. Grappig en mooi, zo'n keten.
Stel je van mijn 'doos' met voer niet teveel voor hoor. Het zijn drie van die consumentenverpakkingen. Eentje voor kittens -> gaan dit weekend het huis uit en krijgen het toch niet bijgegeten. En twee voor de senior -> sinds kort nierpatiënt dus mag ze niet meer hebben. Ik ben blij dat ze zo nog een goed plekje vinden.
Oh, en doet volgend jaar eens een asiel dichterbij. Ik was graag meegegaan (als het niet te druk werd) maar dit is wel erg ver weg.
Mijne van Makatsi hebben we in een kek hoesje geproptquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:54 schreef Greys het volgende:
We weten nog niet wie de cheque gaat maken en vorig jaar was dat best een aardig klussie met lamineren enzoKan me voorstellen dat degene die het gaat maken dat niet nog ff snel zaterdagochtend wil doen.
Zou wel mooi en handig zijn. Kan ik als usertje mss nog wat doen, om Senesta of S-F een beetje te prikken om het sneller op de FP te zetten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Greys het volgende:
Moet ik vanavond even een kort tekstje schrijven voor de FP?
Dat moet dan wel na het werk, na het eten, na het spullen ophalen in Delft en Den Haag
Ik heb yvonne gemaild, en senes gepmt. Ik ga Nolius ook nog ff mailenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
Net bericht van Knorretje dat appelbanaancitroen en Cat22 hun tagje hebben!
Maar wat doen we nou met het FP berichtje?
Ohnee wachtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:54 schreef nein het volgende:
[..]
Je mag met mij meerijden als ik niet vanuit friesland vertrek
Wehehe, dat lag niet echt in de planning voor me nee. Maar evengoed bedankt voor het aanbod hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef nein het volgende:
[..]
Ohnee wachtdan kom je niet meer thuis, want ik rij daarna sowieso naar Friesland door
Aha, mooi...weer wat geleerd op mn ouwe dagquote:
De Marslanden is het industrieterrein waar het asiel op zit? Da's een goed idee dan zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Knorretje meldde net dat het handiger is om de Mac op de Marslanden zelf te pakken, is vrij dicht bij het asiel en er zitten een aantal grote bouwmarkten bij. Dus parkeerruimte zat!
En ik kan dan nog snel ff plassen
Daar ga ik volledig in meequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De Marslanden is het industrieterrein waar het asiel op zit? Da's een goed idee dan zeg!
Kan ik daar inderdaad ook nog even plassenEn na afloop een snackie pakken
MM wil nooit. Ik ben 5 kilo aangekomen, en van MM word ik alleen maar dik van de macquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ook al in geen eeuwen bij de Mac geweest
Ahum.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ook al in geen eeuwen bij de Mac geweest
Weet jij meer dan ik?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ahum.![]()
Ik ben de 20e op vakantie, maar zal aan jullie denken!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef Greys het volgende:
Fijn zeg!!! Ik heb nog even in de reacties een stukje geschreven over het mailadres van de actie enzo
En gewoon niet reageren op negatieve of agressieve reacties, please
Nee, ik bedoelde niet dat je er net geweest was, maar meer dat je blij was er uberhaupt naar toe te gaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik?![]()
Vergeet ik echt iets ja? Of bedoel je dat ik van de week heb lopen patatten, kaassoufflé-en en frikandellen? Maar dat was niet bij de Mac, dat was thuis uit de frituurpan
Pfffffttt, zeur!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:32 schreef Greys het volgende:
Hahaha, ja die blijdschap steek ik niet onder stoelen of banken hoor!
Er zit hier in de buurt niet eens een Mac, dus de laatste keer was echt toen ik nog in Rotterdam woonde en dus alweer een paar jaar geleden! Denk ik, kan me de laatste keer in elk geval niet herinneren ()....
En de snack aanval heb ik keurig gemeld in het Slanktopic hoorAfgelopen zondag!
Heb ook niet voor niets WOG = weegschaal ontwijkend gedrag he, sinds de vakantie![]()
Ben nu even bevangen door de gedachte.... valt me zo snel niets anders inquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:39 schreef Greys het volgende:Dank dank
En nu snel weer over iets anders hoor
Alle kleine beetjes helpen. Dus je zou er wel voor in aanmerking komen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:53 schreef drumstickNL het volgende:
Als ik nou 33 cent doneer, krijg ik dan ook zo'n tagje ?
Waar werktie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet niet hoeveel het is, maar als het in 1 auto zou passen zou je het mss op m'n vader's werk af kunnen geven.
Dan brengt die het hier wel weer
Waarom gebruik jij mijn naam?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Jaa oke oke, I'll shut up... Ik weet dat ik geen Remco ben
Gots it!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |