plus alle speeltjes en kilo's voedsel en andere dingetjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
Wel tof he, dat we zelfs minus het bedrag van de vriezer al ruim over de stand van vorig jaar zijn
een *inktpatroon* zelfsquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt ook nog langs Tilburg voor een inktpatroon en een handdoek
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt ook nog langs Tilburg voor een inktpatroon en een handdoek
Ik heb me hier toch wel aangemeld voor een dierenasielactie he? Toch geen geef-heroinehoertjes-ook-een-kans-actie hoop ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
Die handdoek zou ik trouwens niet vertrouwen
Nou....quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:33 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb me hier toch wel aangemeld voor een dierenasielactie he? Toch geen geef-heroinehoertjes-ook-een-kans-actie hoop ik
Ja je bent een heldquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef krioro het volgende:
Ja hoi.Het is een HEEL TOF oud GARFIELD BADLAKEN JA!
![]()
En nein, Tilburg CS is geen probleem voor mij. Ben je er binnenkort een keer?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:33 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb me hier toch wel aangemeld voor een dierenasielactie he? Toch geen geef-heroinehoertjes-ook-een-kans-actie hoop ik
Ik heb nog geen idee wanneer, maar ik laat t je wel ff weten!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef krioro het volgende:
Ja hoi.Het is een HEEL TOF oud GARFIELD BADLAKEN JA!
![]()
En nein, Tilburg CS is geen probleem voor mij. Ben je er binnenkort een keer?
Ja zover waren we alquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:56 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, ook al kotm Krioro hier, als jullie willen mag Nein t meenemen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |