Dat je je al die tijd hebt weten in te houden zeg!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef JDx het volgende:
Jeej... ik wist het al, mag het eindelijk officieel zeggen
http://www.overgeld.nl/ru(...)nieuwe_Senseo__.html
Zelfs de term gadget lijkt me wat overdreven hier, aangezien half Nederland dat ding heeftquote:Op maandag 18 februari 2008 19:06 schreef DaFrenk het volgende:
Pff.. overpriced gadget. Op zich vind ik het een leuk systeem, maar waarom zo fucking duur
Jaar geleden ofzo 3D modellen ervan gerenderd voor Philips, mocht ze nooit laten zienquote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat je je al die tijd hebt weten in te houden zeg!
Ja, ik las het net. In dat geval is het idd geen gadget meer neequote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zelfs de term gadget lijkt me wat overdreven hier, aangezien half Nederland dat ding heeft
Hmm dat is wel gaaf. Maar aan de vormgeving wordt toch niet veel veranderd neem ik aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Jaar geleden ofzo 3D modellen ervan gerenderd voor Philips, mocht ze nooit laten zien
idd verdomme wat een geldquote:
Mwoh redelijk hoor, heb een aantal studiemodellen gezien en het werd steeds anders. De ontwerpster van deze Senseo woont toevallig hier in de buurt vandaar dat ze ons benaderde.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hmm dat is wel gaaf. Maar aan de vormgeving wordt toch niet veel veranderd neem ik aan?
Mja, Senseo is alleen handig als je snel cafeine nodig hebt, en minder dan 5 minuten hebt voordat je weg moetquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef JDx het volgende:
Ps... het grappige is trouwens dat wij bezig waren met die Senseo renderen voor Philips en wij een onze Senseo op het werk weggegeven hebben en nu weer een oud koffiezet apparaat gebruiken, vanwege de smaak
smaakwater lest de dorst!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef nietzman het volgende:
200 euro voor een koffiezetapparaat wat alleen maar slappe bakjes smaakwater zet..
Punt!quote:
Met een koude motor is mijn eigen koffiezetapparaat, van Braun, van 30 euro (en dus ook overpriced) nauwelijks langzamer.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, Senseo is alleen handig als je snel cafeine nodig hebt, en minder dan 5 minuten hebt voordat je weg moet
Kan je beter meteen op zo'n pad gaan kauwenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, Senseo is alleen handig als je snel cafeine nodig hebt, en minder dan 5 minuten hebt voordat je weg moet
Persbericht Senseo Latte Select.quote:Eindhoven, Nederland – Met de nieuwe Philips Senseo Latte Select koffiezetter is het nu mogelijk om thuis met verse melk eenvoudig verschillende koffiespecialiteiten te maken. Op ieder gewenst moment, met een simpele druk op de knop een romige cappuccino of een heerlijke latte macchiato. Nooit eerder was het zo eenvoudig om thuis een overheerlijke koffiespecialiteit te maken. De Philips Senseo Latte Select koffiezetter is de kroon op de succesvolle Philips Senseo reeks en een absolute aanwinst voor de keuken.
Eenvoudig in gebruik
Geniet alleen of met anderen van een heerlijke échte cappuccino, latte macchiato, caffč latte of gewone zwarte koffie met een ronde, volle smaak en een heerlijk aroma. Eén druk op de knop is voldoende om een bijzonder smaakvolle en betaalbare koffie met verse melk te zetten. De SENSEO Ž Latte Select koffiezetter is gebruiksvriendelijk, eenvoudig en snel.
Via het geīntegreerde, uitneembare melkreservoir wordt automatisch verse opgeschuimde melk aan het kopje koffie toegevoegd. Alle soorten verse melk zijn te gebruiken, naar persoonlijke voorkeur. Het reinigen is heel gemakkelijk, want het melkreservoir is geschikt voor de vaatwasmachine en met de reinigingsknop worden melkrestanten eenvoudig uit de machine verwijderd.
Voor iedereen de lekkerste smaken
Met Douwe Egberts Senseo koffiepads in de Senseo Latte Select kunnen koffiespecialiteiten met de ideale smaakcombinatie van koffie en melk gemaakt worden. De koffiezetter beschikt over een automatisch opschuimsysteem voor perfect opgeschuimde verse melk. Het dubbele verwarmingssysteem garandeert dat de melk en de koffie gelijktijdig klaar zijn, zodat er een perfecte melange van aroma en zachtheid ontstaat.
Er is een uitgebreide reeks Douwe Egberts Senseo koffiepadvarianten voor verschillende smaken en momenten – de heerlijke smaak van deze koffiepadvarianten bewijst de topkwaliteit. De Senseo Latte Select kan twee koppen zwarte koffie tegelijk of één koffiespecialiteit met melk zetten. Het kopplateau is heel eenvoudig in te stellen op kleine cappuccinokopjes en hoge latte macchiatoglazen.
De Senseo Latte Select is in 2 kleuren (zwart en rood) per mei in Nederland en heeft een Bruto Adviesprijs van EUR 199,-.
smaken verschillen dus...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:37 schreef heavenstar het volgende:
mja...Senseo is idd lekker spul maar om nou zoveel verschillende soorten ervan uit te brengen...
Senseo moet het natuurlijk van de naamsbekendheid hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef quirina het volgende:
Ik koop dan nog liever een goed espresso apparaat.
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan je beter meteen op zo'n pad gaan kauwen
Eeen rendering is een proefmodel?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een foto van het product anno 2008...
[ afbeelding ]
Een rendering die ik heb gemaakt een jaar geleden... volgens mij waren ze het wel eens met mijn rendering
nee, een rendering is een 3d-ontwerp op de computerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Eeen rendering is een proefmodel?
Hoe kom je daar nu bij. De eerste senseo had een introductieprijs van 139 gulden.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef RacerDKB het volgende:
200 euro was die normale Senseo eerst ook ofzo. Nu koop je ze bij het kruidvat voor 50 euro.
Over een tijdje zal deze ook wel flink dalen
Eigenlijk betekend het in deze niets meer dan gegevens laten omrekenen door een computerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een rendering is een 3d-ontwerp op de computer
Spelletjes doen is eigenlijk niets meer dan pixels wijzigenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eigenlijk betekend het in deze niets meer dan gegevens laten omrekenen door een computer
Leugensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Spelletjes doen is eigenlijk niets meer dan pixels wijzigen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:14 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel beter krijg je je koffie niet.
het is goed maar beter is wel degelijk mogelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:14 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel beter krijg je je koffie niet.
http://www.peeze.nl/indexN.php?option=com_webshop&Itemid=16&task=disp_prod&id=9quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:10 schreef Thorical het volgende:
Ook ik laat deze Senseo aan mijn neus voorbijgaan. Of ik moet de pads individueel verpakt krijgen.Maar nu krijg ik meestal oude slappe koffie. Die slechter is dan uit mijn standaardsnelfilter apparaat.(wel van phillips)
Bij de media markt wordt ie week 37 geleverd en gaat ie ¤179,- kostenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:00 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
nee?geloof toch van niet
Demontabelquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef Technoviking het volgende:
Ik vind persoonlijk senseo koffie prima te doen, punt is alleen dat die unit op den duur onmogelijk schoon te houden is. Het is uiteindelijk een smerig apparaat met allerhande bakjes, tunnels, plastic frutsels, padhouders en weet ik wat nog meer.
Het ding kost 100+ euro en wordt uiteindelijk gewoon ranzig vies.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Lelijk.
Gemakzucht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:00 schreef Stephe het volgende:
ik vind het nog steeds 3x niks en begrijp niet goed waarom zo'n produkt ooit populair is kunnen worden.
om 8 uur in de morgen, ?quote:
Laten we wel wezen, is er iets gezelligers dan het gepruttel van een doodordinair hemakoffiezetapparaat van 2 tientjes ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:18 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
om 8 uur in de morgen, ?of gewoon koffie zetten, wel zo lekker, die lelijke dingen wil ik niet in mijn keuken.
mee eens, net wat je lekker vindt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:22 schreef Stephe het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, is er iets gezelligers dan het gepruttel van een doodordinair hemakoffiezetapparaat van 2 tientjes ?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:00 schreef Stephe het volgende:
ik vind het nog steeds 3x niks en begrijp niet goed waarom zo'n produkt ooit populair is kunnen worden.
Koffie extract uit een 'pad', een soort theezakje, blijft bij mij een vreemde associatie oproepen. Je zet ook geen thee in een koffiezetapparaat namelijk.
Dat is ook een aflopende zaak.. Pickwick schenkt er geen aandacht meer aan, en er zijn nog maar 3/4 soorten voor te koopquote:
Heb er toevallig gisteren nog een paar halve zakjes van weggegooid..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:47 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat is ook een aflopende zaak.. Pickwick schenkt er geen aandacht meer aan, en er zijn nog maar 3/4 soorten voor te koop
Heb deze ook?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Heb er toevallig gisteren nog een paar halve zakjes van weggegooid..Maar ik kan wel met trots (proest) melden dat wij alle soorten en maten padhouders hebben, enkel & dubbel koffie, espresso, thee én chocomel..
![]()
You got me there, ik bedoelde alleen de officiële varianten, dit is van dat underground spul..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb deze ook?
[ link | afbeelding ]
Over een aantal dagen komt de nieuwe Senseo Choco padhouderquote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Heb er toevallig gisteren nog een paar halve zakjes van weggegooid..Maar ik kan wel met trots (proest) melden dat wij alle soorten en maten padhouders hebben, enkel & dubbel koffie, espresso, thee én chocomel..
![]()
Iets voor hier?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:30 schreef milia het volgende:
Ik kick dit topic even om te laten zien wat ik vandaag gekregen heb, namelijk een padhouder voor gewone koffie! Nu ga ik mijn 'ouderwetse' senseo dus daadwerkelijk gebruiken!
[ afbeelding ]
Heel vaak gaat het fout met alternatieven voor de pad houder, heel vaak trekt deze vacuum en komt er voor een halve dag geen bak koffie meer uit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:50 schreef Palomar het volgende:
Als dat echt beter gaat smaken dan zouden er (lijkt mij) echt wel fabrikanten op het idee zijn gekomen om pads op de markt te brengen met normale koffie erin. Denk door de eigenschappen van de senseo (relatief lage temperatuur, lage druk e.d.) de smaak gewoon niet beter kan dan het huidige niveau, ongeacht welke koffie je erin doet. Verder is dat bijvullen volgens mij best een geklieder
Maargoed, ben benieuwd naar je ervaringen.
Hm, ik hoop dat ze daar blijer zijn met mijn berichtjequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Iets voor hier?
Wat vind jij de lekkerste koffiepads voor in je Senseo?
mijn post was niet bedoeld om jouquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef milia het volgende:
[..]
Hm, ik hoop dat ze daar blijer zijn met mijn berichtje
Ik ben er na 24 uur eindelijk overheenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
mijn post was niet bedoeld om joute laten doen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |