Iets voor hier?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:30 schreef milia het volgende:
Ik kick dit topic even om te laten zien wat ik vandaag gekregen heb, namelijk een padhouder voor gewone koffie! Nu ga ik mijn 'ouderwetse' senseo dus daadwerkelijk gebruiken!
[ afbeelding ]
Heel vaak gaat het fout met alternatieven voor de pad houder, heel vaak trekt deze vacuum en komt er voor een halve dag geen bak koffie meer uit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:50 schreef Palomar het volgende:
Als dat echt beter gaat smaken dan zouden er (lijkt mij) echt wel fabrikanten op het idee zijn gekomen om pads op de markt te brengen met normale koffie erin. Denk door de eigenschappen van de senseo (relatief lage temperatuur, lage druk e.d.) de smaak gewoon niet beter kan dan het huidige niveau, ongeacht welke koffie je erin doet. Verder is dat bijvullen volgens mij best een geklieder
Maargoed, ben benieuwd naar je ervaringen.
Hm, ik hoop dat ze daar blijer zijn met mijn berichtjequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Iets voor hier?
Wat vind jij de lekkerste koffiepads voor in je Senseo?
mijn post was niet bedoeld om jouquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef milia het volgende:
[..]
Hm, ik hoop dat ze daar blijer zijn met mijn berichtje
Ik ben er na 24 uur eindelijk overheenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
mijn post was niet bedoeld om joute laten doen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |