Dat je je al die tijd hebt weten in te houden zeg!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef JDx het volgende:
Jeej... ik wist het al, mag het eindelijk officieel zeggen
http://www.overgeld.nl/ru(...)nieuwe_Senseo__.html
Zelfs de term gadget lijkt me wat overdreven hier, aangezien half Nederland dat ding heeftquote:Op maandag 18 februari 2008 19:06 schreef DaFrenk het volgende:
Pff.. overpriced gadget. Op zich vind ik het een leuk systeem, maar waarom zo fucking duur
Jaar geleden ofzo 3D modellen ervan gerenderd voor Philips, mocht ze nooit laten zienquote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat je je al die tijd hebt weten in te houden zeg!
Ja, ik las het net. In dat geval is het idd geen gadget meer neequote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zelfs de term gadget lijkt me wat overdreven hier, aangezien half Nederland dat ding heeft
Hmm dat is wel gaaf. Maar aan de vormgeving wordt toch niet veel veranderd neem ik aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Jaar geleden ofzo 3D modellen ervan gerenderd voor Philips, mocht ze nooit laten zien
idd verdomme wat een geldquote:
Mwoh redelijk hoor, heb een aantal studiemodellen gezien en het werd steeds anders. De ontwerpster van deze Senseo woont toevallig hier in de buurt vandaar dat ze ons benaderde.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hmm dat is wel gaaf. Maar aan de vormgeving wordt toch niet veel veranderd neem ik aan?
Mja, Senseo is alleen handig als je snel cafeine nodig hebt, en minder dan 5 minuten hebt voordat je weg moetquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef JDx het volgende:
Ps... het grappige is trouwens dat wij bezig waren met die Senseo renderen voor Philips en wij een onze Senseo op het werk weggegeven hebben en nu weer een oud koffiezet apparaat gebruiken, vanwege de smaak
smaakwater lest de dorst!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef nietzman het volgende:
200 euro voor een koffiezetapparaat wat alleen maar slappe bakjes smaakwater zet..
Punt!quote:
Met een koude motor is mijn eigen koffiezetapparaat, van Braun, van 30 euro (en dus ook overpriced) nauwelijks langzamer.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, Senseo is alleen handig als je snel cafeine nodig hebt, en minder dan 5 minuten hebt voordat je weg moet
Kan je beter meteen op zo'n pad gaan kauwenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, Senseo is alleen handig als je snel cafeine nodig hebt, en minder dan 5 minuten hebt voordat je weg moet
Persbericht Senseo Latte Select.quote:Eindhoven, Nederland – Met de nieuwe Philips Senseo Latte Select koffiezetter is het nu mogelijk om thuis met verse melk eenvoudig verschillende koffiespecialiteiten te maken. Op ieder gewenst moment, met een simpele druk op de knop een romige cappuccino of een heerlijke latte macchiato. Nooit eerder was het zo eenvoudig om thuis een overheerlijke koffiespecialiteit te maken. De Philips Senseo Latte Select koffiezetter is de kroon op de succesvolle Philips Senseo reeks en een absolute aanwinst voor de keuken.
Eenvoudig in gebruik
Geniet alleen of met anderen van een heerlijke échte cappuccino, latte macchiato, caffè latte of gewone zwarte koffie met een ronde, volle smaak en een heerlijk aroma. Eén druk op de knop is voldoende om een bijzonder smaakvolle en betaalbare koffie met verse melk te zetten. De SENSEO ® Latte Select koffiezetter is gebruiksvriendelijk, eenvoudig en snel.
Via het geïntegreerde, uitneembare melkreservoir wordt automatisch verse opgeschuimde melk aan het kopje koffie toegevoegd. Alle soorten verse melk zijn te gebruiken, naar persoonlijke voorkeur. Het reinigen is heel gemakkelijk, want het melkreservoir is geschikt voor de vaatwasmachine en met de reinigingsknop worden melkrestanten eenvoudig uit de machine verwijderd.
Voor iedereen de lekkerste smaken
Met Douwe Egberts Senseo koffiepads in de Senseo Latte Select kunnen koffiespecialiteiten met de ideale smaakcombinatie van koffie en melk gemaakt worden. De koffiezetter beschikt over een automatisch opschuimsysteem voor perfect opgeschuimde verse melk. Het dubbele verwarmingssysteem garandeert dat de melk en de koffie gelijktijdig klaar zijn, zodat er een perfecte melange van aroma en zachtheid ontstaat.
Er is een uitgebreide reeks Douwe Egberts Senseo koffiepadvarianten voor verschillende smaken en momenten – de heerlijke smaak van deze koffiepadvarianten bewijst de topkwaliteit. De Senseo Latte Select kan twee koppen zwarte koffie tegelijk of één koffiespecialiteit met melk zetten. Het kopplateau is heel eenvoudig in te stellen op kleine cappuccinokopjes en hoge latte macchiatoglazen.
De Senseo Latte Select is in 2 kleuren (zwart en rood) per mei in Nederland en heeft een Bruto Adviesprijs van EUR 199,-.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |