Kan iemand de OP fixen, want dat kan ik niet. En de topic titel, het is nummer 400 sorry, ben nog niet helemaal wakkerquote:Hoe is het met Liza??
Is het nog gelukt op 4 september of niet??
Oh werkt dat andersom ook? Als de eerste iets voor de datum kwam dat de tweede dan ook meer kans heeft om voor de datum te komen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:04 schreef Jojogirl het volgende:
Nu met jubileumtitelWel een mooi topicnummer om voor een verse baby
Wie gaat hem leveren?
Hier vandaag 38 weken, maar nog geen spoor van een aanstaande bevalling te bekennen. Maargoed, als de eerste overtijd was, is de kans groter dat een tweede dat ook is, dus ik heb nog even te gaan vrees ik.
Denk dat jullie dan niet al te hard door moeten posten als 1 van die 3 van mij moet zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:50 schreef freecell het volgende:
400 is een mooi topic voor 3 nieuwe baby's
Dank je! Het was heel gezellig. Maar het was meer een gewone vakantie hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ha Ingrid, welcome back van je huwelijksreis
Hebben jullie het leuk gehad? En hoe voel jij je?
Wij gingen nog een koffiedate plannenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:08 schreef marit1978 het volgende:
mogen in deel 400 ook meer baby's geboren worden ?
Langzaam schrijven, dan hoop ik mee te kunnen doen.
Ik ben er nu toch langzaam wel aan toe hoor, dit begint nogal zijn tol te eisen!
Gezien het gekke gedrag van de hond sinds gisteren zou je haast nog gaan denken dat hij wat aan voelt komen ofzo. Hij dringt zichzelf echt aan me op! Normaal vindt hij het allemaal wel best, maar ik kan hem nu gewoon niet missen .. hij wil gewoon lichamelijk contact lijkt wel .
Nouja, nu 36wkn, dus week of 2 moet het nog wel duren eigenlijk.
Wel gezellig als de hond zo lief blijft !
Het kan inderdaad zo vroeg.... ik vond een aantal dingen ookn iet meer lekker en wat drinken betreft: ik drink bijna alleen nog maar water, de rest vind ik stukken minder lekker. Vooral Spa Citron wat ik altijd dronk... thee drink ik nog wel gewoon. Maar je klinkt echt heerlijk zwanger!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Noli. het volgende:
Mooie echo's van Diaan, Cattie en Tex in het vorige deel.![]()
En Jelief, lief dat je naar me vraagt.
Nou ik merk het nu wel dat ik zwanger ben geloof ik.De hormonen beginnen te werken (lees: er borrelen steeds weer nieuwe puistjes op in mijn gezicht) ik ben her en der al steeds wat licht misselijk. Er zijn nu gewoon dingen die me van geen kant meer smaken of waar ik niet eens aan moet dénken om het te eten.
(Hoort dat al zó vroeg????) De sinas die ik al heel lang drink (tijd terug een hele speurtocht naar welke light sinas ik nou lekker vond) vind ik nu écht niet meer te zuipen, het is me toch een partij bitter! Gewone cola vind ik nu heerlijk dus ga ik daar maar weer op over. En brood, ik krijg het werkelijk niet meer naar binnen.
Ik eet nu maar volkoren cracottes en gisteren tijdens de pauze op het werk ging een mueslibol er gelukkig ook in.
Oh en mijn voorgevel..Die was al niet klein en ik ben bang dat ze nu wel helemaal gigantisch gaan worden. Ze zijn nu zo heerlijk beurs..
Ik hoop werkelijk niet dat ik straks met een paar boordkanonnen rondloop waar ik bijna door vooroverkieper!![]()
![]()
[einde gemiep]
Is ie al gemaakt, want dan weet je dat je op de dag van de koffie-date of er vlak voor je kindje in handen hebt....quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wij gingen nog een koffiedate plannen
400 in 5 jaar.. zo'n 80 topics per jaar.. 4,5 dag per topicquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:03 schreef beefcake het volgende:
In deel 1 werd ik zwanger, waar blijven de topics. 400 al zeg
En gemiddeld 1 geboorte per topic.... nee, toch??? Nee, dan zouden we 400 FOK-geboortes hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
400 in 5 jaar.. zo'n 80 topics per jaar.. 4,5 dag per topic![]()
Soepstengel, gefeliciteerd!![]()
Pannenkoeken heb ik deze week al verslonden! Speciaal dubbele porties gebakken!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef Reinhilde het volgende:
Woei Liza, spannend
Heb je al pannenkoeken gegeten? En sex gehad?
Wonderolie?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gefeliciteerd Soepstengel!![]()
Hup Liza, aan de wonderolie!
Nee, niet doen inderdaad hoor! Da's echt een bakerpraatje en echt niet gezond. Vandaar diequote:
Dat weten we dus nog niet, de echo is aanstaande woensdag.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:37 schreef Jelief het volgende:
Fijn;) Noli dat je je zo zwanger voelt. Maruh het spiraaltje is dus nergens te bekennen?
Ik ben vandaag dus 20 weken. Het lijkt wel of ik mij nu ook écht zwanger van een kindje voel. Het gaat steeds meer 'leven' voor me.Én het is nu alleen nog maar aftellenik verwacht niet overtijd te gaan lopen, als dat zo is dan is het zo, kindje komt toch wel
Gisteren toen ik aan de monitor lag, werd er in het hokje naast ons ook bloed afgenomen van een zwangere dame. Die heeft heel het ziekenhuis bij elkaar liggen jammeren voor gewoon wat bloed te laten nemen (omdat ze er niet tegenkon). De hele tijd toen er bloed afgenomen werd, lag ze te kreunen (iets tussen pijn en klaarkomen). Mijn man en ik moesten heel hard ons best doen om niet te lachenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:24 schreef texelonia het volgende:
Ik heb net maar eens bloed laten prikken en wat viel dat mee zeg! Ik zag er nogal tegenop, want toen ik zwanger was van Noah hebben ze me helemaal lek gepriktMaar deze dame zag meteen al dat ik geen makkelijke aderen had en heeft toen aan de zijkant ofzow geprikt. Dat werkte dus
In één keer goed en bijna pijnloos! Dat ik daar zo tegenaan heb lopen hikken
Wat herkenbaar! Ik dronk steeds cola light en dat vind ik nu echt niet meer te zuipen! En die puistjes, hier ook!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Noli. het volgende:
Nou ik merk het nu wel dat ik zwanger ben geloof ik.De hormonen beginnen te werken (lees: er borrelen steeds weer nieuwe puistjes op in mijn gezicht) ik ben her en der al steeds wat licht misselijk. Er zijn nu gewoon dingen die me van geen kant meer smaken of waar ik niet eens aan moet dénken om het te eten.
(Hoort dat al zó vroeg????) De sinas die ik al heel lang drink (tijd terug een hele speurtocht naar welke light sinas ik nou lekker vond) vind ik nu écht niet meer te zuipen, het is me toch een partij bitter! Gewone cola vind ik nu heerlijk dus ga ik daar maar weer op over. En brood, ik krijg het werkelijk niet meer naar binnen.
Ik eet nu maar volkoren cracottes en gisteren tijdens de pauze op het werk ging een mueslibol er gelukkig ook in.
Oh en mijn voorgevel..Die was al niet klein en ik ben bang dat ze nu wel helemaal gigantisch gaan worden. Ze zijn nu zo heerlijk beurs..
Ik hoop werkelijk niet dat ik straks met een paar boordkanonnen rondloop waar ik bijna door vooroverkieper!![]()
![]()
[einde gemiep]
Gefeliciteerd en welkom!quote:
Vooralsnog loop ik bij de vk, maar volgens mijn internist was het verstandig wel alvast kennis te maken met de gynaecoloog zodat alle scenarios zijn "afgedekt" en ze later alsnog een goede keuze kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef cattie het volgende:
Soepstengel, gefeliciteerd!
Raissa, wat vervelend van die ontsteking op je voet. Nu er nog geen vk/gyn beslissing is genomen, bij wie loop je dan nu?
Welcome back DJMO! JJ, is dat de naam van jullie kindje?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef DJMO het volgende:
thnx freecell en jose
het gaat prima hierze zijn eindelijk overtuigd, morgen nog en maandag laatste dingen regelen daar en dan ben ik van ze af
ben wel flink boller geworden voor mijn gevoel, hoewel ik niet echt veel zwaarder ben geworden. JJ roert zich flink en groeit goed overduidelijk een voetballertje in spe dus
hoe is het met jullie??? liza!! nog even volhouden meis
mijn kat heette lucaquote:Op zondag 7 september 2008 08:20 schreef Skaai het volgende:
En die heeft ze! Om 02:36 vanmorgen is Devlischase maam geworden van is Luca geboren, een gezonde jongen van 2700 gram!![]()
gefeliciteerd met dit wonderquote:Op zondag 7 september 2008 08:20 schreef Skaai het volgende:
En die heeft ze! Om 02:36 vanmorgen is Devilschase mama geworden van Luca geboren, een gezonde jongen van 2700 gram!![]()
Dankjewel! Maar we zijn geen partners hoorquote:Op zondag 7 september 2008 08:30 schreef cattie het volgende:
DC en Skaai gefeliciteerd met de geboorte van Luca! Lekker vlot gedaan, hopelijk ging het verder ook goed!
Was Luca maar van mij, dan had ik er nog wat aanquote:Op zondag 7 september 2008 09:07 schreef Nijna het volgende:
DC en Skaai van harte met jullie zoon
Diaan, niet helemaal over, maar lijkt minder tot nu toe dan gister.
Oeps!quote:Op zondag 7 september 2008 08:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar we zijn geen partners hoor![]()
Ruben was ook kleiner hoorquote:Op zondag 7 september 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
DC gefeliciteerd!
Lekker vroeg oh! En een snelle bevalling! Is het je een beetje meegevallen? En nog een kleiner hummeltje dan onze Leander!Tip: scoor wat kleertjes maat 44 bij prenatal, Leander draagt die nu nog steeds en is inmiddels 3 weken oud!
maat 50 past ie perfect hoor! zit hartstikke goed!quote:Op zondag 7 september 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
DC gefeliciteerd!
Lekker vroeg oh! En een snelle bevalling! Is het je een beetje meegevallen? En nog een kleiner hummeltje dan onze Leander!Tip: scoor wat kleertjes maat 44 bij prenatal, Leander draagt die nu nog steeds en is inmiddels 3 weken oud!
Huu?quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
maat 50 past ie perfect hoor! zit hartstikke goed!
Primaquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Reinhilde het volgende:
Freecell, dat lijkt me idd erg raar! Hoe gaat het met jou en Leander?
Nog een keer gebeld omdat ik er geen goed gevoel bij heb en de indruk heb dat t toch meer wordt/werd... als het goed is belt vanmiddag de vk nog even terug.quote:Op maandag 8 september 2008 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Nijna wat jammer dat de VK je nog niet verder kan helpen, worden een paar spannende dagen dus..... hoe voel je je nu?
quote:Op maandag 8 september 2008 18:33 schreef DevilsChase het volgende:
een half glaasje rosé !
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
Liza, zet hem opMoeten we er anders nog een paar clichés tegenaan gooien? 'er is er nog nooit één blijven zitten' enzo?
![]()
'Hij komt vanzelf als het zijn tijd is'quote:
Gatverquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste week diverse malen gehoord van mannen van middelbare leeftijd: 'ja, het gaat er lachend in, maar huilend weer uit'
Zomaar vanuit het niets
Ja ik ben echt blij met mijn gyn. Heb het gevoel dat ze echt met me meeleeft. Toen ik daar gisteren weer op controle kwam en ik dus nog steeds niet bevallen was, zag ik echt het medelijden in haar ogenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wel fijn dat de gyn met je meedenkt in die zin Liza, als je baby nu al zo groot is wil je echt niet nog een week wachten hoor!
Maar ja, leuk is het natuurlijk niet.
Spannend hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Shaienne het volgende:
Jeetje, wat rot al die onzekerheden!
Vandaag 20 weken *Joepie!* we zijn op de helft. a.s. maandag medische echo. Spannend!
Wat is mamaandag?
Vooral ook als je opstaat en dan gaat lopen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:31 schreef Nijna het volgende:
Diaan, ik had last van mn stuitje, alsof het een beetje beurs was. Maar ook wel eens een soort pijn in mn bil... Ik heb veel aan fysiotherapie gehad bij mn eerste zwangerschap.
Okay, dankjewel.. ik heb haar een pm gestuurd. Ik heb er nog even op gegoogled, maar ik twijfel wel of dat het is... het is bij mij voornamelijk in de bil en niet het been.... Nou ja ik hou het even in de gaten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, je bil kan als ik het goed heb die Ischias zijn. Je zou Belana een PMetje kunnen sturen, die weet daar alles vanaf.
Fuente, fijn dat je nog vandaag terecht kon. Ik hoop dat je inmiddels een beetje gerustgesteld bent.
http://www.allesoverkinde(...)Zwangerschapsischiasquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dankjewel.. ik heb haar een pm gestuurd. Ik heb er nog even op gegoogled, maar ik twijfel wel of dat het is... het is bij mij voornamelijk in de bil en niet het been.... Nou ja ik hou het even in de gaten.
Fuente ik heb helemaal je bericht gemist dat je vanmiddag al terecht kon... hoe is het gegaan?
Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik denk dat ik topic 400 niet meer haal
Gewoon dat ik het niet meer haal om nog bevallen te zijn voor dit topic sluitquote:
Ik denk dat Liza bedoelt dat ze het niet redt om in topic 400 te bevallen...quote:
Oh shit, te snel gelezen.. Ik dacht dat je bedoelde dat je in dit deeltje nog zou gaan bevallen, ik dacht: "dan moet ze vlug zijn"quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Gewoon dat ik het niet meer haal om nog bevallen te zijn voor dit topic sluit. Het wordt dus een 401-ertje of 402-ertje of 403-ertje of ...
Alvast veel plezier bij de pretecho!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:47 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Liza bedoelt dat ze het niet redt om in topic 400 te bevallen...
oke... ik was net één minuut later met posten...
Hier morgenmiddag weer naar de verloskundige en maandag de pretecho!!![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:36 schreef DevilsChase het volgende:
Oooh ik ben zoooooooooooooo verliefd!
Dat kan ik me voorstellen, wat een knapperdquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:36 schreef DevilsChase het volgende:
Oooh ik ben zoooooooooooooo verliefd!
Ons ventje is zo lief!!!!
Hij slaapt supergoej en is pas 45 gram afgevallen ten opzichte van zn geboortegewicht! En kijk zn zaaaalige tijden:
22:30
04:00
07:30
10:30
Wij slapen dus heerlijk en mn kleine ventje slaapt zelfs half tijdens het drinken!
Veel plezier bij de pret-echo. Ben benieuwd hoe dat is? Zal waarschijnlijk niet zo heel anders zijn dan een echo bij de verloskundige behalve natuurlijk de foto's en in jouw geval ook filmpje, dat je krijgt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Alvast veel plezier bij de pretecho!
Ik heb voor mijn verjaardag van mijneen "pret-echo-pakket" (2 keer een 3- en 4d echo, incl. foto's, cd-rom en dvd met gesproken toelichting) gekregen. Erg leuk!
Morgenavond moet ik ook naar de verloskundige.
Bij een pret-echo nemen ze wat meer tijd en kan je zelf beslissen wanneer je het wilt. Verder is er weinig anders. Al heeft lang niet elke verloskundige een 3d echo apparaat staan, dat is wel een erg groot verschil. Bij 3d zie je de buitenkant van het kindje en vaak ook gezichtsuitdrukkingen, bij 2d kijk je "door" het kindje heen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Veel plezier bij de pret-echo. Ben benieuwd hoe dat is? Zal waarschijnlijk niet zo heel anders zijn dan een echo bij de verloskundige behalve natuurlijk de foto's en in jouw geval ook filmpje, dat je krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |