abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61405520
Liza,ga ff het gras hachee maken en het gras stofzuigen en appeltaart bakken en patat halen op de hoek. Sterkte nog ff,wat je ook doet, je kindje komt echt pas als het helemaal aan toe is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61405694
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef Reinhilde het volgende:
Woei Liza, spannend
Heb je al pannenkoeken gegeten? En sex gehad?
Pannenkoeken heb ik deze week al verslonden! Speciaal dubbele porties gebakken!
Sex wil manlief niet meer , die vindt het al een tijdje eng (sinds de vroedvrouw het hoofdje kon voelen bij een inwendig onderzoek was het over en uit ).

Ik heb ook een tijdje het veel-rondlopen-en-dingen-doen-principe gehanteerd (zoals stofzuigen enzo) maar dat brak me 's avonds enorm op (veeeeeeel meer pijn).

Ik weet dat als het de tijd nog niet is voor het kindje, dat het dan toch nog niet zal komen, maar ik kan maar proberen, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door OooLizaooO op 05-09-2008 16:40:11 ]
pi_61405712
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gefeliciteerd Soepstengel!

Hup Liza, aan de wonderolie!
Wonderolie?
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:38:00 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61405775
Niet doen hoor!
Dat werd vroeger gebruikt, of aangeraden. Het heeft effect op je darmen en zou daardoor de weeen op gang kunnen brengen. Nadeel is dat het ook effect heeft op de darmen van het babietje en poepen in het vruchtwater wil je echt niet stimuleren hoor!
Gewoon houden bij een stevig potje seks en heel veel geduld!
pi_61405809
Iemand tips om manlief te overtuigen ?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 september 2008 @ 16:40:03 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61405834
Als je man dan echt geen sex wilt... kan hij altijd nog met de knopjes spelen. Dat schijnt ook te kunnen helpen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61405904
Of een koffie-drink afspraak maken met Sjeen.
pi_61406315
Soepstengel, welkom, wat leuk! Van harte
Fake it till you make it...
pi_61406436
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:35 schreef OooLizaooO het volgende:
Wonderolie?
Nee, niet doen inderdaad hoor! Da's echt een bakerpraatje en echt niet gezond. Vandaar die erbij.
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:22:16 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61407018
Soepstengel gefeliciteerd!
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:37 schreef Jelief het volgende:
Fijn;) Noli dat je je zo zwanger voelt. Maruh het spiraaltje is dus nergens te bekennen?

Ik ben vandaag dus 20 weken. Het lijkt wel of ik mij nu ook écht zwanger van een kindje voel. Het gaat steeds meer 'leven' voor me.Én het is nu alleen nog maar aftellenik verwacht niet overtijd te gaan lopen, als dat zo is dan is het zo, kindje komt toch wel
Dat weten we dus nog niet, de echo is aanstaande woensdag.
Ik vind het eigenlijk ook wel doodeng die echo.. Als ze dat spiraal wel vinden dan moet ie er waarschijnlijk uit en dat is niet geheel zonder risico.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61407088
Ik heb net maar eens bloed laten prikken en wat viel dat mee zeg! Ik zag er nogal tegenop, want toen ik zwanger was van Noah hebben ze me helemaal lek geprikt Maar deze dame zag meteen al dat ik geen makkelijke aderen had en heeft toen aan de zijkant ofzow geprikt. Dat werkte dus In één keer goed en bijna pijnloos! Dat ik daar zo tegenaan heb lopen hikken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:25:19 #62
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61407095
Soepstengel van harte! Wat leuk, en snel zeg!

Noli kan me je angst voor de echo heel goed voorstellen, hopelijk is het spiraaltje "gewoon" weg!
pi_61408320
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:24 schreef texelonia het volgende:
Ik heb net maar eens bloed laten prikken en wat viel dat mee zeg! Ik zag er nogal tegenop, want toen ik zwanger was van Noah hebben ze me helemaal lek geprikt Maar deze dame zag meteen al dat ik geen makkelijke aderen had en heeft toen aan de zijkant ofzow geprikt. Dat werkte dus In één keer goed en bijna pijnloos! Dat ik daar zo tegenaan heb lopen hikken
Gisteren toen ik aan de monitor lag, werd er in het hokje naast ons ook bloed afgenomen van een zwangere dame. Die heeft heel het ziekenhuis bij elkaar liggen jammeren voor gewoon wat bloed te laten nemen (omdat ze er niet tegenkon). De hele tijd toen er bloed afgenomen werd, lag ze te kreunen (iets tussen pijn en klaarkomen). Mijn man en ik moesten heel hard ons best doen om niet te lachen . En die dame moet over zoveel maanden bevallen? Ik had opeens nog een serieuze dosis extra respect voor de vroedvrouwen .
pi_61409971
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Noli. het volgende:
Nou ik merk het nu wel dat ik zwanger ben geloof ik. De hormonen beginnen te werken (lees: er borrelen steeds weer nieuwe puistjes op in mijn gezicht) ik ben her en der al steeds wat licht misselijk. Er zijn nu gewoon dingen die me van geen kant meer smaken of waar ik niet eens aan moet dénken om het te eten. (Hoort dat al vroeg????) De sinas die ik al heel lang drink (tijd terug een hele speurtocht naar welke light sinas ik nou lekker vond) vind ik nu écht niet meer te zuipen, het is me toch een partij bitter! Gewone cola vind ik nu heerlijk dus ga ik daar maar weer op over. En brood, ik krijg het werkelijk niet meer naar binnen. Ik eet nu maar volkoren cracottes en gisteren tijdens de pauze op het werk ging een mueslibol er gelukkig ook in.
Oh en mijn voorgevel.. Die was al niet klein en ik ben bang dat ze nu wel helemaal gigantisch gaan worden. Ze zijn nu zo heerlijk beurs..
Ik hoop werkelijk niet dat ik straks met een paar boordkanonnen rondloop waar ik bijna door vooroverkieper!

[einde gemiep ]
Wat herkenbaar! Ik dronk steeds cola light en dat vind ik nu echt niet meer te zuipen! En die puistjes, hier ook!
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:25 schreef S_oepstengel het volgende:

Gefeliciteerd en welkom!

Ik ben vandaag bij mijn internist geweest, op dit moment nog geen beslissing over het gynaecoloog vs. verloskundige-verhaal. Wel blijkt dat de ontsteking op mijn voet een uiting is van mijn ziekte.. Hopen dat het niet doorzet
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:31:41 #65
108648 cattie
lieve moeder
pi_61410507
Soepstengel, gefeliciteerd!

Raissa, wat vervelend van die ontsteking op je voet. Nu er nog geen vk/gyn beslissing is genomen, bij wie loop je dan nu?
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:55:40 #66
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61411114
Ik kan ook niet tegen bloedprikken . Bevallen daarentegen . Zelfs prikken tijdens de bevalling deed me niks en ik heb er nogal wat gehad. (Niet dat bevallen me niks deed, maar toch). Niet te vergelijken, en ik spreek uit ervaring .
pi_61411145
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef cattie het volgende:
Soepstengel, gefeliciteerd!

Raissa, wat vervelend van die ontsteking op je voet. Nu er nog geen vk/gyn beslissing is genomen, bij wie loop je dan nu?
Vooralsnog loop ik bij de vk, maar volgens mijn internist was het verstandig wel alvast kennis te maken met de gynaecoloog zodat alle scenarios zijn "afgedekt" en ze later alsnog een goede keuze kunnen maken.
  Jubileum moderator vrijdag 5 september 2008 @ 20:02:06 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61411307
Soepstengel wat leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61412798
Nog een klein stengeltje op komst!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:07:52 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61413305
Gefeliciteerd, Soepstengel!!! Wat heel erg leuk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:39:40 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_61414267
Soepstengel, van harte gefeliciteerd zeg!
stormy waters...
sailin'
pi_61414512
Gefeliciteerd Soepstengel, leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61414530
goed nieuws! hoera voor soepstengel & fam, gefeliciteerd!
pi_61415751
Wat leuk dat Yana een broertje of zusje krijgt! gefeliciteerd!
En ik wil Liza succes wensen voor deze laatste loodjes, meid wat moet jij een enorme buik met je meezeulen!
Maar mooi issie wel hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 6 september 2008 @ 07:51:59 #75
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61420942
Gefeliciteerd soepstengel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')