Pannenkoeken heb ik deze week al verslonden! Speciaal dubbele porties gebakken!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef Reinhilde het volgende:
Woei Liza, spannend
Heb je al pannenkoeken gegeten? En sex gehad?
Wonderolie?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gefeliciteerd Soepstengel!![]()
Hup Liza, aan de wonderolie!
Nee, niet doen inderdaad hoor! Da's echt een bakerpraatje en echt niet gezond. Vandaar diequote:
Dat weten we dus nog niet, de echo is aanstaande woensdag.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:37 schreef Jelief het volgende:
Fijn;) Noli dat je je zo zwanger voelt. Maruh het spiraaltje is dus nergens te bekennen?
Ik ben vandaag dus 20 weken. Het lijkt wel of ik mij nu ook écht zwanger van een kindje voel. Het gaat steeds meer 'leven' voor me.Én het is nu alleen nog maar aftellenik verwacht niet overtijd te gaan lopen, als dat zo is dan is het zo, kindje komt toch wel
Gisteren toen ik aan de monitor lag, werd er in het hokje naast ons ook bloed afgenomen van een zwangere dame. Die heeft heel het ziekenhuis bij elkaar liggen jammeren voor gewoon wat bloed te laten nemen (omdat ze er niet tegenkon). De hele tijd toen er bloed afgenomen werd, lag ze te kreunen (iets tussen pijn en klaarkomen). Mijn man en ik moesten heel hard ons best doen om niet te lachenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:24 schreef texelonia het volgende:
Ik heb net maar eens bloed laten prikken en wat viel dat mee zeg! Ik zag er nogal tegenop, want toen ik zwanger was van Noah hebben ze me helemaal lek gepriktMaar deze dame zag meteen al dat ik geen makkelijke aderen had en heeft toen aan de zijkant ofzow geprikt. Dat werkte dus
In één keer goed en bijna pijnloos! Dat ik daar zo tegenaan heb lopen hikken
Wat herkenbaar! Ik dronk steeds cola light en dat vind ik nu echt niet meer te zuipen! En die puistjes, hier ook!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Noli. het volgende:
Nou ik merk het nu wel dat ik zwanger ben geloof ik.De hormonen beginnen te werken (lees: er borrelen steeds weer nieuwe puistjes op in mijn gezicht) ik ben her en der al steeds wat licht misselijk. Er zijn nu gewoon dingen die me van geen kant meer smaken of waar ik niet eens aan moet dénken om het te eten.
(Hoort dat al zó vroeg????) De sinas die ik al heel lang drink (tijd terug een hele speurtocht naar welke light sinas ik nou lekker vond) vind ik nu écht niet meer te zuipen, het is me toch een partij bitter! Gewone cola vind ik nu heerlijk dus ga ik daar maar weer op over. En brood, ik krijg het werkelijk niet meer naar binnen.
Ik eet nu maar volkoren cracottes en gisteren tijdens de pauze op het werk ging een mueslibol er gelukkig ook in.
Oh en mijn voorgevel..Die was al niet klein en ik ben bang dat ze nu wel helemaal gigantisch gaan worden. Ze zijn nu zo heerlijk beurs..
Ik hoop werkelijk niet dat ik straks met een paar boordkanonnen rondloop waar ik bijna door vooroverkieper!![]()
![]()
[einde gemiep]
Gefeliciteerd en welkom!quote:
Vooralsnog loop ik bij de vk, maar volgens mijn internist was het verstandig wel alvast kennis te maken met de gynaecoloog zodat alle scenarios zijn "afgedekt" en ze later alsnog een goede keuze kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef cattie het volgende:
Soepstengel, gefeliciteerd!
Raissa, wat vervelend van die ontsteking op je voet. Nu er nog geen vk/gyn beslissing is genomen, bij wie loop je dan nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |