abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61371092
Diaan, of gelderlands... hahaha ik heb er geen idee van.

Tex, wat fijn .,
Fake it till you make it...
pi_61371165
Tex wat super
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61371295
Fijn Tex!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61371400
Tex, gefeliciteerd
pi_61371456
super Tex!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:32:05 #256
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61371540
Helemaal goed Tex

Juttertje, succes bij de 20 weken echo!

Hier gister weer check up gehad bij de vk, gelukkig was mijn bloeddruk nu "netjes" 120/80... Wel even een geruststelling, dat het nu ook iets lager is nu ik het heel rustig aan doe! Ook mijn bloedsuiker geprikt en die was ook goed, 7.2 en over 2 weken mag ik weer terug komen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61371600
Fuente: Fijn dat het kindje zich er zo goed boven op vecht !
Over het aankomen tijdens zwangerschap : Ik ben bij mijn vorige zwangerschap slechts 4 kilo aangekomen ( precies het gewicht van mn dochtertje en de placenta en het vocht ) en was na de bevalling dus gelijk op het juiste gewicht en na n paar weken mn buikspier oefeningen gedaan te hebben weer net zo strak ook (juich)
Nu ben ik ook nog maar net 500 gram aangekomen en zit nu in mijn 15e week geloof ik (nog niet helemaal wakker sorry) ik ben dan ook een hele slechte eter, en moet me zelf dwingen om te ontbijten en tussen door ook iets te nemen hoor, dus ben er totaal niet trots op, maar het is niet anders.
Tex: Wat fijn dat je een goede echo had
Juttertje: Jij ook veel plezier bij je echo strakjes.

Natuurlijk brengt een zwangerschap veel zorgen met zich mee, daar zorgen de Mormonen wel voor die door je lichaam heen jagen op zoek naar jou emotie's. Je ziet nou eenmaal eerder gevaren van iets waar je eigenlijk niet bij stil stond voor je zwanger was, de onzekerheid of het allemaal wel goed blijft gaan als je om je heen slechte ervaringen hoort. Maar ook de normale standaard dingen kunnen je op de kast jagen zoals : redden we het strakjes financieel wel, en mentaal, gaat het strakjes na de geboorte wel goed, wat als mijn bv niet goed op gang komt en ik heb het niet door. Allemaal dingen waar je je voornamelijk in de het laatste kwartaal van je zwangerschap in enen heel druk om kan maken. Over het algemeen is dit gelukkig op het moment supreme opslag vergeten en kun je in veel gevallen zorgeloos genieten van je kleintje.
Twijfel je er dan ook nog aan of bepaalde dingen goed gaan ( op het gebied van voeding en zorg ) vraag dan gerust je kraamverzorgende of je verloskundige, die krijgt heus wel meer van dit soort vragen. Voel je je niet goed op mentaal gebied geef dit dan ook aan, je kan dan extra steun verwachten. Vergeet ook niet je partner erbij te betrekken en sluit hem niet uit van deze dingen die in jou hoofd spoken, voor hem is het ook moeilijk om je zien piekeren en niets te kunnen doen.
Sorry moest dit gewoon ff kwijt.. Niet iedereen maakt gebruik van de mogelijkheden die haar geboden worden, en krijgen achteraf daarvan spijt (like me...) K ben er nu overheen dankzij de huisarts, maar deze zwangerschap en geboorte ga ik het dus wel duidelijk anders aanpakken en wil graag de nieuwe of de nieuw voor de Xe keer mamma's / pappa's hier mee een hart onder hun riem steken
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 4 september 2008 @ 11:37:38 #258
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61371669
O ja, over aankomen, ik ben nu nog maar 3 kilo aangekomen ofzo... weeg me niet elke week maar gisteren even bij de vk op de weegschaal gestaan en die gaf echt maar 3 kilo zwaarder aan dan in het begin. Ik heb dan ook wel reserves van mezelf en 's avonds heb ik totaal geen trek in warm eten (en overdag eet ik trouwens ook minder). Dus misschien ligt het dan daaraan hoor... gelukkig groeit de baby wel goed en mijn buik was ook nog steeds goed op grootte, daar hou ik me dan maar aan vast!
pi_61371675
Tex en Marie weer goedgekeurd . Fijn dat alles in orde is!

Hier 4 september... en geen baby...
pi_61371681
Ik zit in week 16 en ben tot nu toe 1 kilo afgevallen (zo lukt het me niet, met een zwangerschap wel...).

Tex, wat fijn zeg!
Liza, 4 september is nog niet voorbij hoor!
pi_61372062

En nog even de echo's Die rechtsonder vind ik het net een alien

Owjah we hoefden het toch niet voor te schieten, dat was oude informatie die ik had gelezen. Dus ook de 20 weken echo wordt rechtstreeks bij de verzekering gedeclareerd, scheelt toch weer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:57:01 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61372082
Meiden, wat gaan jullie netjes met dat aankomen! Mooi hoor!

DJMO moest idd opgenomen worden om te bewijzen dat ze echt-echt-echt van d'r verslaving af was, anders zouden ze dit kindje direct na de geboorte van haar afnemen.

Mooie echo Tex! Fijn dat alles goed is!
pi_61372142
Mooie fotootjes. Ik vind die niet zo alien hoor, ik zie alleen een lief baby'tje!
pi_61372161
Mooi Tex!! Duidelijke echo's zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:00:57 #265
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61372177
Mooie foto's Tex
pi_61372345
Supermooie echo-foto's!
pi_61372368
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:59 schreef OooLizaooO het volgende:
Mooie fotootjes. Ik vind die niet zo alien hoor, ik zie alleen een lief baby'tje!
Het komt door de grote oogkassen en de bovenkaak denk ik, dat ik het op een alien vind lijken
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61372472
Op het formulier dat ik heb meegekregen staat o.a. 'vruchtwater normaal'. Fijn om te weten, want ik drink de laatste weken echt zoooo weinig... Ik heb echt geen trek in drinken en er is nog maar weinig drinken dat ik lekker vind. Dus zelfs als ik toch dorst heb, heb ik eigenlijk geen zin in drinken. Ik moet mezelf echt dwingen om te drinken en dan drink ik gemiddeld per dag nog maar 1 liter denk ik Wel fijn dat dat (nog?) geen invloed op de baby en vruchtwater heeft dus.

Hebben meer mensen hier last van? En iemand misschien nog tips?
Op mijn werk drink ik altijd petflesjes, meestal 2 per dag, en dan drink ik ze ook wel leeg. Maar als ik thuis zit pak ik zelden wat te drinken of net 1 glas ofzow. En zoals deze week werk ik laat, dan drink ik thuis overdag dus (bijna) niks en alleen die 2 flesjes op mijn werk...
©Dumbo
  donderdag 4 september 2008 @ 12:20:48 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61372573
Thuis ook flesjes neerzetten?
En gewoon met jezelf de afspraak maken dat je er thuis ook 2 drinkt.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:31:11 #270
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61372807
Mooi dat alles ok is Tex en wat een duidelijke foto's

En ik zou thuis ook aan de flesjes gaan. Je baby komt niet zo gauw tekort, maar je moet ook op jezelf letten natuurlijk.
pi_61372846
Ja dat kan ik wel proberen. Maar op m'n werk ben ik druk in beweging natuurlijk, dus ik denk dat ik daarom op m'n werk ook makkelijker drink dan thuis...
©Dumbo
pi_61373320
Wat je ook kunt doen Tex is, ik ben zelf ook een slechte drinker, is fruit eten, krijg je ook gelijk vocht binnen, en idd misschien kleine flesjes alleen hielp dat bij mij ook niet
Meestal haalde ik het vocht later altijd wel weer in.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61373449
het hielp mij ook om grotere glazen in te schenken voor mezelf. En desnoods een dagje je telefoonwekker o.i.d. zetten, dan zit zo'n gewoonte er snel in!
pi_61373504
Goed om te lezen dat de echo's goed waren

Wat komen jullie weinig aan ik zit op de + 25 (ik wil het niet meer weten ook ) met 32 weken, maar
met 10 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan.
Ik ben ook al niet zo groot, dus ik voel me echt een propje. Het is wel voor een heel goed doel maar toch
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_61373661
Ik kon in het begin ook geen drinken weg krijgen, helemaal niets eigenlijk. Niets was lekker.
Melk ging redelijk, dus dat ben ik wat meer gaan drinken, nu gaat het wel weer, denk een litertje water per dag.
Die tip van dat fruit is ook goed.
pi_61374048
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef geppie het volgende:
Wat komen jullie weinig aan ik zit op de + 25 (ik wil het niet meer weten ook ) met 32 weken, maar
met 10 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan.
Ach Geppie, ik ook hoor en iedereen loopt te roepen dat het wel goed komt .
pi_61375726
Geppie.. ik doe het ook niet zo zuinigjes aan hoor, met dat aankomen!

Ik ben nu iets van 10 kilo aangekomen denk ik... en dan zit ik morgen 'pas' op 24 weken... Ben ook heel benieuwd hoeveel ik uiteindelijk aan ga komen!

En ook hier last van het 'propjes' effect, want ik ben ook niet groot. Maar ach, het hoort erbij. Het verschilt nou eenmaal veel tussen de één en de ander...

Trouwens, een vriendin van mij -fotomodel figuur- was ook 25 kilo aangekomen, maar zat in no-time weer op haar oude gewicht... dusss... er is nog hoop
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61376303
Tex, wat fijn dat alles goed was!!
Mooie echo foto's hoor! Ik had trouwens (vorige keer) ook een alien-achtige echo er tussen zitten

Bij mijn echo was ook alles goed!! Zoals de echoscopiste zei: 'op deze baby heb ik echt niets aan te merken' Wel een geruststelling weer hoor, en leuk om de baby weer even te zien, gaat ook echt op een 'baby' lijken nu!! Zat lekker te duimen enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door juttertje op 04-09-2008 15:18:03 ]
pi_61376450
Ik zit hier echt even met mijn kin op de grond geloof ik

Had ik helemaal niet door dat Lishe zwanger was en nu is het een buitenbaarmoederlijke geweest en geopereerd en al.

Lishe, sorry dat ik het niet eens door had maar ik wil je in ieder geval heel veel sterkte met dit verlies wensen. Ik hoop dat je snel aansterkt na zo een operatie en het een plaatsje kan geven.
pi_61376482
Tex en Juttertje, gefeliciteerd met de goede echos! Nu lekker genieten he!

Hier echt ontzettende rugpijn, kan niet eens normaal lopen en van beneden voelt alles beurs, alsof ik bont en blauw geslagen ben daar beneden. pffffff
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61376708
Juttertje wat fijn dat het allemaal goed was op de echo!
Fake it till you make it...
  donderdag 4 september 2008 @ 16:01:31 #282
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61377534
Juttertje wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
Weten jullie t geslacht ...?
pi_61377669
Dank jullie wel!!

en ik weet inderdaad wat het is!!!
pi_61378044
Juttertje, fijn dat de echo goed was!
  donderdag 4 september 2008 @ 16:42:11 #285
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61378627
Juttertje, heerlijk he een goede echo!
Je wil het zeker niet zeggen?
pi_61378819
Ik was vanmorgen bij de vlos, leuke stagiarie die het alleen mocht doen. bloeddruk weer netjes (121/65) en nog steeds verwonder ik mij daarover ivm mijn overgewicht. Baby ligt op navelhoogte en groeit goed. Hartje weer gehoord

Ik kom ook weer amper aan, tot nu toe maar zo'n 2,5 kilo, en het is nou niet dat ik niks eet
Morgen 20 weken

Noli, ik moest gisteren aan je denken, hoe is't?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61379514
Juttertje en Tex, wat fijn dat jullie goede echo's hadden vandaag!

Ik heb tot half 12 geslapen, en kan eigenlijk nu mn bed wel weer in. Zo moe!
Zou dat door groei van de baby komen?
pi_61379747
Reinhilde, ja, hier ook, doodmoe! En soms ineens een moment dat ik barst van de energie...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61380013
Ja, Fuente, dat herken ik ook wel weer. Maar die momentjes duren ook niet langer dan 1 a 1,5 uur. Pff.
Ik kan zo niet wachten~ ik wil mijn lieve kleine baby vasthouden. Maar nog maar 11 weken en 6 dagen, geduld is een schone zaak!
  donderdag 4 september 2008 @ 18:16:05 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61380866
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, wat gaan jullie netjes met dat aankomen! Mooi hoor!

DJMO moest idd opgenomen worden om te bewijzen dat ze echt-echt-echt van d'r verslaving af was, anders zouden ze dit kindje direct na de geboorte van haar afnemen.

Oeps, weer wat gemist.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 4 september 2008 @ 18:17:35 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61380903
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef maffemuts het volgende:

Natuurlijk brengt een zwangerschap veel zorgen met zich mee, daar zorgen de Mormonen wel voor die door je lichaam heen jagen op zoek naar jou emotie's.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61381567
Tex, wat fijn dat alles goed was! Op naar je roze wolk

Juttertje; fijn dat je 20-weken echo goed was En duimende baby's zijn zo leuk
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef DevilsChase het volgende:

Hier echt ontzettende rugpijn, kan niet eens normaal lopen en van beneden voelt alles beurs, alsof ik bont en blauw geslagen ben daar beneden. pffffff
Sterkte DevilsChase!
pi_61382216
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef DevilsChase het volgende:

Dat is niet zo fijn DevilsChase Sterkte!
  donderdag 4 september 2008 @ 19:29:12 #294
108648 cattie
lieve moeder
pi_61382634
Texelonia en Juttertje, gefeliciteerd met de goede echo's!

DC, dat is niet leuk, sterkte ermee.

Bij de zwangerschap van Ive was ik trouwens 30 kg aangekomen en ben ik vervolgens voordat Ive een half jaar was 35 kg weer afgevallen. Ook als je veel aankomt kan het dus zeker wel weer goed komen. Volgens mij kom ik nu wat minder aan. Ik probeer wel gezond te blijven eten.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:57:14 #295
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61383294
Texelonia en Juttertje, fijn dat jullie echo's goed waren!!!

Nijna! Gefeliciteerd! Wat leuk dat je weer in verwachting bent!

Cattie, speelt de opmerking van je moeder nu nog mee in je hoofd, als je zo denkt aan niet weer 30 kilo (willen) aankomen? Wel fijn dat het er zo weer af was toen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61383418
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:49 schreef Jelief het volgende:
Ik was vanmorgen bij de vlos, leuke stagiarie die het alleen mocht doen. bloeddruk weer netjes (121/65) en nog steeds verwonder ik mij daarover ivm mijn overgewicht. Baby ligt op navelhoogte en groeit goed. Hartje weer gehoord

Ik kom ook weer amper aan, tot nu toe maar zo'n 2,5 kilo, en het is nou niet dat ik niks eet
Morgen 20 weken
Morgen ben je dus op de helft!!
pi_61387150
Ik kom net terug van vakantie en lees ff bij.
Wat zie ik Noli zwanger ?! Wat leuk!
Gefeliciteerd!

Nijna gefeliciteerd!

Tex, mooie duidelijke echo!

Lishe, wat erg! Veel sterkte!
  donderdag 4 september 2008 @ 22:12:41 #298
108648 cattie
lieve moeder
pi_61387216
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:57 schreef Sugar het volgende:
Texelonia en Juttertje, fijn dat jullie echo's goed waren!!!

Nijna! Gefeliciteerd! Wat leuk dat je weer in verwachting bent!

Cattie, speelt de opmerking van je moeder nu nog mee in je hoofd, als je zo denkt aan niet weer 30 kilo (willen) aankomen? Wel fijn dat het er zo weer af was toen.
Het was mijn schoonmoeder, maar het speelt denk ik wel onbewust mee. Ik vond/vind het erg naar om zo op mijn gewicht aangsproken te worden.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:15:34 #299
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61387328
Oh, ik wist eigenlijk dat het je schoonmoeder was, maar heb blijkbaar moeder getypt. Sorry.
En ik begrijp het heel goed dat je dat naar vond, daarom vroeg ik me ook af in hoeverre je dat nu nog voelt en mee hebt genomen. Je bent in elk geval een prachtdame, vind ik! Op de buikfoto's hier én die ene keer irl ook. Dus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61388139
Ha Ingrid, welcome back van je huwelijksreis
Hebben jullie het leuk gehad? En hoe voel jij je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')