Ach Geppie, ik ook hoor en iedereen loopt te roepen dat het wel goed komtquote:Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef geppie het volgende:
Wat komen jullie weinig aanik zit op de + 25 (ik wil het niet meer weten ook
) met 32 weken, maar
met 10 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan.
Oeps, weer wat gemist.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, wat gaan jullie netjes met dat aankomen!Mooi hoor!
DJMO moest idd opgenomen worden om te bewijzen dat ze echt-echt-echt van d'r verslaving af was, anders zouden ze dit kindje direct na de geboorte van haar afnemen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef maffemuts het volgende:
Natuurlijk brengt een zwangerschap veel zorgen met zich mee, daar zorgen de Mormonen wel voor die door je lichaam heen jagen op zoek naar jou emotie's.
Sterkte DevilsChase!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef DevilsChase het volgende:
Tex en Juttertje, gefeliciteerd met de goede echos! Nu lekker genieten he!
Hier echt ontzettende rugpijn, kan niet eens normaal lopen en van beneden voelt alles beurs, alsof ik bont en blauw geslagen ben daar beneden. pffffff
Dat is niet zo fijn DevilsChasequote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef DevilsChase het volgende:
Tex en Juttertje, gefeliciteerd met de goede echos! Nu lekker genieten he!
Hier echt ontzettende rugpijn, kan niet eens normaal lopen en van beneden voelt alles beurs, alsof ik bont en blauw geslagen ben daar beneden. pffffff
Morgen ben je dus op de helft!!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:49 schreef Jelief het volgende:Ik was vanmorgen bij de vlos, leuke stagiarie die het alleen mocht doen. bloeddruk weer netjes (121/65) en nog steeds verwonder ik mij daarover ivm mijn overgewicht. Baby ligt op navelhoogte en groeit goed. Hartje weer gehoord
![]()
Ik kom ook weer amper aan, tot nu toe maar zo'n 2,5 kilo, en het is nou niet dat ik niks eet![]()
Morgen 20 weken
Het was mijn schoonmoeder, maar het speelt denk ik wel onbewust mee. Ik vond/vind het erg naar om zo op mijn gewicht aangsproken te worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:57 schreef Sugar het volgende:
Texelonia en Juttertje, fijn dat jullie echo's goed waren!!!![]()
Nijna! Gefeliciteerd! Wat leuk dat je weer in verwachting bent!
Cattie, speelt de opmerking van je moeder nu nog mee in je hoofd, als je zo denkt aan niet weer 30 kilo (willen) aankomen? Wel fijn dat het er zo weer af was toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |