he mensen!
Hier weer even een updateje!
Luca heeft van 23 uur tot 04:00 uur geslapen, werd om 4 uur wakker omdat hij honger had, 20 cc gedronken en viel weer in slaap. Werd om 6 uur weer wakker, mocht weer 20 cc, schone luier en weer lekker geslapen. mannetje doet het goed, is 90 gram afgevallen dus viel de kraamzorg erg mee! meneer tilt zn hoofd op en legt em, weliswaar, beheerst weer terug, kan em maar 3 sec optillen ofzo hoor, dus geen 10 minuten

mag nu naar de 30 cc.
Is in badje geweest, hoeft tot nu toe geen kruikje meer omdat zn temp goed blijft, en meneer poept en plast goed!
Hij is echt super!

zo voorbeeldig en lief, als je hem vast hebt pakt ie je vinger helemaal vast en dan valt ie in slaap tegen je aan
Voor mij: Ik verlies amper bloed, ik heb maar 1 verband nodig per 8 uur, al verwissel ik het vaker ivm hygiene. Die ene hechting in mn schaamlip voel ik niets meer van, niets is blauw of dik. Mn baarmoeder is nu al 2 vingers onder mn navel en ook goed gekrompen.
gaat dus perfect!
Mn vriend heeft lekker nieuwe kleertjes maat 50 gehaald, had ie wat te weinig van, slingers, ballonnen, boodschapjes en heeft aangifte gedaan van ons mannetje
Oja dat kost hier trouwens geld
Ik ga zo even mijn kerel eten geven!

en daarna pak ik tijdens GTST (dubbele aflevering

) een half glaasje rosé !
ps: fotos en verslag op www.lammy.babysite.nl
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....